![]() |
[tennis] Fed Cup
Afgelopen weekend werd de Fed Cup afgewerkt. Titelverdediger Rusland, Verenigde Staten, Spanje en Frankrijk hebben zich geplaatst voor de halve finale's.
Oa Belgie moet gaan spelen voor behoudt in de wereldgroep. Een van de volgende landen zijn hun mogelijk tegenstanders, Duitsland, Kroatië, Zwitserland of Tsjechië. |
Fed Cup... Nederland heeft zich niet geplaatst hoorde ik :confused:
|
Citaat:
Het Nederlandse Fed Cup-team is er niet geslaagd om een plaats te verdienen in de promotie/degradatiewedstrijden voor de Wereldgroep. Het team van bondscoach Hans Felius verloor met 2-0 van Bulgarije. Nederland stond in mum van tijd met 1-0 achter, want Sesil Karatantcheva was in een vloek en een zucht klaar met Elise Tamaela, die slechts twee games won: 1-6, 1-6. Daarna had Michaella Krajicek de taak om Nederland in de race te houden, maar zij was niet opgewassen tegen Magdalena Maleeva, de nummer dertig van de wereldranglijst: 6-4, 3-6, 2-6. Het dubbelspel werd daarna niet meer gespeeld. Door deze nederlaag speelt Nederland ook volgend jaar in Groep 1 van de Europees/Afrikaanse zone. Bron www.sportone.nl |
Dat vind ik dan nog wel knap van Krajicek, Maleeva is niet bepaald slecht.
Maar we wisten natuurlijk al lang dat ze goed is. :o Tamaela valt me wel tegen. 2 keer 6-1 is wel heel dik. :s |
maleeva is top 30.. laat zien dat krajicek kwa niveau al dicht in de buurt zit..
maar goed over een jaar over 2 al het met nederland ook wel beter gaan ! |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |