![]() |
wat als..
Eerste topic hier, ook eerste poging tot een serieus gedicht.
'Wat Als' Wat als tranen op zijn Gevoelens geen bereik meer hebben, Waarde niet meer in liefde te vinden is Als er überhaupt liefde is Wat als de wereld zich tegen je keert Als andere mensen je van jouw wereld doen vervreemden Is er een kans dat je zelf niet datgene bent… Datgene wat je jezelf voorhoud te zijn Wat als je je niet meer kunt verzetten Dat je niet meer kunt zijn wie je wilt De gewaarwording van een wereld zonder masker Wat als.. je jezelf zou zijn (laatste regel vind ik niet zo goed passen, suggesties voor een alternatief met dezelfde betekenis.. graag :) ) 'Vrolijk' (verveling, tijdens wiskunde... geen betekenis :p, klonk grappig) Ik ben een bij Ik ben zo blij De zon schijnt fel Ik vlieg naar de hel |
Bij de eerste vind ik het feit dat het uit alleen maar vragen bestaat maar geen enkel vraagteken bevat wat raar, het tweede gedichtje is wel érg simpel (welke leuk kan zijn maar deze vier onder-elkaarstaande regels hebben gewoon niets met elkaar te maken) en ik snap niet hoe je onder wiskunde aan het woord 'blij' kunt denken - maar dat is natuurlijk hoe ik daar persoonlijk tegen aan kijk.
|
Ik vind dat je wat meer kan letten op het lopen van je gedicht.. dat de zinnen wat lekkerder lezen. En je interpunctie inderdaad.
Oh nog iets: Waarde niet meer in liefde te vinden is Als er überhaupt liefde is Het is jammer van de herhaling van "is" Maar voor een eerste poging tot een serieus gedicht is het wel een leuk idee, beetje ontwikkelen, dan vind ik het wel leuk als je vaker post (zien wat je met commentaar doet) Eerste keer posten is eng, heh:). |
Citaat:
Waarde niet meer in liefde te vinden is, als liefde überhaupt nog bestaat. ofzo? @ Letter: gefeliciteerd :D |
Citaat:
alleen... als overal vraagtekens komen te staan vind ik het weer een beetje te.. vraagtekenachtig worden (kan het niet anders verwoorden) maar toch bedankt :) Citaat:
|
Citaat:
Ik vind ook dat je wel een paar vraagtekens mag toevoegen. Als ik het zo tel mis ik er 4, valt wel mee toch? Het tweede gedicht vind ik niks. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |