![]() |
Kane - Something To Say
A.s. Zaterdag komt er voor het eerst in 3,5 jaar weer een single uit van Kane: Something To Say. Ook zal er snel een nieuw album uitkomen genaamd 'Faithless'.
Wat vinden jullie van 'Something To Say'? Ik vind het een supergoed nummer en ben ook benieuwd naar het album :) . |
Aidsnummer.
Ik heb t overigens niet gehoord. |
kane :s
(n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Even dacht ik dat je je elitair opstelde door je eeuwige geschop tegen 'harde' muziek.
Het is ernstiger blijkbaar. |
Laten we tenminste proberen gegronde commentaar te geven?
Ik vind zelf dat Dinand een kwallestem heeft die ik liever niet hoor. Alleen rain down on me vind ik een prettig nummer. Op zijn muziek heb ik niet veel te zeggen, ik kan het wel luisteren, maar had liever een andere zanger gezien. Benieuwd naar het nummer ben ik dus niet. |
O.
|
Best een goed nummer!
van de Kane site: Citaat:
|
Liever dat dinand een keer stikt in die kikker die blijkbaar sinds z'n geboorte al in z'n keel klem zit.
|
De persoon die Dinand ooit Pearl Jam heeft laten horen dient opgeknoopt te worden...
No trial, no jury. Straight to execution. |
Citaat:
|
|
haha.
|
Toen ik dat nummer op de radio hoorde en ze zeiden 'Kane', dacht ik dat het een nieuwe zanger/groep was. Ik was dat hele groepje Kane alweer vergeten.
Maar ik vind het best een brak nummer eigenlijk. |
Citaat:
jij was kane helemaal niet vergeten gister belde je nog op over dat nummer |
supervet veel leukers dan slipknot en ramstein enzo
|
Ik was er paar jaar geleden fan van.
weheh hoe heb i kdat leuk gevonden... het lijkt net of die man moet poepen. ben naar 1 meet and greet gwees, en 1 concert. |
Ik vind het wel een oke nummer, alleen jammer van z'n stem. Dit geld voor zo'n beetje alle nummers van Kane.
Maar, ik heb de hele dag op stage de radio aan en in vergelijking met alle andere bagger (RnB is niet leuk op radio) is het wel oke. |
doe mij maar Statue - Something to say!
WERELDS! |
Citaat:
|
Citaat:
als de gekste!!!!11 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kane :(
|
kane = tmf = ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kankerkankerkankerrrrrrr!
|
Citaat:
of wel, dan verslikt ie zich misschien in zn kikker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
538 paradepaardje(N). Klote werk
|
de nieuwe plaat is -fusilleer me maar- ontzettend goed.
|
mediamarkt heeft een actie: 9,99 euro meen ik
|
Ik ken de nieuwe single niet.
Ik wil de nieuwe single niet kennen. Ik ben bekrompen. Sterf. |
Citaat:
|
Op de een of andere manier vind ik de muziek van Kane niet slecht, maar kan ik er echt niet langer dan 30 seconden naar luisteren.
|
Just pull the trigger :(
|
Kane is inderdaad wel stukken beter dan Rammstein.
Niet dat dat betekent dat het GEEN kutband is, by the way.... Het is alleen zo dat ieder groepje klepels de vergelijking met Rammstein moeiteloos kan doorstaan. |
Citaat:
|
ik vind het knap in elkaar gezet, maar wel bagger. (moeilijk uit te leggen) hun optreden op pinkpop was b.t.w. ook kut
|
Jezus, wat zijn jullie een stel randdebielen zeg, of je zijn muziek nu mooi vindt of niet, je gaat toch niet heel provocerend kanker kanker kanker roepen. Kom op zeg.. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Goh hey, ik volg zo slecht de top 40 (goeie zaak (y) ), dat ik van de week er pas achter kwam dat dit plaatje op nummer 1 stond. En ik had er nog nooit van gehoord.
Tja en toen hoorde ik dat plaatje dus pas voor de eerste keer. Kut-nummer. (n) Maar het sowieso dus niet mijn muziek. :p |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15. |