![]() |
Roaccutane vraag.
Hey,
Op de verpakking die ik neem staat 20 MG. Ik neem elke dag 3 pillen, neem ik nu dus 20x3 60 = MG per dag? En me huidarts had me verteld dat ik 3 maanden met de kuur zou moeten gaan, nu gebruik het bijna 2 maanden en zie ik geen verbetering.. is dit normaal? Alvast bedankt, Tugurio |
Hmm het zou op zich oke moeten zijn, verbetering kan idd een tijdje op zich laten wachten. Vraag het hem anders.
Misschien overbodige vraag maar ik zag je in een ander topic een vraag stellen over bodybuilding dus misschien dat je er mee bezig bent. Wáár heb je die puisten van? Soms iets gehad dat niet in je lichaam thuis hoort? |
Als je arts dat zo heeft voorgeschreven is het goed toch, 60 mg per dag.
De verbetering kan even opzich laten wachten, al zal er vast al wel een beetje vooruitgang zijn neem ik aan?! |
@Mightyduck, ja ik ben idd bezig met bodybuilding en nee ik gebruik niets verkeerds, gewoon gezond eten..!
@MevrouwM, er is helemaal geen verbetering, alleen droge huid & droge lippen. |
Citaat:
Een paar puistjes hou je altijd door je hoge eiwitinname, ik heb ze zelf ook, voornamelijk op mn rug. Das normaal. Ik moest het even vragen, het had gevolg kunnen zijn van verkeerd AAS gebruik en dan had dus ook in die richting de oplossing gelegen. |
t ligt ook aan je lichaamsgewicht hoeveel je moet slikken. ik heb die kuur ook gehad, en dan 4 maanden lang. elke dag slikt ik 30 mg (een van 20 en een van 10). bij mij heeft het heel goed geholpen, maar misschien komt dat ook omdat ik tegelijk de diana pil slikte (en nu nog steeds doe).
|
Maja tis afwachten heb over 2 weken weer afspraak bij de dermatoloog.. btw ik weeg 75kg dus denk wel dat 60mg erbij past.. :P
|
Met Roaccutane krijg je meestal de eerste tijd dat je het slikt juist meer puistjes dan dat je daarvoor had. Maar na een tijdje verdwijnen ze vanzelf... dus gewoon ff geduld hebben!
|
ik heb het ook gehad. ik zag eerst ook geen resultaat (3 maand lang ongeveer) maar daarna begint het echt te werken en dan ook super goed! dus je zult binnenkort wel wat gaan merken en dan ben je er ook heel snel helemaal vanaf ;)
|
thanQ voor de reacties.. jah ik hoop dat er verbetering in komt (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08. |