![]() |
Hoe vaak kom jij klaar per vrijpartij?
Nou?
Vrijpartij = aan-een-stuk-door vrijen (kan een uurtje zijn maar ook een nacht lang) |
1 à 2 keer
|
0 à 1 keer.
|
0 a 1 keer. Soms twee keer, maar dat is zeldzaam.
|
ik had eigenlijk ook met man-vrouw verschillen erbij moeten zetten...
het zij zo. |
In ieder geval 1 keer, en soms heb ik geluk. Dan heb ik twee soorten. Of nog somser 3 soorten. En een geweldige beurt levert me 4 keer klaarkomen op, maar dat is wel een hele erge geweldige beurt, en daarna moet ik een paar dagen bijkomen.
|
om de vraag voor mezelf te beantwoorden: 2 a drie keer. Maar dan bedoel ik wel een nacht/ochtend/middag. De man komt dan meestal 3 tot 4 tot 5 tot 6 tot 7 keer :)
|
Licht er maar net aan hoeveel tijd ik heb, en met wie.
|
0 à 1 keer
|
nooit met uitzondering van 2 keer.
kijk, vrijpartijen in je eentje zijn iets anders natuurlijk:P |
bedoel je het neuken alleen of de hele vrijpartij inclusief beffen, pijpen ed.?
Bij neuken 1-2 keer maar inclusief dan nog 1 keertje erbij. Tevreden vrouw :) @ leucomelas: hoe komt dat? |
of 0, of 1, of 2 of 3 keer
|
Citaat:
|
Is van nogal wat factoren afhankelijk, maar meestal 1-2 keer, als hij heel goed z'n best doet is 3-4 soms 5 ook best haalbaar. Soms ook gewoon helemaal níet:).
|
2 á 3 keer denk ik zo? Soms ook wel vaker :o
|
Meestal 1 of 2 keer. En dan later op de avond misschien nog wel een keer. Maar da's niet aan een stuk door.
Dus 1 à 2 keer. |
Citaat:
ik heb ook wel vrijpartijen van 5 minuten gehad, pure lust. zeker als het 'nieuw' is wil het wel een tijd duren hoor :cool: |
Afhankelijk van de tijd die we hebben, hoe wakker we zijn, en hoe geil we zijn..
alles van 1 tot 2 tot 3 tot (huidige max) 8 keer.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kom gemiddeld 2 a 3 heel soms 4 keer klaar
|
loopt uiteen van 0 tot 5 keer.
geslacht:v |
was da? :P
|
1 a 2 keer.
|
1 a 2 keer, soms 3
|
1 à 2 keer meestal. :)
|
1, soms 2, heeel misschien 3x.
Citaat:
|
Citaat:
Dat was daar ook het geval.. 8x meteen achter mekaar overleef ik ook niet hoor:P.. dit begon eigenlijk gewoon toen we in bed stapten 's avonds en eindigde toen dr moeder ons rond een uur of 3smiddags riep dat we er tog wel eens uit moesten komen.. Tussendoor hebben we ook heus wel pauzes gehad, of heb'k alleen dingen bij haar gedaan.. je zou het dus kunnen zien als 8 kleine vrijpartijtjes.. of als een lange:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15. |