![]() |
sporten die je thuis kan doen??
geen idee of hier al een topic over was, maar oke..
ehmm ik moet nodig gaan sporten, want ik heb een hele slechte conditie.. het probleem is alleen dat ik niet op een vaste tijd of dag kan sporten.. nu ben ik op zoek naar dingetjes waardoor je je conditie kan verbeteren binnenshuis... het grootste probleem is wel dat mijn motoriek slecht is (dus niet kan skeeleren ofzo) en mijn enkels heel zwak zijn (mag van dokter niet hardlopen) iemand van jullie enig idee wat ik kan gaan doen?? |
Neem een abonnement bij het zwembad? :)
|
Citaat:
|
met zon klein voetballetje voetballen in de huiskamer! :)
|
Citaat:
|
Je kunt idd het beste naar het zwembad gaan.
Maar je kunt ook gaan fitnessen, daar hebben ze genoeg apparaten waar je je conditie omhoog kan halen en je enkels bijna niet hoeft te belasten |
je kunt gaan touwtjespringen maar das misschien ook niet zo goed voor je enkels. misschien inderdaad fitness, je kunt in elk geval push-ups en sit-ups doen, heb je niks voor nodig. of je dr goede conditie van krijgt weet ik niet...
|
darten. heel de tijd naar het bord lopen en bukken om je pijlen weereens van de grond te pakken. erg gezond
|
Citaat:
|
he dank u, dat zwemmen en fitnessen ziet mij wel een beetje zitten:)
|
Citaat:
|
tafeltennis?
|
Citaat:
|
de trap op en neer rennen? edit: onee, das niet bevorderlijk voor je enkels.
of je zou iets van fitnessapparatuur kunnen aanschaffen. Wielrennen is ook goed voor je conditie, en als je het met mate en een niet al te grote versnelling doet ook goed voor je enkels. Je kan dat buiten doen (op straat), dat hoeft niet op een bepaald tijdstip, kan je zelf beslissen. Dat kan ook binnenshuis, met zo'n speciaal ding onder je fiets, ofwel zo'n fitnessfiets |
Citaat:
|
Je kan gaan snel-dammen.
|
't verbaast me dat jullie nog niet zijn komen aanzetten met woordpuzzels (denksport..) :D
|
Woordpuzzels zijn ook heel goed :D.
Zwemmen is het beste, maar dan moet je wel de borstcrawl goed kunnen, want een uurtje lafjes schoolslag zwemmen met het hoofd boven water is niet echt bevorderlijk voor de conditie. Dus een half uur stevig doorzwemmen met de borstcrawl heeft wel effect. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45. |