![]() |
politieke kleur?
wat heb jij voor politieke kleur?
ts begint: rechts van het midden |
Rechts. Overwegend.
|
zinloze poll
|
Overtuigd communist. :)
|
Citaat:
|
Rechts van het midden
|
Rechts.
|
links
|
Citaat:
|
Links van het midden tot links. Met enkele rechtse stuiptrekkingen.
|
links, denk ik.
|
Citaat:
|
Links.
GroenLinks of PvdA. |
Citaat:
|
Links van het midden
|
links
|
links
|
Okay, wie is die malloot die op extreem rechts heeft geklikt? :)
|
(groen)links
|
Citaat:
|
(groen)links
|
Links tot links van het midden.
|
Eigenlijk een combinatie van extreem links en rechts, maar ik heb er maar 'links' van gemaakt.
|
Ik ben het met links een beetje eens en met rechts ook. Ik heb nog geen partij gevonden die overeenstemt met mijn ideeen, dus ik denk dat ik zelf maar een partij ga oprichten..
Midden gestemd dus |
Als we gebonden blijven aan het eendimensionale model van links-rechts: links van het midden, maar niet tever.
|
Citaat:
|
Ik geloof dat ik qua ideeen en zo nogal rechts ben. Maar ik zou waarschijnlijk links stemmen omdat een links kabinet voor mij (veel!) fijner is. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rechts van het midden
Alhoewel de laatste tijd heb ik best wel veel slaap en dan denk ik toch linkser :o |
Citaat:
|
SP
extreem links zo te zeggen |
Citaat:
|
Citaat:
je bent waar je voor staat hoe komt het dat je rechtse ideeen heb- ingegoten met de (roestige) paplepel? want als links beter voor jou is dan lijkt mij dat je overwegens links zou zijn maargoed |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Euh.. ik zei toch dat ik links zou stemmen? :/ |
Citaat:
Edit: post niet goed gelezen. |
Citaat:
ik bedoel het gaat maar om (een gedeelte) van je leven ten slotte sorry maar jij krijgt deze week de :rolleyes: award edit; vanwege het "rechts is niet lief voor mensen met een uitkering" of mensen die intensieve zorg nodig hebben of voor gehandicapten of voor mensen die kansarm zijn etcetc |
Citaat:
@ Edit: Kan gebeuren :) |
Citaat:
Ja, en aangezien ik me dat realiseer zou ik dus ook links stemmen. Dat leek me duidelijk. Dank u. :) |
Iets rechts van het midden.
|
Citaat:
Citaat:
:rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
Wat ik bedoelde te zeggen was.. ik heb wel wat meningen over een aantal politieke kwesties en als het kabinet meewerkt aan die meningen dan is dat alleen maar leuk voor mij maar verder niet heel erg belangrijk.. Er zijn een aantal andere punten, die wel belangrijk zijn voor mij omdat ze inderdaad invloed hebben op m'n leven.. en dat zijn dingen waar de linkse partijen aan tegemoet komen. Ik zou dus links stemmen omdat ik me realiseer dat dat voor mij persoonlijk een stuk beter is. En zoals ik al eerder heb gezegd: ik ben niet extreem rechts.. dus het is ook niet zo dat ik tegen al m'n meningen in links stem. |
Citaat:
weet je waar links voor staat ken je het gezegde eerlijk zullen we alles delen en dergelijke figuurlijk bedoel ik hier mee: het moet goed zijn voor iedereen je bent niet alleen op dit klootje aarde dus je bent hypocriet en een egoist (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Iedereen stemt uiteindelijk ook op een partij waar hij/zij beter van wordt. Niet alleen maar omdat hij/zij er beter van wordt (iig, meestal niet.. ook omdat dit vrij onmogelijk is).. maar het speelt een rol. En ga me niet vertellen dat dat bij jou niet zo is. Alleen is het verschil dat wat mensen als beter zien voor zichzelf verschilt.. de een vindt het beter voor zichzelf als er meer huizen gebouwd worden omdat hij/zij dan meer werk heeft, een ander vindt het beter als d66 macht krijgt zodat het achternamengebeuren kan worden doorgevoerd.. weer een ander vindt het beter voor zichzelf als alle buitenlanders het land worden uitgezet, weer een ander vindt het beter voor zichzelf als er veel geld naar ontwikkelingslanden gaan, weer een ander.. je begrijpt het vast wel. Iemand in de bijstand zal niet snel op vvd stemmen als vdd net met een voorstel is gekomen om nog meer geld te gaan geven aan hen.. zo werkt het gewoon. |
Citaat:
|
Citaat:
en daar val ik niet meer onder over d66 zouden we een leuke discussie zouden houden kwa belangrijke partij punten :D maar dat zou te ver offtopic gaan je moet me niet verkeerd begrijpen, maar zoals je het eerst zei klonk het anders dan dat je het nu doet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43. |