![]() |
Hangplekken voor bejaarden?!
Ze zorgen voor overlast... :p
:o was op het nieuws..whaha |
haha :p
|
Was ok wel lollig hoe ze daar bij Stenders vanmorgen op ingingen.
|
De bejaarden van tegenwoordig... :nono:
|
Citaat:
|
Ik las het in de krant en als ze weer met zijn alle terug komen krijgen ze een boete :D
|
Bij mijn oma in de buurt is een hangplek voor bejaarden... er staat een picknicktafel met zo'n anti-regen/zon tent eroverheen en daar zit dan altijd een stel te kletsen. Maar mijn oma doet daar niet aan mee, ze vindt het kinderachtig.
|
beste hangplek voor bejaarden is toch wel het bejaardenhuis :)
|
ik zie dat bij ons ook wel eens.. hele groep bejaarde mannen bij elkaar.. beetje sterke verhalen vertellen en zo :P
|
Wacht maar tot ze dit forum ontdekken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat is toch lief :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom blijven mensen niet gewoon thuis en praten ze daar? Wat is het verschil?:s |
ik heb ook geen last van jongeren die rondhangen, eigenlijk. Wel als ze gaan schreeuwen en dingen kapot maken, maar als ze gewoon ergens staan te praten niet.
|
Het komt gewoon door die Skittles :o
|
Citaat:
|
Pfff overlast.
Wat verstaan ze onder overlast? Laat ze toch :) |
Bejaarden kunnen in al hun onschuld bijzonder irritant zijn, dus ik begrijp het wel.
|
Hangbejaarden :D hoe komen ze erbij
|
'Hangouderen' (c) Van Kooten en De Bie. :cool:
|
Hangouderen is al een hele oude uitspraak van mij, dus rust mijn gebruikersrecht erop.
|
Citaat:
|
Hier heb je geen echte hangplekken voor bejaarden.
Hooguit een bank. Daar zie je die stoere oma's soms zitten :) En dan hoor je: wat heeft hij een leuke kontje :eek: |
|
Citaat:
"gruwwwwwwwwwwwweeeeeeeeeelijk" :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, die bejaarden zijn ook niet alles nee (n) .
|
Citaat:
|
misschien toch maar een soort van bejaardencafé ofzo, een jeugdhuis voor bejaarden.
Zorgen dat er activiteiten zijn, een basketballplein, een park waar ze kunnen rondhangen |
Bij onze bibliotheek zit altijd een stel bejaarden jeu de boules te doen
Het bejaardentehuis zit ernaast, vandaar :o |
Ik ken er twee. Van die hangplekken dan.
Eentje op het busstation waar er altijd een strontbruine vent in een gehandicapte kar Euroshopper bier zit te zuipen en maar wat in het wilde weg lalt terwijl hij niet eens zijn peuk in zijn smoel kan houden. Met vrienden, maar die zijn weer niet irritant :D |
Citaat:
|
Ik krijg al visioenen van brommermobiel die veelste hard gaan en omder de race stickers zitten, en waar die ouderen de hele tijd mee lopen te gassen :D
|
Citaat:
|
De friese randgroepbejaarden zijn het ergst.. Ze stinken naar spruitjes en zetten expres hun gehoorapparaten te hard zodat het vliegtuigverkeer wordt verstoord.
Ze zitten op een bankje bij de brug en springen soms zomaar op de weg om auto's te laten remmen. *Freaks* Er was opvang in het dorps-huis, maar daar zijn ze uitgekickt nadat ze met hun rollators de pooltafel kapot hadden geslagen. En nu rijden ze soms voor de lol mensen aan met de scootmobiel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04. |