![]() |
Me First And The Gimme Gimmes in de melkweg
Ze staan op woensdag 14 September in de Melkweg, maar de voorverkoop start 29 April al.
|
heel misschien uit jeugdsentiment :o
en het moet niet te duur zijn |
oude school punk :cool:
|
oww ik ga. leukleuk lekker meebleren.
|
das wel vet, maar ook een kutdag
|
huy best vet. Even zien hoeduur enshit.
|
Citaat:
|
hoe laat begint de vvk?
ik moet gdvrdmm naar sgool!!! (was al van plan in oostenrijk naar ze toe te gaan, maar melkweg is tog ietsje dichter bij :D) |
ha die miste ik nog. 14 september heb ik vast niks, ik ga!
|
:D vet, ga ik zeker heen
|
cool!
|
zowiezo present! vrijdag meteen kaartje halen!
|
*ouwe koeien mode*
ik weet nog dat ik die band live zag en dacht 'heh? hoe komt het toch dat ik alle nummers ken?'. *ouwe koeien mode off* |
30.08.2005 D Cologne / Live Music Hall + Alkaline Trio
|
ah cool
|
Dat lijkt me dus wel cool.
|
Zeer coel
Even medestanders zien te vinden |
Volgens www.festivalitisbelgium.be is MFATGG bevestigd voor Pukkelpop
|
Citaat:
|
concert in de melkweg is uitverkocht, aldus de postkantoorbeambte
|
:( jammer dat t uitverkocht is, wou wel gaan
|
ik heb 'n kaartje
|
ah jeeeeezus
|
Citaat:
|
ik lekker ook
|
ik hoop echt dat het niet weer zo'n kleinehuppelkuttenshow wordt, zoals de laatste paar punkrockshows die ik heb gezien in de melkweg. op het podium, stom dansen, enkele plectrums van de micstands jatten, en dan zonder te diven het podium weer verlaten...
ben vet benieuwd |
dan moet je ook niet naar shows van Men2B gaan enzo willem
|
Citaat:
|
boehoeoeoeoe, dan maar naar keulen.
|
iedereen heeft tog extra kaartjes ingeslagen...
me vriend heeft ook extra zodat vrienden van ons die nu geen geld hebben ze nog tegen een gewone prijs kunnen kopen later |
Pfffff toen ik die band zag speelden ze voor een half lege oude zaal! De tijden veranderen!
|
je kon vandaag nog kaartjes kopen bij de melkweg, dus ik zou daar maar even heenbellen of ze nog hebben.
|
ik ben vandaag ook 'even' (1.5 heen en 1.5 terug) langs de boudisque geweest en daar hadden ze ook nog kaartjes.
|
kweet dat t n oud topic is maar wou ff zeggen dat je voor concert in belgie gewoon online kaarten kan bestellen en die pas op de dag zelf hoeft te betalen/op te halen.
dus zelfs als je niet gaat is t nog geen probleem, kan je dag zelf beslissen... |
GEZOCHT
iemand nog 2 kaarten voor de melkweg 14 september???? |
Citaat:
|
ik zoek er zelf nog 2 bedoel ikdus :) zal er ff een duidelijke post van maken
|
uppderde-up
Citaat:
|
He jammer.
|
aaah kut zeg.
|
hoerenzooi
|
beide concerten gaan dus niet door
|
De moeder van Fat Mike vecht al 5 jaar tegen kanker, en er was een slechte ontwikkeling. Daarom wilde Fat Mike meer tijd met zijn moeder doorbrengen. Logisch as hell.
|
AFGELAST!
Wegens het op sterven liggen van de moeder van een van de bandleden is een belangrijk deel van de MF&TGG-tour afgezegd. Derhalve gaat het geplande optreden van hen in de w2 Concertzaal niet door. Reeds gekochte entreekaarten kunnen worden teruggebracht naar het adres waar ze gekocht zijn. @w2 site |
Show is verplaatst naar Vrijdag 6 Mei 2006
|
Citaat:
|
Citaat:
|
6 mei = zaterdag
|
het is 5 mei
|
komt er dan nog een tweede show ter vervanging van die van w2? Ik heb nog steeds mn kaartje daarvan niet ingeleverd maar als ze alsnog komen hoef ik dat zowieso niet meer te doen dan (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |