![]() |
hij verbergt iets voor me
hey
ik heb sinds een paar dagen een vriendje als mensen vragen: hebben julie nou al? en ik jah zeg, zeggen zij: dat is niet zo verstandig van jou!!! maar als ik dan doorvraag willen ze het niet zeggen ik ben bang dat het iets heel ergs is en dat het tussen ons kan komen. hij zegt dat hij er niets van weet. hij zegt dat er niets is, en weet ook niet waarom het niet verstandig is maar wat moet ik doen? als ik het niet te weten kom, ben ik bang dat dit onze relatie kan kosten xxx |
Sjah, ik weet niet wie die mensen zijn die zeggen dat het niet verstandig is, maar waarom geloof je hen boven je vriend?
|
Met lekkere mensen ga jij om als ze iets eruit gooien zonder argumenten en jij gelooft het ook nog :o
|
Pfff.. vreemd..
Ik zou ze een beetje onder druk zetten. Zoek degene uit die waarschijnlijk het makkelijkst over te halen is, zorg dat je alleen met diegene bent (want in de groep zullen ze het waarschijnlijk niet zeggen) en probeer er dan achter te komen. Willen ze het alsnog niet zeggen, maak ze dan duidelijk dat je er op die manier geen boodschap aan hebt en net zo goed kunt doen alsof je het niet gehoord hebt. Of ze vertellen wat er is, of ze moeten er gewoon over ophouden. Op deze manier heb je er niks aan. Als je toch twijfelt, doe dan een beetje rustig aan met je nieuwe vriendje. Niet te hard van stapel lopen zeg maar. ;) |
Hmmm... het zou kunnen zijn dat die personen een bepaalde (negatieve) ervaring met je vriend(je) hebben gehad. Ik had het namelijk ook, toen ik net wat met mijn huidige vriendje kreeg. Veel mensen, inclusief m'n eigen broer, kwamen naar me toe om te zeggen dat ze het toch maar niet zo'n goed idee vonden dat ik wat met hem kreeg. Omdat hij een bepaald imago had. Ik kende hem zelf ook al een aantal jaren dus ik had ook in eerste instantie een negatief beeld van hem, maar toen ik hem beter leerde kennen merkte ik dat er vrij weinig klopte van dat beeld.
Inmiddels zijn we bijna 7 maanden verder en is iedereen in m'n omgeving ervan overtuigd dat hij wél een goede jongen is. Zo zie je maar, je kunt wel naar die mensen luisteren, als je maar doet wat je zelf goed vind voelen. En zoals Alicia zegt, niet te hard van stapel lopen :) |
maar dan snap ik het nog niet
want het is dan wel heeel toevallig dat zekers 20 mensen dat ongeveer al gezegt hebben mensen die bij hem in de buurt wonen, vroeger bij m op school zater of vrienden van hem zijn of waren. het is gewoon toevallig maarjah ik ken zijn achtergrond ook niet echt ik heb net heel erg met hem gesmst daarover maar hij wil het gewoon niet zeggen hij zegt steeds dat hij het niet weet maar hoe kom ik er dan wel achter ik heb al zoveel gevraagt wat er is , maar niemand zegt wat hoe moet ik er nu achter komen dan?? :confused: |
nu ik dit weet denk ik gewoon erg veel dingen over hem wat eigenlijk verkeerd is
bv. heeft ie ander meisje is hij een of andere moordenaar schaamd hij zich voor mij of voor zichzelf heeft ie te klein lulletje weet ik het vind het gewon heel stom van me dat ik dit denk maar ik vind het gewoon vreselijk dat je meteen weer iets hebt waardoor het uit kan gaan, ik ken um wel lang maar nog niet zo heel goed |
Offtopic: Ik erger me mateloos aan jouw manier van tikken. Enters midden in de zin, geen leestekens of na een komma een enter gooien maakt het niet begrijperlijker om een touw aan je verhaal vast te knopen
Misschien moet je als je hem ziet eens vragen waarom hij zo doet. En als hij eromheendraait en niets kan zeggen, dan is het niet echt lekker in een relatie. Je moet elkaar kunnen vertrouwen en als er wat is wat je niet kunt of wilt zeggen nog, dan moet hij aangeven dat t zo is (mss doet hij dat ook wel op de manier hoe hij nu doet, dat kan ik niet duidelijk opmaken uit je verhaal). Probeer het dan bespreekbaar te maken en zorg dat hji je vertrouwt. Lukt dit niet, mja, dan wordt het imo lastig:o |
hoi! mensen roddelen..! :D
|
Waarom vertellen die mensen niet gewoon waarom het niet verstandig is? Beetje holle uitspraak, anders.
|
jah ik ken de mensen aardig goed
en ik snap het ook niet waarom ze niets zeggen maar dat ze allemaal het zelfde zeggen en niemand wil het vertellen vind ik het wel super raar en het valt dus ook extra op ik wil het wel negeren maar dan ben ik bang dat er later in de relatie een probleem ontstaat door dat |
Het moet toch mogelijk zijn om met een van die mensen even een goed gesprek te voeren en te vragen wat er nou precies met die jongen aan de hand is.. :s
Er is toch wel 1 iemand van die 20 mensen met wie je wat beter omgaat? Vraag het als je alleen met diegene bent! |
Ik zou toch wat meer vertrouwen in m'n vriendje hebben, tenzij die lui met duidelijke argumenten aankwamen.
Ik vind het ook geen slimme zet om vanalles over zijn achtergrond te weten te willen komen per sms. Kom op, dat is toch geen manier om fatsoenlijk met elkaar te kunnen praten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
-Diepe zucht- Iets meer vertrouwen hebben..
|
sorry, ik moest even lachen om dat te kleine lulletje :D
maar wat als je nou doorvraagt aan die andere mensen of t gewoon aan hem vraagt en zegt dat iedereen dit zegt. ik zou m ook vertrouwen, maar t is idd niet leuk als je dit van anderen te horen krijgt. |
Misschien heeft de jongen een reputatie. Ik heb dit zelf ook meerdere keren meegemaakt. De eerste keer deden mensen ook vaag, trok ik me er niets van aan en bleek ik toch nog twee jaar een relatie met die jongen te kunnen hebben (uiteindelijk was het wel vreselijk, maar dat had ik moeten zien aankomen). De tweede keer deden mensen weer vaag. Bleek dat die jongen een ontzettende slet is, is vreemdgegaan en heeft me na een maand voor een ander gedumpt. Heel lullig. De mensen hebben vast een reden om wantrouwend en afkeurend te doen, probeer erachter te komen wat de reden is, en ga na of je gelooft dat hij leuk genoeg is om iets met jou te hebben..
|
Citaat:
In ieder geval: als ze hem nu al niet vertrouwt zou ik er niet aan beginnen en/of zou ik hem eerst eens beter leren kennen. |
Damn wat schrijf jij vervelend! Heb het 3 keer moeten lezen voor ik het snapte...
Ontopic: neem iemand apart (degene met wie je het beste kunt opschieten) en leg uit dat je er best mee zit en dat je graag wilt weten wat er is. |
Lekkere figuren dan... Wel zeggen dat het niet zo slim is van je, maar niet waarom :s
|
Ze kent die jongens wel..ze weet zn naam. ;) Verder is hij erg lekker dus daarom hebben ze wat..alleen is ze nu bang dat hij een te klein lulletje heeft, want een relatie gaat immers om de seks. (y)
Dat is wat ik kan concluderen uit de berichten die de TS post. :) Je heb misschien echte vrienden die hem kennen en dan kan je aan hun vragen wat er mis is aan die gozer. volgens mij is ze niet de snuggerste thuis maargoed :o |
als je hem niet vertrouwt, waarom heb je dan 'een relatie' met hem? Lekkere basis dan.
