![]() |
ov vergeten - geld terug vragen
Maandag ging ik met de trein van Arnhem naar Grunn. Was alleen vergeten kaartje te kopen (en bedacht me later dat ik er ook uberhaupt geen geld voor had gehad :o ).
Maar goed, toen kreeg ik dus zo'n geschreven treinkaartje mee van conducteur.. Ik zou nog wel een rekening thuis krijgen en omdat ik een weekend ov heb kon ik er een deel van terug vragen via declaratieformulier van t station. Nouja leuk en aardig, maar ik heb geen rekening gehad en geen idee wat ik nou met dat declaratieformulier aan moet. :confused: Iemand een idee? |
wachten op de rekening, daar staat waarschijnlijk op wat je moet doen als je bezwaar wilt maken?
|
Het gaat trouwens om vorige week maandag, dus vandaar dat ik me ook af vroeg waarom ik er nog niks van had gehoord. :D
|
Citaat:
|
Ik heb wel eens van iemand gehoord dat die 3 weken moest wachten. :eek:
|
Als je geen rekening krijgt valt er ook niks te declareren.
Je moet wachten op de rekening en dan je bij het loket een formulier halen waarmee je dat kan declareren. |
Een week is nou niet echt lang, het zal waarschijnlijk nog wel twee weken duren voordat je de rekening zult ontvangen.
|
Prutsers bij ns dan. Echt álles heeft vertraging bij ze. (n)
|
Nee, twee ŕ drie weken is normaal. Het is sowieso niet echt lang voor een nationaal, groot bedrijf. Bovendien heb jij hier niet alleen een bepaald product gekocht, maar ook een regel overtreden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |