![]() |
gebrek aan kennis
sorry maar ik vind een moderator van een drugs forum die niet eens weet wat 2cb is een slechte mod.
en die kan dan beter mod worden van een ander forum. niet persoonlijk bedoeld maar als forumbaas moet je toch wel een btje kennis van zaken hebben en anders schiet je gewoon tekort. (n) |
ghehehe :D
|
WEG MET ONZE MODERATORS! Anarchie Anarchie. Weg met het rotte systeem! Rebelrebelrebel http://www.linux.ime.usp.br/~abpaula...s_in_crowd.gif
|
mwa ze hebben wel een redelijke kennis van drugs, en ze zijn hier meer om de orde te handhaven.
|
Who fucking cares, ga maar fijn tegen een boom aanpissen ipv hier te komen zeuren.
|
doe t dan zelf.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mind for president?
En ik ook, dan kan ik in gesloten topics posten. Muhahahahaha. :D |
Citaat:
Krijg kutschurft, bostrol. |
Citaat:
|
Citaat:
RRRRRRR....... |
opzich ben ik het er wel mee eens dat het nogal gaar is dat de 2 forumbazen niet zo veel (niet meer dan de gemiddelde poster hier) verstand hebben van drugs en amper gebruiken/experimenteren.
Maar het scheelt me niks, tis toch een kutforum. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En sowieso reageer eens relaxt, rook een joint ofzo, niet zo flippe om niks. |
Ik weet wel wat 2-cb is. Sterker nog, het staat op mijn verlanglijstje...
http://gathering.tweakers.net/global/smileys/puh.gif |
Alsof je alles moet en kunt weten :rolleyes:
Mijn ervaring met drugs was de afgelopen bijna 2 jaar voldoende, dus dat ik nu eens iets niet ken, zou ik incompetent zijn? Ik kom er tenminste voor uit. Ten tweede ben ik mij momenteel meer aan het concentreren op de mogelijkheden van de huis- tuin- en keukendrug. Makkelijker, interessanter en goedkoper. |
Niet altijd interressanter imo...
wat LSD kan, zie ik de plantjes bij ons in de tuin nog niet doen... ;) heerlijk trouwens, door slotjes heen praten |
Interessanter voor mij ^^. Interessant in de zin van, wat krijg je zelf voor mekaar en het is makkelijker te verkrijgen, doseren, kweken enz... En interessant wat combinaties doen, wat sowieso het effect is...
(ja, slotjes hebben geen geheimen meer :D) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00. |