![]() |
Stijve onder intieme momenten
nou ik schaam me er dus erg voor dat ik altijd een stijve krijg als ze mijn vriendin lekker zit te knuffelen en als we het tongzoenen zijn, ik ben bang dat ze dan denkt dat ik misschien verder wil terwijl zij dat misschien niet wil.
|
of niet meer tongzoenen danwel knuffelen of gewoon accepteren dat Sneakie Junior goed functioneert :p
|
Schaam je niet, is juist leuk!
Vind ik dan, niet dat ik daar op let, maar tis toch alleen een compliment?!?!!? Doegies |
mja maar ik heb zo'n gevoel dat me vriendin dan denkt van hallo?
|
heb ik ook wel eens last van,
enigste wat mijn vriendin dan zegt is "wat is dat dan", en dan lacht ze |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat het niet meer dan normaal is dat je een stijve krijgt tijdens het zoenen of knuffelen. Mijn vriend heeft het ook meestal en ik ervaar het helemaal niet als een teken dat hij verder wil gaan. Ik vind het juist leuk, ik voel het zelfs een beetje als een compliment.
|
Toch leuk!:D
|
had ik vroeger ook, dan probeer je het te verbergen, omdst je denkt dat je veel te snel een stijve krijgt.. maar dan hoor je meer verhalen om je heen en blijkt het heel normaal te zijn..
|
haha ja heeft mijn lover ook last van... maar aan die reacties te zien is het hartstikke normaal joh! ik ga d'r altijd maar een beetje mee spelen en hem gek maken :)
|
Heeft mijn vriend ook kvind het alleen maar leuk
|
it's natural ....
dus gewoon grapje om maken / nix van aantrekken maar in ieder geval : don't worry |
tmaakt me niet veel uit als men vriend dat heeft, kheb dan echt zoiets van: ja boeiend
meestal ga ik hem pesten ofzow of grapjes erover maken vindie niet leuk als er anderen bij zijn hihihi :rolleyes: |
ik denk niet dat je vriendin het erg vind het is toch alleen een teken dat je het lekker vind ook al is het alleen knuffelen...er hoeft niet altijd sex van te komen en ze vind het vast niet vreemd ofzo..misschien word zij ook wel nat maar dat kun jij gewoon niet zien...
|
*herkenning*
Ik vond het vroeger ook altijd heel gênant...dan sta of zit je gewoon alleen 'vriendelijk' te zoenen, zonder uitzicht op meer, en dan krijg je een stijve...ik wrong me soms nog wel in de meest gekke bochten om maar niet met m'n lus tegen haar aan te gaan staan :D |
Mijn vriend heeft dat ook vaak, en ik zeg dan zoiets van: "Is dat je telefoon of ben je blij me te zien?" of zo een andere cliché-grap :). En dan zegt ie: "Nouuuu" :(. Hahaha, ik moet dan altijd vte lachen, vind het wel grappig en ga dan extra geil zoenen :D
|
Citaat:
Denk trouwens dat dit meer dan normaal = zoveel jongens hebben dat. Neej joh denkt ze heus niet.. of praat er met d'r over??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ervaar dit ook als een compliment. Dan wil dit zeggen dat je hem opwindt, toch leuk :)
|
Ik denk wel da de meeste jongens daar last van hebben, dat ze tijdens momenten like bv kussen een stijve krijgen niks om je over te schamen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05. |