![]() |
wanneer moet je eigenlijk beginnen met leren enzo?
hele domme vraag vast
maar ik vroeg het me gewoon af :o (y) |
Ik moet niks.
Ik weet niet, maar ik heb geen zin:S |
ik ook niet:o
|
Ligt er natuurlijk aan hoe je leert.. Of je alles in een x wilt doen.. Niet slim.. Of alles stukje bij beetje.. Dan kun je nu al beginnen.. Of na de Meivakantie..
|
Citaat:
ik denk dat ik in de vakantie maar langzaam aan ga beginnen. want ik ken mezelf anders doe ik alles op het laatste moment:o :nono: |
bij mij was alles een dag van tevoren.. en heb t wel gehaald... is wel al twee jaar terug.. maja ik vond ook alles vet simpel, dus als je goed staat hoef je je niet druk te maken, de examens waren bij ons veel makkelijker dan de tentamens, behalve handvaardigheid
|
niet hahah ik had niet geleerd en was gewoon geslaagt
|
deed het in de meivakantie, vooral duits en economie de moeilijkere vakken, waar ik de beste cijfers voor wou,
|
SK,en WI leer ik gewoon 1 dag van te voren vindt ik makkelijk :D
Bio- 2 dg van te voren en Natuurkunde 3 dagen van te voren voor de CE :) Maar het hangt vanaf hoe je je het hele jaar heb gedragen kwa leren. |
Citaat:
de rest kan je niet echt leren.. zijn teksten enzo. |
Je hoeft niet te leren. Voor VMBO slaag je toch wel.
|
Citaat:
ik ben nu al zo'n 3 weken bezig en over 21 dagen beginnen de examens dus ik ben 6 weken voor de examens begonnen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja doe zelf wel vwo maar heb genoeg vrienden die op het vmbo slaagden zonder (of weinig) te leren... |
Ik heb zelf vmbo tl examen gedaan 2 jaar terug. Nu doe ik mbo 4, over een paar jaar stroom ik door naar hbo hopelijk.
Maar het examen is een eitje, niets om je zorgen over te maken. De talen kán je niet leren, en andere dingen moet je gewoon weten. Je wist ze waarschijnlijk al, wanneer je tenminste hebt opgelet tijdens de lessen. vmbo examen is chillen met een bakje thee. |
Citaat:
ja dat is waar ik kan alleen ''leren'' voor wiskunde scheikunde en biologie maarja wiskunde moet je snappen (en dat doe ik dus niet:o) en die andere 2 dingen beetje leren enzo:) achjaa komt wel goed hoop ik! |
Dat hele systeem met overpunten en examencijfers die voor 50% meetellen zorgt ervoor dat zelfs de meest wiskunde-hater (ik bv) nog een voldoende kan halen.
|
Citaat:
|
heb nog nie eg geleerd:'(
|
Citaat:
|
wow jij bent wel erg jong,
intussen al geleerd:p |
Avond voor het examen
soms zelfs de ochtend ervoor, als je pas om half 2 moet beginnen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44. |