![]() |
Serieuze vraag: zijn er hier nou mensen die wel eens hebben gefist/zich laten fisten?
Ik heb het wel es geprobeerd, maar heb nogal grote handen dus t lukte telkens nét niet. Was wel erg leuk om te doen, al kan ik niet goed uitleggen waarom.
|
omg
ehmm niet bepaald nee :D |
Fisten = \m/
Nog nooit gedaan. |
Nu goed dan, dit topic krijgt een kans. Maar wil het niet, gaat er alsnog een slot op.
Ik heb er zelf geen ervaring mee en ben ook niet van plan die op te gaan doen. |
nooit gedaan
zowiezo, straks gaat de rek nog uit het krappe kutje dat is natuurlijk zonde |
Nooit gedaan, en zal nooit gebeuren ook, heel simpel:).
|
Nee dank u.
|
:p
|
Citaat:
|
Totaal geen ervaring hiermee en dat zal waarschijnlijk ook wel zo blijven.
Al moet ik toegeven dat het id van een hele vuist weg te werken in een vrouwenlichaam best wel intresse wekt. Maar dan moet ik meteen denken aan hoe onstrak dit allemaal moet zijn voor 'reguliere' sex en dan knap ik meteen weer af. Raar gedoe toch maar iig :s |
Anaal maar dan nog belachelijker.
neen. |
Citaat:
|
Nee, grote kans dat het een tikkie scheurt
|
Ik heb wel eens bij mijn laatste vriendin een hele hand geprobeerd, maar niet in de vorm van een vuist (maar vlak). Dat vind ik te onsubtiel en ik kan me niets anders voorstellen dan dat 't ontzettend pijn moet doen. Dus ik weet niet of je dat ja of nee zou moeten noemen. Ze vond 't wel leuk, maar ze viel dan ook in de catagorie: "Alles wat erin gaat is leuk".
|
+ey baldema, mag ik jouw iets vragen?
-maar natuurlijk evert, vragen staat immers vrij +ja, daar heb je gelijk in +maar dan moet je niet gaan lachen he -maar evert? ik lach toch nooit! +daar heb je ook weer gelijk in, 2-0 hehe +maar wat zou je ervan vinden, als ik mijn gebalde vuist, in jouw anus stop? -maar evert: dat KAN toch helemaal niet? +hmm, we kunnen het toch proberen :) |
nee dank je
|
lijkt me pijnlijk....
|
Citaat:
Wel eens geprobeert bij vriendin... ging er alleen niet helemaal in... ze vond het in ieder geval wel lekker. |
Mag ik lachen?
|
joh er kan ook een kind doorheen
dus een fist moet makkelijk kunnen |
Citaat:
Nee, dank je. (n) Ik kan ook niet begrijpen waarom je dat zou willen. |
Ja, doe gelijk je hoofd.
|
Ik zag laatst een ronduit schokkend filmpje van een man die zich van zijn kleding had ontdaan, zich omdraaide en voorover bukte (daar had ik eigenlijk al genoeg gezien, maar ik was nieuwsgierig geworden door de titel 'Dit wil je niet zien'. Ik had beter moeten weten). Zijn 'gat' was.. (ik kan dit niet subtiel zeggen) uitgerekt en toen hij er zijn hele vuist indeed en rondjes ging draaien, heb ik hem toch maar uitgezet.
Voor dat filmpje, maar zeker ná het filmpje, heb ik besloten nooit iets in die richting uit te proberen. Ze blijven met hun vuisten uit de buurt van mijn 'daar'. Waar dan ook. Gewoon nee. *walgt* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ziet wel lollig uit imo wat er overblijft |
Nee. Ronduit onsubtiel en niet interessant.
|
bij sommige doet een lul al pijn, laat staan een vuist :|
think I'll pass :) |
Citaat:
|
Nee.
Ik kan niet echt begrijpen wat daar geil aan zou kunnen zijn. Bah. |
Citaat:
ookal is da volgens velen hier pervers :s |
Citaat:
|
Citaat:
En ik moet zeggen dat de dame in kwestie er zéér van genoot, dus er is wel degelijk iets aan voor de vrouw. |
Citaat:
|
Citaat:
On-topic: Lijkt me wel tof ofzo, altijd leuk om te vertellen op verjaardagen enzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
vuist is maar flauwtjes hoor...
gewoon met heel me been erin! :p ontopic: nee, lijkt me ook niks...bij sommigen is het al moeilijk je leuter naar binnen te krijgen, laat staan je vuist :| |
Citaat:
OT: dan ben je echt http://images.xboxworld.nl/smilies/whaha.gif |
Echt een Roelof-vraag hoor. :p
Ontopic. Nee nee nee. Alsjeblieft niet zeg. :| |
Ben ik nou de enige vrouw die al enkele stappen in deze richting heeft ondernomen? Neen, het is tot op heden niet gelukt om er echt een vuist in te krijgen, het loopt altijd spaak op de duim, maar de andere vier vingers lukt wel mits wat oefening. Geeft een heel speciaal gevoel om zo helemaal gevuld te zijn. Ik weet het, het klinkt ranzig! :bloos:
|
Citaat:
Ik denk dat veel mensen een verkeerde perceptie hebben van het begrip 'fisten'; er wordt vaak gedacht dat er een hele vuist in gestouwd wordt, maar op de manier zoals Sofie het beschrijft zullen er ongetwijfeld meer vrouwen zijn die het doen. Er zullen vast meisjes zijn (ik denk zelfs een behoorlijk aantal) die ooit geprobeerd hebben 'hoeveel' vingers er in kunnen, toch? ;) |
Citaat:
dus nee ;) |
Aah, nee, als ik me gevuld wil voelen laat ik me wel door een lul vullen. :p
|
Citaat:
|
Alsjeblieft niet. :|
|
omg :| nee!
|
Niet gelukt, die duim he, en dan heeft hij echt geen grote handen, maar die ene keer dat we het probeerden werd ik wel gek van geiligheid. Het is zo strak, het hangt op de grens van pijn en fijn. Het is grenzen verkennen, en dat vonden wel allebei erg spannend. Maar het is zonde van mijn eigen strakkigheid, daarna moest ik weer een paar weekjes terugkrimpen tot ik van een lul weer genoeg voelde. Dus we laten het er maar bij.
|
Citaat:
Ik vond het overigens niet zo heel speciaal. Dan doen we er wel vingers bij in als hij al in me zit met z'n lul. Dat kan ook heel lekker zijn :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22. |