![]() |
Red mij dan
Terwijl de prinses,
op torenhoogte, over de grote vlakte tuurt. Vervloekt zij zacht, de koene ridder. Omdat het wachten zo lang duurt. |
Citaat:
Alleen de laatste regel loopt niet zo lekker, vanwege dat 'zo lang' heb ik het idee. |
Daar had ik geen last van, dat die laatste regel niet goed liep... Het is maar net hoe je het leest, denk ik:o
Ik vind dit echt zo'n neardogedicht en verder weet ik het niet zo:p |
Hihi, ik moest er van lachen :)
Heb geen problemen idd met de laatste regel.. |
Ik vind 'm leuk. Alleen je komma's/punten zou ik zelf iets anders plaatsen.
|
Citaat:
|
En hoe zouden jullie de komma's etc plaatsen dan? Want dat wist ik zelf ook nog niet zo zeker... |
Citaat:
|
Terwijl de prinses
op torenhoogte over de grote vlakte tuurt, vervloekt zij zacht de koene ridder, omdat het wachten zo lang duurt. zoiets |
Dat staat idd wel beter.
|
Ik vind 'm ook leuk, maar zou het denk ik gewoon zo doen:
Terwijl de prinses op torenhoogte over de grote vlakte tuurt, vervloekt zij zacht de koene ridder, omdat het wachten zo lang duurt. |
Nee, dat (bericht boven me) zou ik juist niet doen!!
Maar ik moest de laatste regel 2 keer lezen voor ik hem goed vond lopen, door het 'omdat'. Ik zou hebben gebruikt: "daar het wachten zo lang duurt" Of een andere vervanging met één lettergreep. verder vind ik m tof:). |
Citaat:
|
(Hmm, waarom is mijn leeftijd rood, ik ben helemaal niet jarig. Heb ik soms stiekem een foute leeftijd ingevuld..:O sorry, dit hoor ik hier niet neer te zetten).
|
Citaat:
Maar ja, dat betekent idd dat je jarig bent :P |
zou het toch nóg anders doen, lekker lastig :p
Terwijl de prinses op torenhoogte over de grote vlakte tuurt, vervloekt zij zacht de koene ridder omdat het wachten zo lang duurt. maar je moet maar zien hoor, vind het iig een mooi gedicht!! :) ________________ |
Hij is leuk :)
Ik zou va dat omdat zeker niet "daar" maken, gewoon de woorden zo laten en de komma's toevoegen die (ikweetnietmeerwie) had voorgesteld. |
Hij is idd leuk, misschien des te meer omdat ik door de titel iets heel anders verwachtte. :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12. |