![]() |
geen afbeelding weergegeven?
kep een probleempje ik kan bij een site geen enkele afbeelding zien!! niet van de links op die site maar ook niet van de fotos!! hoe kan ik dit verhelpe!! kben namelijk niet zooo'n kei in computers!! dankje!!! :)
|
welke browser?
|
link van de site?
|
um tis bij de site van zeilkamp www.dewijdeaa.nl maaruh browser wat is dat precies?? de versie van je internet explorer?? :rolleyes: ik heb verder windows XP oh en ik heb internet explorer (surfright) ofzo!! versie kan ik niet vinde!
|
Citaat:
Internet Explorer en FireFox bijvoorbeeld zijn browsers. |
Je gebruikt IE (= Internet Explorer :rolleyes: ), dus kijk eens bij Extra -> Internet-Opties -> Geavanceerd -> 'Multimedia', en dan 'Afbeeldingen weergeven'. Staat daar een vinkje voor?
|
ja daar staat een vinkje voor!! het is ook de enige pagina waarbij plaatjes niet worden weergegeven!! :s
|
centraal topic? Of sla ik nu door?
|
@TS om het probleem te Isoleren zou je het kunnen proberen met een andere webbrowser zoals firefox.
|
hoe zou ik daar dan eventueel aan kunne kome?? en op mn pa's en broers computer (zelfde browsers) doet hij het wel!! :s
|
http://www.mozilla.org/products/firefox/
het zou een instelling kunnen zijn. probleem met de firewall,het blokkeren van plaatjes van een server. noem maar op. Op deze manier kanje problemen langzaam opzoeken en dan vervolgens oplossen :) |
Citaat:
Firefox proberen lijkt me inderdaad een goede optie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44. |