![]() |
Problemen Jamba
Wie heeft er weleens problemen gehad met Jamba? Ik vraag net een ringtone aan per sms en ik krijg 300 smsjes, maar geen ringtone/link naar ringtone :| .
|
Alvast een wijze les, gebruik noooooooooooit meer Jamba
|
Bestaat die zooi nog steeds? :|
|
Door jouw soort mensen blijft die troep bestaan :(
|
Citaat:
|
Mocht ik ooit aan de macht komen, dan zijn de openbare executies van de medewerkers van Jamba het eerste wat ik zal laten doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De overheid moet de klantenlijst van Jamba opvragen, en iedereen die er op voorkomt executeren.
|
Nee, nooit problemen mee gehad? Maar dat is vermoedelijk omdat ik het niet gebruik. (y)
|
Citaat:
|
Ja man dat heb ik ook altijd als ik de Crazy Frog ga aanvragen, en ohja Sweety natuurlijk want die zijn zo grappig hahahahahhhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahah ahahahahahaahahahhahahahahahhahahahahahahahaahahahhahahahahahhahahahah ahahahaahahahhahahahahahhahahahahahahahaahahahhahahahahahhahahahahahah ahaahahahhahahahahahhahahahahahahahaahahahhahahahahahhahahahahahahahaa hahahhahahahahahhahahahahahahahaahahahhahahahahahhahahahahahahahaahaha hhahahahahahhahahahahahahahaahahahhahahahahahhahahahahahahahaahahahhah ahahahahhahahahahahahahaahahahhahahahahahhahahahahahahahaahahahhahahah ahahhahahahahahahahaahahahhahahahahahhahahahahahahahaahahahhahahahahah hahahahahahahahaahahahhahahahahahhahahahahahahahaahahahhahahahahahhaha hahahahahahaahahah.
|
Citaat:
|
Ik heb al problemen met die kut Jamba vanaf het moment dat de eerste reclame werd uitgezonden; wat een fucking irritante teringzooi is dat toch! Ik krijg nog liever een uur lang naar Ron Brandstichter die zichzelf heel erg grappig vind, dan naar een halve minuut Jamba..
En verder; nee geen problemen met Jamba, ben niet achterlijk zeg... Duh :D |
Ik durf te wedden dat onze huis br33zah alle ringtones van Jamba en Ringtoneking heeft!
|
Citaat:
|
Haha!
Jamba... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bedoel je de onsterflijke van DK? Neen, die ben ik niet. |
En wederom wordt het breezerisme van Love_Fulfilled weer eens bevestigd...
En idd, zoals al gezegd: door jouw soort mensen blijft dit soort troep bestaan. |
Citaat:
|
Hahaha, alle off-topic reacties zijn blijven staan, behalve die van mij! Zelfs RanC's opmerking over de huisbteezah! :D (y) Weer heel selectief gepruned, forumbazen! Keep up the great work! :rolleyes:
Oh ja, als RanC en N00dles het mogen, dan zeg ik: gelijke monniken, gelijke kappen: *ahum* Toen ik dit topic zag, dacht ik: "dit is zooooooooo Ilsetjuh!" |
Jamba maakt gewoon slim gebruik van de domheid van een deel van onze samenleving
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Boontje komt om zijn loontje. :)
|
Da buzz in town, is goin' all aroun', so come with me, cuz' i'm da party beehee!
Jullie gaan me toch niet vertellen dat jullie dat niet helemaal dandy vinden? |
Citaat:
|
|
In tegenstelling tot hetgeen de reclame's beweren, kan ik echt zonder Tweety leven, het schattig kuikentje dat je gewoon móét hebben.
Of heb ik geen leven? |
wat ís jamba? :confused:
|
jamba is een vorm van interne kanker
|
haha, had niet gedacht dat er ook nog serieus mensen waren die dat deden :D
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
mhuhaa.haa.ha. :|
jamba :| :nono: |
Citaat:
waarom bestel je dan ook in godesnaam iets bij Jamba :| Eigen schuld dikke bult! |
Citaat:
|
per ringtone betaal je 23 euro, hier komt nog een abonnementservice bij, deze kost 450 euro.
als je een ringtone bestelt, krijg je 82475 bevestigings-smsjes. bedankt voor je bestelling we proberen zo snel mogelijk je ringtone af te leveren en nog meer van die lulverhalen, blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablab lablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabl ablablablablablablablablablablablablablablablabla en dit allemaal in lettergrootte 1 :s http://img206.echo.cx/img206/2572/scholieren7jn.jpg |
^^
Geweldig :D !! |
Laat jij je nou nooit wegjagen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij doet daar ook echt aan...? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29. |