![]() |
(voor de vrouwen die aan de pil zijn hier) Wanneer begon jij met de pil?
Ik ben benieuwd :)
|
14 denk ik, kan ook een jaartje jonger geweest zijn. :)
|
Citaat:
Ik heb morgen een afspraak bij de huisarts omdat ik dus aan de pil wil. Ik hoop dat het helpt tegen menstruatiebuikpijn. |
Citaat:
|
ik was 16 :)
|
Citaat:
|
15. Ik had héél erg last van mn menstruatie. Nu nog wel buikpijn en vrij veel bloedverlies, maar wel minder.
|
ik was 16, puur ook omdat ik heel onregelmatig was en heel veel kramp had
|
Dus het helpt wel een beetje tegen de kramp? :)
|
18
|
Citaat:
't Ligt er trouwens wel aan welke pil je neemt, had eerst Microgynon 30, hielp niet echt, heb nu Yasmin, is veel fijner. |
Ik was ongeveer 14, ging aan de pil vanwege zware ongesteldheid, onregelmatige ongesteldheid en acne.
Had eerst de Diane, ben rond mn 16e ofzo overgestapt op Microgynon. |
Citaat:
|
Citaat:
Kon ineens gewoon doorgaan. Succes morgen! |
16
Ik begon eraan voor mijn puistjes weg te krijgen, en het blijft handig natuurlijk :) |
Citaat:
Wat doet/vraagt de huisarts eigelijk allemaal voor dingen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ben net begonnen met mijn eerste strip.
en ik heb er nu al een hekel aan. ben al bijna 2 weken ongesteld :mad: |
Citaat:
een grondig onderzoek van binnen doen ze niet meer. maar ikmoet zeggen dat mijn huisarts een heel tof wijf is die meisjes heel erg goed begrijpt :D |
Citaat:
|
ja dat had ik ook, toen ik een pilletje had vergeten, was ik ook 2 weken ongesteld. nouja, doorbraakbloedingen ofzo heel irritant.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat moeten ze weten denk ik om de reden een beetje aan te kunne passen aan de soort pil die je krijgt. De ene zal net iets beter tegen buikpijn/puistjes helpen dan de andere. Ik zelf was 17 omdat ik toen seks met mn vriend wilde hebben zonder condoom. Bij mij vroeg ze daarom of ik dan wel besefte dat ik dan nog steeds een SOA en/of aids kon krijgen. |
ik was 17 of misschie net niet en ik ben ermee begonnen doordat ik een serieuze relatie ben begonnen en zeker niet zwanger wou raken
|
dan zijn er zo reden genoeg te bedenken,
- ongesteldheid onder controlle houden - voor de sex - buik krampen - Hb schommelingen rond de menstruatie |
Ik ben er op m'n 14e een keer aan begonnen. (als anticonceptie) Halfjaar later mee gestopt omdat ik last had van bijwerkingen. Op m'n 16e ben ik nog een keer aan de pil gegaan, een andere dit keer. Ook daar had ik teveel last van bijwerkingen. Op dit moment slik ik de pil dus ook niet meer.
|
13/14 ik had veel last van mijn ongesteldheid.
ben na anderhalf jaar oid weer gestopt. |
ik was 17 en het enige wat de dokter deed was vragen naar de reden :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was 16
|
Citaat:
|
Ik was net 13jaar geloof ik.
|
Ik was geloof ik 19 oid...'k weet het niet meer precies. Eerst heel kort microgynon30 geslikt, maar dat was (n) (teveel bijwerkingen), daarna een paar jaar Diane35, nu sinds een maand of anderhalf trigynon30...'k weet nog niet of ik die houd of weer terug ga naar Diane35 of misschien nog een andere pil 'uit ga proberen'.
|
Citaat:
|
16
|
Ik ben vorige maand begonnen met de pil (mycrogynon 30), vanwege hevige krampen tijdens mijn menstruatie.
Ik moet zeggen dat die nu wel minder zijn, maar ik had deze keer wel veel buikpijn en hoofdpijn.. zal wrs ook wel door die pil komen. Ik denk dat ik dus een andere neem.. Mijn menstruatie was overigens veel minder hevig en duurde maar 4 dagen :) |
Citaat:
|
15
|
Ik was 15.... of 16... Ik weet het niet eens meer :D
|
16, bijna 17
|
Citaat:
|
15, anticonceptie + tegen buikkramp.
Wat betreft dat laatste helpt het bij mij dus voor geen flikker (n). |
ik was 16, wilde het omdat ik last had van m'n buik bij menstruatie en omdat ik dacht dat ik wel zo'n beetje aan seks toe zou zijn.
Ik ga waarschijnlijk binnenkort stoppen met de pil en je hebt m'n nick gejat! |
Citaat:
sorry sorry sorry:bloos: :p |
iets voor me 14e, was de diane, klote ding werd er vet van
was overigens niet voor t neuken :D, had puisten..... ben dr een jaartje aan geweest toen was de hoop vervlogen, inmiddels ben ik weer wel aan de pil, de yasmin, een week of 2 nu zoiets...en ja nu wel voor dat ene :P |
Citaat:
|
Ik was bijna 18 en begonnen vanwege het vreselijk ziek zijn (2 a 3 dagen meer dood dan levend in bed :s).
Ben begonnen met Microgynon en sinds 3 kwart jaar de Diane vanwege puistjes. Heb bijna geen last meer van kramp en als ik het heb is het met een Ibuutje over, puistjes ook weg (behalve tijdens m'n ongesteldheid, wat gelukkig maar eens in de 3 maanden is want ik slik hem door). Ik was voor de pil ook onregelmatig en vaak zelfs 9 dagen ongesteld, nu nog maar 1 dag écht) Hoe oud ben je? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38. |