![]() |
waarom draag je rokjes?
titel zegt het al waarom draag jij rokjes?
ik omdat ik ze fijn vind zitten en ik vind de pantys eigenlijk fijner zitten als een broek :p |
Ik draag geen rokjes.
|
ik draag rokjes omdat ik me dan op en top vrouw voel
|
Ik draag geen rokjes, alleen in de zomer als het heel warm is en een lange broek te warm is, een korte broek ziet er namelijk niet uit. Verder als ik naar het stand ga of het zwembad, omdat het gewoon makkelijk is.
|
Citaat:
Ik vind panty's absoluut niet fijner dan een broek, ik vind ze eerder irritant. |
omdat rokjes leuk zijn :confused:
alleen ze staan me niet :) |
omdat rokjes leuker zijn en vaak minder doorsnee/saai dan broeken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat ik verder altijd broeken aan heb... Afwisseling van spijs doet eten ofzo :P
|
Citaat:
|
omdat ik me gewoon lekkerder voel in een rok maar ik mag alleen in het weekend een rok aan want mijn moeder is bang dat ze me onderbroek zien
|
Citaat:
|
lebitch wil je aub ophouden met chatten?
|
ik heb 2 broeken en 5 rokjes
daarom draag ik meer rokjes maar ik koop meer rokjes omdat ik dat leuker vind om aan te hebben en omdat broeken saai zijn. |
Citaat:
|
ik draag geen rokjes omdat ik ze over het algemeen niet zo relaxed vind zitten
|
omdat ik ze fijn vindt zitten en leuk vindt staan en ze in de zomer koeler zijn dan een broek
|
omdat k in een rokje moet hockeye :p
en als t te warm is voor een broek.. |
doen jullie ook wel eens een string onder een rokje?
ik vind dat eigenlijk best hoerig als je rokje omhoog waait ofzo ziet iedereen het :mad: |
Citaat:
ik draag bijna alleen maar rokken, heb een stuk of 20 waarvan 12 zelfgemaakt.... broeken kan ik nog niet maken dus... |
Citaat:
|
Rokjes zijn leuker. (y) en minder saai dan een broek en blote benen zijn leuk als het warm is.
|
broeken vind ik lekkerder zitten....
ik heb met rokjes altijd het iedee dat je moet opletten dat je net niet met je benen te hoog zit ofzo... voor in de zomer opt strand vind ik dat anders.. |
Rokjes draag ik omdat ze vrouwelijjk zijn dusz...zoals al een paar mensen hebben gezegd..maar ik vind het er ook mooi uitzien! :) soms zijn ze wel wat onhandig je moet bijv. niet wijdbeens gaan zitten :p
|
rokjes zijn af en toe wel leuk, weer eens wat afwisseling
in de zomer zijn ze ook wat luchtiger. maar toch doe ik ze bijna nooit aan. |
11.
|
Omdat rokjes leuk zijn.
Het is minder standaard, dan broeken. In de zomer is het lekker koel idd. |
Omdat ik zadeltassen heb en dat staat voor geen meter als ik een broek draag met iets korters erboven.
In plaats van afvallen draag ik nu dus gewoon rokjes (y) En @ts; je liegt, pantys zitten niet fijn, pantys zakken af. |
Citaat:
Ik heb overigens ook zadeltassen dus dan zijn rokjes ook leuker :mad: |
Citaat:
|
Ik draag geen rokjes, want ik heb lelijke dikke witte behaarde benen.
Nou kan ik natuurlijk wel scheren, maar dan refelecteren m'n benen nog erger en dan moet je een zonnebril op. En ik ben te bloke-ish, dus ik vind het lastig om niet wijdbeens te gaan zitten. :o |
Ik vind rokjes wel leuk.
|
waarom daarom
|
Ik vind rokjes vreselijk en draag ze dan ook niet (muv wikkelrokjes in de zomer op vakantie) Vooral de combinatie rokje met lange laarzen vind ik er echt niet uit zien. Ik heb laatst wel een rokje gekocht, ik kon hem gewoon niet laten hangen, maar dan moet het wel echt zomer zijn wil ik het gaan dragen.
|
Citaat:
|
omdat ze makkelijk zijn als je moet plassen
|
oja, wikkelrokken? :s
|
Citaat:
|
Rokjes zijn leuk, maar ik draag liever jurkjes. :)
|
Citaat:
|
Er zijn veel meer leuke rokjes dan broeken. En als ik een rokje aanheb, heb ik het idee dat ik er leuker uitzie dan als ik een broek aan heb. Vrouwelijker idd.
Je gaat je ook vanzelf een beetje vrouwelijker gedragen aangezien je niet met je benen wijd kan zitten enzo. :D Pantys zijn vervelend maar als je er een boxertje overheen doet ofzo zakken ze niet af en zitten ze prima. En het leuke aan pantys is weer dat je er een outfit leuker mee kan maken, maar wel subtiel! (y) En witte benen bedekken, voor onze Margot. ;) En wat je tegen witte benen moet doen lijkt me logisch, een rokje aantrekken en in de zon gaan zitten. :cool: |
Ik vind rokjes vaak erg leuk staan (Y)
|
ik heb te mannelijke benen om daar mee weg te komen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rokjes staan leuk, vooral met bruine benen (Y)
|
ik heb een rokjes fetish :P
|
ik draag bijna nooit rokjes, alleen af en toe in de zomer en dan omdat t warm is ofzo
|
ik draag ze meestal alleen in de zomer, niet in de winter (Dan heb ik meestal geen leuke schoenen voor eronder ... :s )
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:16. |