![]() |
Kinderen, kregen jullie vandaag commentaar?
Martin vond mijn ECCO's trendy én sportief.
Mieke |
Oh en mijn nichtje zei in een jolige bui dat mijn broek écht niet meer kon, het maffe wicht. :D
Mieke |
Dat ik zeur en een dramaqueen ben.
|
- Dat ik ophouden moest met lachen, omdat dat te aanstekelijk zou werken.
- Of ik even wilde opletten, en wij ons gesprek na het college wilden voortzetten. |
dat ik niet zo stoer moet overkomen, pff seuten!
|
- Jij wilt ook altijd gelijk hebben
- Dat ik mooi haar heb |
"Hey donutchick" :( :bloos:
|
je hebt een tomatenhoofd
ik was namelijk aan het squashen |
je jas is nat
omfg neeeeeee :eek: |
'het komt wel goed met jou..' mn wiskunde leraar.:)
en dat ik zo lief en leuk etcetc ben, maar dat wisten we al. |
"Heb je in de zon gelegen? Je hebt een rood hoofd" (een 'collega' van stage) :confused:
"Jufff ik vind jouw riem mooi!!" (kindjes uit mijn klas) |
'wa bejje ook n laiverd' - oma van m'n stage
'je blonde haar is veel leuker' - een vriend |
"kettingroker"- een vriendin
|
"wat zit je haar leuk!" hoorde ik van 2 vriendinnen. terwijl ik het juist niet zo leuk vond zitten :confused:
en ik hoorde een meisje in mn werkgroep zeggen (tegen iemand die haar opbelde) dat er een meisje was in haar werkgroep die ze niet aardig vond en haar behandelde alsof ze er niet bij hoorde ofzo. volgens mij bedoelde ze mij. en mn vriendje schreeuwde vannochtend "JESUS, wat ben je een chagerijn! doe normaal!!" en schopte ook nog eens mn schoenen een halve meter de lucht in. (n) |
"wil je wel eens even ophouden met lachen"
"als je boos kijkt ben je lief" "sproetjes, jaaa" :bloos: ego :cool: |
Doe die kauwgom in de vuilbak,of moet ik hem in je haar plakken?leraar Duits
en toen zei een kind van klas,die normaal altijd iets te zeggen heeft op mijn haar : ja,ergens is het wel super,je haar. (y) 'hou je van laagjes',mijn moederrr. |
Meisje, mag ik jou iets vragen?
Heb je lenzen in? Nee? Oh dan heb je heel mooie ogen van jezelf :rolleyes: |
"your message was the hight of awesomenes. everyone wanted to know why i was singing in class! :D i was on a high!
i was like "yayayayayayayayay *danses*" and everyone was staring like "freak"" Aldus mijn dude *hartje* |
Citaat:
|
'serieus wat ben je een aandachtsgeil wijf, doe eens normaal' aldus mn net wakkere chagerijnige vriend
|
Citaat:
|
Dat ik er vrolijk en vlot uit zag en van mijn stage kindjes dat mijn ogen mooi waren en mijn oorbellen :).
|
ik fietste langs een engerd en hij riep :
Hoi dsemfpoqknduyrekdksejhrhreui :confused: |
Citaat:
Iemand op school zat aan mijn haar vandaag en ze zei: jouw haar lijkt altijd zo glad hoe doe je dat toch? freaaakshow :eek: |
Citaat:
Gisteren kreeg ik allemaal complimentjes van vriendinnen van mijn moeder dat ik zo ben veranderd in de laatste tijd. :confused: 'IK HERKENDE JE NIIIEIIEET!' 'Je word steeds mooier!' 'Je hebt zo'n leuke glimlach'. En zo gingen we even doorrr dus dat was goed voor me. (y) Vandaag zei mijn stagebegeleidster dat ik zo'n grote verbetering doormaak en dat mijn haar OOK nog eens leuk zat. En mijn tennischick zei dat ik toch echt aan mijn conditie moet werken. |
Er zaten allemaal mensen raar naar mijn rode panty te kijken... misschien omdat ie echt rood was, ik weet het niet :D
|
dat ik een flapdrol en een raar meisje ben<33333333333333333
|
hoiwaarhebjejouwshirtjevandaanohjavandev&dheaikhebhemookgezienmaarikpa stehemniethijisheelergleuk ~ meisje uit mn klas, zonder adem te halen, :|
leuk die bloem in je staartje, maar los is t toch leuker ~ mn moeder aaaaah, wat een schattige schoentjes! ~ zazie jij hebt echt altijd die ketting om hea? ~ snol uit mn klas |
moeder die commentaar had op mn overtollig WoW spelen :)
|
Was je zaterdag in de stad? Durfde je niet met me te praten? we hadden toch wat afgesproken? Ik heb de hele avond op je gewacht! HAHAHAHAHA!
_ :confused: |
kom je een keertje guns n roses dvd's bij me kijken?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!! :( |
Citaat:
|
waarom
edit: oh het was de gitarist van Razor Crusade die dat zei en ik herkende hem niet eens. dag scenepoints. |
"Kinderen, kregen jullie vandaag commentaar?"
Neen. |
ik kreeg vandaag ook complimentjes over bepaalde uiterlijke kenmerken van mijn nieuwe vlam maar die ga ik niet posten :bloos:
|
Citaat:
omg ik zou er meteen opduiken :eek: |
Zo'n enge man op het station:
"Ik kwam al in Hilversum in '72, was jij toen al geboren?" :mad: :confused: |
Toni Hithe, gitarist van oa. Marvin Gaye, Tina Turner, The Commodores, LL Cool J, etc. geweest. Zei dat hij versteld stond van het talent van mijn band:mad:
|
Citaat:
|
dat ik raar ben, maar wel lief :bloos:
|
ik zie je tits
|
' Lies Hoogendoorn <3<3<3<3 Job de Jongh' stond er op het bord
:confused: |
Ik moet mn sokken schoenen aandoen van mn broer
en mn moeder vond me er mooi uitzien en oja, mn moeder zei dat ik inkijk had |
heb je het koud :bloos: