Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Salvia-Immunity (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=116448)

Aragorn 04-06-2002 13:57

Salvia-Immunity

Zo zeg, heb ik echt kilometers gefiets, om maar in een beetje relaxte omgeving te komen (de duinen), zodat ik daar ongestoord eens lekker één met de natuur kan worden, gooi ik de salvia in mijn pijpje, steek het aan, en lurk eraan als Chasey Lain... gebeurt er gewoon helemaal niets.

En het vreemde is dat ik het toch echt zeker wel 10 seconden in mijn logetjes had...

Dus ik vroeg me af: kan het zo zijn dat je er niets van hebt (heb ik wel eens gehoord nl), of moet ik het gewoon nog een ker proberen, want anders baal ik er echt wel van, kan ik niet eens lekker trippen. (hoewel, dan zijn er de paddostoelen nog natuurlijk).

Please help...

Aragorn

Locke 04-06-2002 17:54

Je moet het wel langer inhouden .. en ong 0,1 gram erin doen dacht ik ..

apekop123 04-06-2002 23:09

Bij de shop bij ons heb je 4 soorten ik heb de folder (scan 'm wel meteen :D )

http://home.planet.nl/~smi00822/Salvia.jpg

Glass Ghost 05-06-2002 16:06

Bij welke smartshop in amsterdam kan je dit halen?

Ik had het trouwens ook een keer met paddo's, had ik 15 g verse tamponensis gegeten merkte ik er helemaal niks van en was niet mn eerste keer...
Khad het wel bij een smartshop gehaald waar ik nog nooit wat had gehaald, dus misschien ben ik gewoon genaaid, maar t proefde wel "normaal".

Jantje het Zonnekind 05-06-2002 20:38

veel mensen merken idd niks van salvia, maar je moet gewoon aanhouden en het vaker doen en de dosis verhogen.

the Comebackkid 06-06-2002 13:49

ik ging plat de eerste en enige keer dat ik het heb gedaan. :eek: ik zat niet meer op de bank, ik was een deel van de bank.

Aragorn 09-06-2002 19:04

nou ja, goed dan, ik zal het nog eens proberen.

voor die gast hierboven die Smarthops in Amsterdam zoekt: in de Warmoesstraat zit er eentje en in de Kerkstraat, als wilt weten wat je er ongeveer kna krijgen en waar ze nog meer zitten: www.consciousdreams.com

Haie, Aragorn

Klubbin 09-06-2002 19:08

Je kan het ook niet te vaak achterelkaar doen BTW, ik weet niet precies hoe het zit, maar het heeft iets te maken met je lichaamseigen stoffen. Die zijn dan op ofzo en dan kan je inderdaad niet meer trippen. Moet je gewoon ff mee wachten. dan.

Glass Ghost 10-06-2002 09:50

Citaat:

Aragorn schreef:
nou ja, goed dan, ik zal het nog eens proberen.

voor die gast hierboven die Smarthops in Amsterdam zoekt: in de Warmoesstraat zit er eentje en in de Kerkstraat, als wilt weten wat je er ongeveer kna krijgen en waar ze nog meer zitten: www.consciousdreams.com

Haie, Aragorn

Dankuwel :)

apekop123 10-06-2002 23:00

Citaat:

the Comebackkid schreef:
ik ging plat de eerste en enige keer dat ik het heb gedaan. :eek: ik zat niet meer op de bank, ik was een deel van de bank.
Herkenbaar :D hehehehe

Ik denk trouwens niet dat het zo is dat salvia op iemand GEEN effect heeft. Volgens mij als je maar genoeg neemt ga je sowieso trippen.

btw een goede manier om te doseren is om te meten.

Ik had met een geo gemeten dat er 2 cm salvia in m'n buisje zat. Als je dan gewoon ff uitzoekt hoeveel je nodig hebt (staat in de folder). Ik had de 5X extract en dat was dus genoeg om 12 keer rustig of 6 keer hard te trippen. Je gooit gewoon net zoveel salvia op een papiertje ofzow, totdat er nog ongeveer 1,6 cm in het buisje zit.

Glass Ghost 16-06-2002 12:41

Ik heb t een paar dagen geleden ook voor t eerst geprobeerd, dus ik nam een 6de van het 5x extract, heb ik in 2 keer opgerookt uit een pijpje. Ik voelde het al wel vrij snel, maar het viel behoorlijk tegen. Het enige wat ik had was dat het voelde alsof ik naar beneden viel ofzo een hele tijd en ik voelde me wel iets anders, maar niks vergeleken bij paddo's. En dat terwijl die vent in de winkel tegen me zei dat het nog sterker was dan 3 dosis hawaiiaanse (in andere woorden dan maja). Dus ik dacht dta ik niet genoeg had genomen dus ik gooi nog een pijpje vol. Toen kreeg ik een lachkick van een paar minuten en voelde ik er ook niet veel meer van...

Kan dit omdat het de eerste keer is? Of hebben sommige mensen wat meer nodig als andere net als bij paddo's? Of zou het aan de omgeving kunnen liggen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44.