Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   sporten die je thuis kan doen?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=116446)

sanguis 04-06-2002 13:56

sporten die je thuis kan doen??

geen idee of hier al een topic over was, maar oke..

ehmm ik moet nodig gaan sporten, want ik heb een hele slechte conditie.. het probleem is alleen dat ik niet op een vaste tijd of dag kan sporten.. nu ben ik op zoek naar dingetjes waardoor je je conditie kan verbeteren binnenshuis...

het grootste probleem is wel dat mijn motoriek slecht is (dus niet kan skeeleren ofzo) en mijn enkels heel zwak zijn (mag van dokter niet hardlopen)

iemand van jullie enig idee wat ik kan gaan doen??

Conan the Librarian 04-06-2002 14:09

Neem een abonnement bij het zwembad? :)

Lucky Luciano 04-06-2002 14:13

Citaat:

Conan the Librarian schreef:
Neem een abonnement bij het zwembad? :)
idd. Dat belast je enkels niet. En is erg goed voor je conditie.

Martjin 04-06-2002 17:13

met zon klein voetballetje voetballen in de huiskamer! :)

Lucky Luciano 04-06-2002 18:10

Citaat:

/\/\4®téñZ schreef:
met zon klein voetballetje voetballen in de huiskamer! :)
Tennissen in de huiskamer :D

Live and Let Die 04-06-2002 18:40

Je kunt idd het beste naar het zwembad gaan.
Maar je kunt ook gaan fitnessen, daar hebben ze genoeg apparaten waar je je conditie omhoog kan halen en je enkels bijna niet hoeft te belasten

she_devil 04-06-2002 20:29

je kunt gaan touwtjespringen maar das misschien ook niet zo goed voor je enkels. misschien inderdaad fitness, je kunt in elk geval push-ups en sit-ups doen, heb je niks voor nodig. of je dr goede conditie van krijgt weet ik niet...

freggelfreak 04-06-2002 21:59

darten. heel de tijd naar het bord lopen en bukken om je pijlen weereens van de grond te pakken. erg gezond

leek 05-06-2002 09:20

Citaat:

freggelfreak schreef:
darten. heel de tijd naar het bord lopen en bukken om je pijlen weereens van de grond te pakken. erg gezond
En je krijgt hele sterke armen van steeds zo'n pul bier naar je mond brengen...

sanguis 05-06-2002 11:19

he dank u, dat zwemmen en fitnessen ziet mij wel een beetje zitten:)

The Dancing Demon 05-06-2002 15:36

Citaat:

sanguis schreef:
geen idee of hier al een topic over was, maar oke..

ehmm ik moet nodig gaan sporten, want ik heb een hele slechte conditie.. het probleem is alleen dat ik niet op een vaste tijd of dag kan sporten.. nu ben ik op zoek naar dingetjes waardoor je je conditie kan verbeteren binnenshuis...

het grootste probleem is wel dat mijn motoriek slecht is (dus niet kan skeeleren ofzo) en mijn enkels heel zwak zijn (mag van dokter niet hardlopen)

iemand van jullie enig idee wat ik kan gaan doen??

Darts natuurlijk!!!!!!!!!

bram_05 05-06-2002 19:07

tafeltennis?

Live and Let Die 05-06-2002 20:25

Citaat:

bram_05 schreef:
tafeltennis?
Bij tafeltennis is het voetenwerk belangrijk, dat is dus niet een goeie oplossing lijkt me. Als je niet veel kan bewegen is et niet bevordelijk voor de conditie.

Boogie 05-06-2002 21:54

de trap op en neer rennen? edit: onee, das niet bevorderlijk voor je enkels.
of je zou iets van fitnessapparatuur kunnen aanschaffen.
Wielrennen is ook goed voor je conditie, en als je het met mate en een niet al te grote versnelling doet ook goed voor je enkels. Je kan dat buiten doen (op straat), dat hoeft niet op een bepaald tijdstip, kan je zelf beslissen. Dat kan ook binnenshuis, met zo'n speciaal ding onder je fiets, ofwel zo'n fitnessfiets

freggelfreak 05-06-2002 22:01

Citaat:

leek schreef:

En je krijgt hele sterke armen van steeds zo'n pul bier naar je mond brengen...

zette ik er nou express niet bij :p kan nooit echt goed zijn als je je conditie en lichaam wil verbeteren :rolleyes:

Mark 07-06-2002 10:25

Je kan gaan snel-dammen.

sanguis 07-06-2002 11:39

't verbaast me dat jullie nog niet zijn komen aanzetten met woordpuzzels (denksport..) :D

jnieuwelaar 07-06-2002 20:35

Woordpuzzels zijn ook heel goed :D.

Zwemmen is het beste, maar dan moet je wel de borstcrawl goed kunnen, want een uurtje lafjes schoolslag zwemmen met het hoofd boven water is niet echt bevorderlijk voor de conditie. Dus een half uur stevig doorzwemmen met de borstcrawl heeft wel effect.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45.