![]() |
potjes en dekseltjes
Geloof jij in "de ware"? dat er maar 1 persoon op deze aardbol is waar jij 200% gelukkig mee bent..of denk je dat er meerdere "waren' zijn.
oftewel passen er meerdere dekseltjes op 1 potje ;) Kzit hier best wel eens over na te denken....en ik kom er nie uit.. hoe denken jullie hierover? |
nee.
|
ik ben zeer pragmatisch en cynisch ingesteld, dus ik geloof niet in de ware.
|
waar dan wel in....?
|
zie voor mijn antwoord de minstens vijf topics die het afgelopen halfjaar hier al over zijn geweest :)
|
Ik denk dat het beide zou kunnen.
Voorbeeld 1: Een jongen en meisje worden verliefd en blijven hun hele leven lang samen en gelukkig. Dan is er dus maar 1 ware liefde. Voorbeeld 2: Een man en vrouw zijn al samen gelukkig getrouwd maar plotseling krijgt de man een ongeluk en overlijdt. Een paar jaar later komt de vrouw een nieuwe man tegen waarmee ze de rest van haar leven gelukkig is. Dan zijn er dus 2 ware liefdes. Ik denk dat het allebei kan. |
dan heb ik die 5 topics gemist ;)
|
Ik mag hopen dat er niet maar een ware is (y)
Ik geloof er dus niet in. Je kunt met meerdere mensen heel gelukkig worden, en ik denk niet dat je die 'gelukken' kunt vergelijken en kunt zeggen wie er nou echt de ware was, perfectie vind je toch niet :) |
Citaat:
Heb geen zin om het zelf in eigen woorden te zeggen :o |
Mijn verkering is oas uitgegaan, maar tijdens mijn verkering dacht ik altijd dat zij de enige ware voor mij was. Toen het net uit was ook nog, maar nu ben ik daar over heen en denk ik dat ik met een ander meisje ook weer heel gelukkig kan worden. Misschien nog wel gelukkiger.
(y) :) :D |
Citaat:
En mensen veranderen, dus een 'ware' ook, om maar niet te spreken over de ruzies die komen als jij verandert... dus het zal toch nooit de perfecte match blijven. |
Citaat:
|
idd :) ;)
|
Citaat:
En dan op zoek naar een ander karaktertje ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja. Helaas is ze al bezet.
|
dan gooi je het potje stuk en pik je het dekseltje mee :)
|
Citaat:
Trouwens, waarom zou de man het potje zijn en de vrouw het dekseltje? De vrouw als 'pot' zou logischer zijn. Niet voor niets noemen ze lesbiennes zo. :p |
Citaat:
|
deksel is toch ook geen synoniem voor homo ;) maar okeej...en de bi's dan...
|
Citaat:
|
Nee, ik heb logisch denkvermogen en geloof dus niet in de ware.
Er zijn potjes waar een heleboel deksels op passen en er zijn potjes waar absoluut geen deksels op passen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
neuh :rolleyes:
|
Als ik een jaar of 80 ben zal ik daar eens over na gaan denken.
|
Citaat:
|
meerdere ware
en ze verschillen ook nogeens van moment op moment |
Citaat:
|
Op ieder potje past wel'n ander potje.
|
Citaat:
|
Ik geloof niet dat er 1 ware is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee. Ik hoop ook niet dat dat het geval is.
|
Citaat:
|
ik denk wel dat dat er op ieder potje een dekseltje past, maar je kunt toch meerdere leuk gaan vinden. maar op een gegeven moment vind je toch de goede deksel :p
|
Citaat:
|
Het zal dan ook wel heel toevallig zijn als je net die ware tegenkomt..
|
Er zijn meerdere waren.
|
er zijn meerdere waren en ik ga ze allemaal vinden en proberen :cool:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11. |