Jezus, je zet gewoon niks op het spel, als je nou een paar maand of jaar wat had ofzo... En dan is hij ook nog onbeschoft en gaat buurtkinders wakker schreeuwen... Het is maar goed dat ik je niet IRL ken, want we hadden niet door een deur gekunt... |
jij grijpt wel heel snel naar de hulp he?
eerst was je in paniek dat je em nooit meer kon zien>>gelijk forum help roepen>>1 a 2 dagen later was et al opgelost vanzelf.. en nu dit. Ik gok dat je er als je gewoon met em over praat of hem ermee confronteerd dat ie misschien wel moet vertellen en anders zijn die andere mensen gewoon jaloers... |
das juist goed, houdt de spanning er een beetje in (Y)
|
Citaat:
Sorry meid, eigenlijk heb ik een relatie met hem. Al ruim een jaar. :bloos: |
achjah daar moet ik dan nog maar achter komen he
ik vertrouw hem wel, het is alleen heel irritant dat mensen dat zeggen, zodat ik hem niet meer kan vertrouwen ofzo, of dat ik steeds oppas wat ik doe, omdat mensen mij hebben gewaarschuwd ofzo. ik ken hem zeker langer dan die paar dagen, maar ook weer niet zo goed, ik ken niets van zijn verleden, achtergrond, wel wat informatie over zijn vorige relaties maarjah, ik hoop gewoon niet dat hij zich schaamd voor iets ofzo.. dat hij dat dus niet aan mij durft te zeggen. hebben jullie al zoiets mee gemaakt dan? en wat was er toen??? durven jongens vaak iets niet te zeggen, omdat ze zich ervoor schamen?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon dumpe.. er zijn wel heel veel meer lieve jongens op de wereld die niets te verbergen hebbe ;)
|
Ja inderdaad, simpele mensen moeten het simpel houden. (y)
|
godver hoe sommige mensen zo serieus op roddels ingaan :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niks van aantrekken, je komt er nog wel achter - of niet.
|
haha ik zou m echt allang gedumpt hebbe.. als je je eige vriendje nie kan vertrouwe en je vader m al tuig vind.. nou dan is er toch wel iets mis.. maar ja .. jou leven .. DUMPE DUS!! ;)
|
ja DUMPEN, dat is de oplossing (y) Als je niet kunt nadenken, gewoon dumpen. :D
sneu :( |
vertrouw je instinct, en denk verder logisch na: hoe betrouwbaar is je vriendje tot nu toe? en hoe betrouwbar zijn die andere mensen tot nu toe? Zijn die anderen mensen types die je zo je leven zou toevertrouwen of zijn het vage kennissen en/of types waarvan bekent is dat je hun verhalen met een korreltje zout moet nemen? en je vriend? heeft hij wel eens iets gedaan zoals het niet nakomen van beloftes of andere dingen die gewoon niet goed aanvoelen? kortom wie is volgens jou het meest betrouwbaar? je vriend of die anderen? als je het echt niet weet, vertrouw dan je eerste ingeving, 9 van de 10 keer heb je het dan bij het juiste eind.
|
mmm misschien moet je eens n verband proberen te leggen
hij schreeuwt kindertjes wakker en mensen vinden het niet verstandig dat je iets met m hebt -> misschien is ie n luidruchtig typje? drinkt ie vaak te veel en schopt ie rotzooi? klaar |
Meid toch...
Luister naar je vader, die zei (volgens het andere paniek topicje van je) dat het gewoon tuig was. Dat is het waarschijnlijk ook. Wat ik tot nu toe van je begrijp is dat het een kansloze player is en jij een breezersletje die er op valt. Dit bedoel ik negatief, ik probeer gewoon een beeld te scheppen. Je kan dus nu verwachten dat ie:[list=A][*] Niet trouw is.[*] Niet serieus verder met je wil.[*] Al een hele bende andere scharreltjes heeft/gehad heeft.[/list=a] Dump em gewoon als je em niet vertrouwt en je dat eigenlijk wel bij je vriend wil. Of houd het lekker aan modder een maandje (o.i.d.) aan en wordt dan gedumpt. Ja ik schets het vrij hard, maar als jij over een maand een paniek topic in de trant van 'M'n vriend gaat vreemd HELP!!!' aanmaakt moet je niet gaan zeuren dat we je niet gewaarschuwt hebben. |
Citaat:
Wat heb je btw aan een relatie als je niet fatsoenlijk kunt denken? :rolleyes: |
Citaat:
Bij nader inzien kan het ook wel een typfout zijn, maar dan nog is het een geweldige zin :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Aangezien dit weer een nutteloze up is: slotje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |