![]() |
ik heb een lied geschreven
Ik heb nog nooit op ski's gestaan,
ik heb nog nooit tien mille bezeten, ik heb nog nooit konijn gegeten ik heb nog nooit mahjong gedaan. Ik heb geen theekist-bas bespeeld, ik heb nog nimmer Vlaams gesproken, ik heb geen rijstwijn ooit geroken, ik heb geen kropje sla geteeld. Refrein: Dat de koolraap reden van bestaan heeft vervult me met ontzag. Dat ik niet aan smalle repen gesneden word, in water opgezet langdurig gaar gekookt en opgediend in bleke slappe saus omdat mijn liefste niet van koolraap houdt vervult me met een gevoel van ontsnapping niet zonder frivoliteit niet zonder huiver. Als ik die dingen zo eens tel, heb ik meer niet gedaan dan wel, ofschoon geboren lang geleden. Dus wat mij des te sterker heugt, is dit: ik heb eens in mijn jeugd aan 't strand een ezeltje bereden. Refrein Mijn vader verloor 's winters zijn verstand. Als 't ijs op het kanaal was te vertrouwen Bond hij meteen mijn schoenen met wat touwen Aan ijzers met een houten bovenkant Gooi het roer om lieve dame ga in godsnaam niet voorbij ik heb hier de dood gevonden hem met huid en haar verslonden en mijn leven dat ben jij. Refrein Hier lig ik weer. Een nieuwe nacht, een nieuwe merrie die mij wacht. Alsof Jeroen Bosch zijn penseel doorheen de tijden tot mij bracht. Ik word spitsvondig afgeslacht door monsters die mij vrij onzacht vernielen nu ik, deel na deel, ten prooi val aan hun overmacht. Laatst vroeg ik aan een hommel: 'waar gaat gij heen met spoed?' ze zei: 'k ga naar Zaltbommel,' ik dacht: 'wat rijmt dat goed' toen riep een tweede hommel: 'en ik moet naar het Gooi', ik dacht: 'wel-voor-de-drommel ook dát rijmt wederom mooi.' Refrein (2X) |
geile tekst (y)
|
Ik dig het wel (y)
|
Ik zal het eens gaan inzingen met Wesley.
|
:cool: :cool: (y)
|
tof (y)
|
geen lied
een tekst |
Wrede tekst, nu de muziek nog :p
Gooi er een rock n roll shuffle onder met 3 akkoorden en je bent klaar :D |
Hip :D Waar haal je 't vandaan? :P
Krijgen we de mp3 nog te horen? |
:) (y)
|
Laatst vroeg ik aan een hommel:
'waar gaat gij heen met spoed?' ze zei: 'k ga naar Zaltbommel,' ik dacht: 'wat rijmt dat goed' toen riep een tweede hommel: 'en ik moet naar het Gooi', ik dacht: 'wel-voor-de-drommel ook dát rijmt wederom mooi.' Dit stuk is keihard gejat van Toon Hermans :nono: |
beter goed gejat dan slecht verzonnen, met je Josie avatar.
http://forumspam.articblue.nl/user_r...mages/0451.jpg |
en dan die nick: Kellie-mensje :D
Ze heeft wel een nickchange gehad, want eerst was het KellieJ-Mensje:cool: |
ik vind mezelf een veel betere songwriter :mad:
|
Citaat:
|
mensen zouden minder moeten vinden.
vooral muddy's. :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
kusje! |
Citaat:
|
Je zou maar muddy zijn :(
|
Ach wat heeft mijn naam hier mee te maken, maar dat terzijde. Ik vind het gewoon niet netjes om dingen hier te plaatsen en dan te zeggen dat ze van jou staan.
Volgens mij bestaat dat hele liedje uit bij elkaar geraapte gestolen stukjes. :nono: |
Citaat:
|
jezus ghristus doe normaal.
kellie mensje :D fuckin alto. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
beste kellie, wie boeit dat nou?
|