![]() |
chelsea liverpool
morgen op NL2 om 20.45
en nee er is nog geen topik hierover bij sport |
waarom open je m dan niet op sport :confused:
Voetbal interesseert me totaal niet. Zou t me wel interesseren, dan zou ik wel naar sport gaan.... |
ben benieuwd wie vandaag of morgen een topic opent met: nos journaal, vanavond 20:00 en 22:00
|
Citaat:
|
:evil:
|
Citaat:
|
Liverpool moet die arrogante Mourinho uit het toernooi knikkeren! Hoop dat dit echt gebeurt want ik mag Mourinho niet en Liverpool is mijn nr. 1 buitenlands cluppie. PSV in de finale is mooi, maar als dit gaat gebeuren is dat nog mooier.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Moourinho is cool! :D Het is grappig om te zien hoe iedereen zich zo ontzettend druk kan maken m een arrogante houding die overigens naar mijn mening wel terecht is.
|
Als chelsea fan hoop ik natuurlijk dat ze winnen tegen liverpool.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Chelsea wint, eitje |
:D
ik ga nu kijken ik zie je morgen (y) |
Wedstrijden is nu 5 minuten bezig. Ik hoop echt dat Chelsea wint, want Liverpool vind ik echt een verschrikkelijke club.
De historie van Liverpool is mooi, maar het voetbal wat ze spelen vind ik echt verschrikkelijk. Niet dat ik nu zo'n enorme fan van Chelsea ben, maar ik hoop dus echt dat ze winnen en dan de finale van de Champions League PSV - Chelsea wordt. En nu weer verder kijken naar de wedstrijden en hopen op een gunstig resultaat en 1 of meerdere goals van Arjan Robben die straks in gaat vallen. |
je milaan-psv topic werd al gesloten omdat dat hier niet hoort, dus deze ook.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02. |