![]() |
wat moet ik doen
hallo,
ik ben verliefd op een jongen, maar hij weet er niks van. telkens als ik hem zie of hoor dan slaat mijn hart sneller. hij kan niet verliefd worden op mij wat moet ik doen? :( |
als hij niet verliefd kan worden op jou (waarom niet?), dan zit er niets anders op dan wachten tot je er overheen bent... proberen om hem een beetje te ontwijken en jezelf afleiden door veel leuke dingen met vriend(inn)en te doen.
|
...en dat is 21 :(
|
*vraagt zich of, of mensen met dit probleem ooit wel eens een zoekknop gebruiken*...
*wacht tevens geduldig op een slotje* |
Misschien kan er iemand advies geven als je zegt waarom hij niet verliefd op jou kan worden..?
Zo lijkt 't me heel lastig ;) |
Citaat:
Toen ik die post las dacht ik dat ze 13 was ofzo :s |
waarom kan ie niet verliefd op jou worden?
|
misschien is ie homo, dan kan je je laten ombouwen. Naja, of zo'n will&grace achtige relatie beginnen.
Als je alleen maar dénkt dat ie niet verlieft op je kan worden omdat je op de een of andere reden een te laag zelfbeeld hebt. Dan moet je gewoon wat meer zelf vertrouwen krijgen, hem versieren, al dan niet over internet, en hem op ze bek pakken ;) |
Hem vergeten.
|
kan niet verliefd worden of WIL niet?
|
mannen...
|
Wat veel reactie. :D
|
Ik heb een paar reacties verwijdert, want dit is natuurlijk geen chatbox :nono:... Kun je niet serieus reageren, dan ga je maar ergens anders naartoe..
Voor zover het geblaat ;) Sylovertje: Misschien kun je ons iets meer vertellen waarom hij volgens jou niet verliefd op jou kan worden. Maar toch denk ik dat je uiteindelijk niet veel keuze hebt. Hij kan niet verliefd op jou worden, dus zit jij alleen met je verliefdheid. Je zult het dus moeten accepteren dat er niets zal kunnen gebeuren tussen jullie en dat een relatie er dus niet in zit. Ik denk dat als je dat geaccepteerd hebt, het 'vergeten' van hem en het verdwijnen van je verliefdheid veel makkelijker zal zijn. Succes. |
Loontje,
Ik wil het wel zeggen,maar niet zo op het bord :s ik wil het jou prive zeggen als 'k het mag. |
Citaat:
Waarom open je een topic als je er niet over wilt praten? vrouwen... *zucht* |
Citaat:
In dat geval is er dus geen 'discussiewaarde' en zal ik het topic sluiten. Denk er maar even over en ik hoor het wel van je :) Sterkte. |
"Dokter, ik heb een probleem."
-"Wat is er dan?" "Zeg ik niet, maar help me alsjeblieft." |
Citaat:
Enneuh ni generaliseren eh, er zullen best ook wel mannen zijn die moeilijk kunnen doen. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
mischien si ze wel verliefd op der broer, neef, vader, oom, opa :P
erg vaag dat je een topic opent en dan zo geheimzinnig gaat doen. maarja |
Ik denk eerder iemand van 't forum, dat zou verklaren waarom er hier niet open over gepraat kan worden. Dan is het dus idd misschien beter om iemand in vertrouwen te nemen en er viavia achter te komen wat diegene van je denkt dan dat je jezelf openstelt en een daardoor extra hard teleurgesteld kan worden. :bloos:
|
Citaat:
Da zou dus wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel zijn want ze zit hier pas sinds eergister dankzij mij. ;) Ken de ts persoonlijk namelijk. :) Dus bij deze @ ts: de mensen hier gaan heus niet bijten. ;) |
Citaat:
ontopic, kom maar op met die problemen en dilemma's, desnoods vertel je 't zo van: "ik heb een vriendin en die is verliefd op iemand die niet op haar verliefd worden kan, want..... " :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20. |