![]() |
kado ouders 30 jaar getrouwd
wat zal ik geven?
budget: 100 euro (max) |
url naar dit forum
|
kijk even op www.kadopagina.nl :)
|
Een ritje in de auto waarin ze ook zijn vervoerd op de trouwdag. Even huren ofzo :p
|
Vluchtje zweefvliegtuig :D
|
ik vind dingen met foto's altijd leuk.
|
Ik zou niets geven, want ik ben principieel tegen het huwelijk als instituut.
|
wij hebben onze ouders een etentje aangeboden. Mijn ouders vinden dat helemaal niks in een duur restaurant met zn tweeen en hebben liever dat wij er gewoon bij waren...
We hebben een brief gegeven met daarin een tijd en dat ze niet mochten eten. Ze zouden worden opgehaald. Meer wisten ze niet. Ze zijn toen opgehaald door een oldtimer van een vriend van mn broer. Super mooie auto trouwens, maar goed. Ze hebben een rondrit hier in de buurt gehad en zijn over parkeerplaatsen van restaurants gereden waar ze eventueel zouden kunnen eten. Uiteindelijk kwamen ze bij mijn oom en tante uit, waar wij de courmettafel klaar hadden staan. We hebben dus gezellig met zn allen gecourmet en dia's en foto's van vroeger gekeken. Ze vonden het geweldig! (we gingen op skivakantie voor hun trouwdag en daar hebben we ze ook een etentje met ons aangeboden) |
Citaat:
|
Je maakt een enorme 30 van gaas en papier maché en die stop je vol met papiersnippers ofzo en allemaal kadootjes..? :p
|
Citaat:
|
Je kan bij de hema wel leuke dingen met foto's laten doen. Op placemats ofzo.
|
een ballonvaart
|
Foto's van jou (en eventuele broers/zussen), gemaakt door een professionele fotograaf.
Mijn zus en ik gaan dat ook doen voor onze ouders. Het is wel duur en niet echt origineel, maar ik weet dat mijn ouders dit heel leuk zouden vinden. Vooral mijn moeder zeurt er al jaren om :) |
2 zegeltjes lsd
|
wij gaven bij hun 25-jarig huwelijk eigenlijk gewoon iets praktisch. de printer was net kapot en ze wilden graag een luxe. Die hebben we toen gekocht. Ze hadden het zeker weten zonde gevonden al hadden wij iets symbolisch gegeven wat veel geld kostte. Ze zeiden dat ze erg blij waren dat we voor iets praktisch hadden gekozen, maar dat kan natuurlijk ook gewoon zijn om ons niet te kwetsen ;)
|
ik zou toch iets geven waar je zelf ook wat aan hebt, een wijnfles pakket ofzo :D
|
Citaat:
alleen met 1 l geschreven :bloos: |
Citaat:
|
30 bloemen en foto maken van alle kinderen ofzo.
|
Citaat:
|
Een gezellig avondje uiteten is wel heel leuk!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een hond
|
Citaat:
|
Citaat:
Een 17-gangen diner in een restaurant met een dozijn Michelinsterren (oid) zal niet lukken voor 100 euro, maar gewoon een beetje een normaal restaurant kan op zich best. Beetje zoeken en je zult best wat vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wijnglazen met hun namen erin, fles wijn, dagje naar waddeneiland, uiteten, foto van het hele gezin.
:| |
Na 30 jaar nog steeds getrouwd? *applaus*
Fotocollages, portretten of wat dan ook met foto's is altijd goed. Of je geeft ze iets wat jij zelf ook kunt gebruiken. Een webcam ofzo. :p |
wat is het geworden?
|
Citaat:
|
reisbon, en dan moeten ze de rest maar bijleggen.
(en zo ben je nog eens alleen thuis ook ) |
Citaat:
|
een tekening, duh
|
Citaat:
Maargoed dat is mijn mening natuurlijk :) |
Je koopt een paar handboeien met van dat pluche eromheen tijgerprint of iets anders. Dan zet je in de ene kant geurtje van Hem en in de andere kant geurtje voor haar... :)
|
Citaat:
|
haha... ik had toen mijn ouders 12,5 jaar getrouwd waren samen met mn zusje zo'n seksspel gekocht :D ze vonden het erg grappig, alleen niet echt vaak gespeeld (dus nu jat ik het zelf maar als m'n vriend bij mij slaapt :p)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30. |