![]() |
Madagascar
http://img.photobucket.com/albums/v2...m/madagsar.jpg
At New York's Central Park Zoo, a lion (Stiller), a zebra (Rock), a giraffe (Schwimmer), and a hippo (Smith) are best friends and stars of the show. But when one of the animals goes missing from their cage, the other three break free to look for him, only to find themselves reunited ... on a ship en route to the island of Madagascar. When their vessel capsizes off the coast, however, the friends, who have all been raised in captivity, learn first-hand what life can be like in the wild. http://img.photobucket.com/albums/v2...m/pingwing.jpg De Pinguins De trailer Komt 16 Juni uit en ik ga er écht wel heen :D |
dat lijkt me zo'n leuke film he! ik heb dr al stukjes van in de bios gezien. :cool:
|
ook al gezien als Trailer. lijkt me wel een leuke film :)
|
Die ga ik vast wel zien op een of andere manier.
David Schwimmer (y) |
ja ikzag de trailer in de bios, lijkt me echt grappig :D (y)
|
Trekt me totaal niet. De animatie ziet er erg houterig uit en de grappen in de trailers waren veel te geforceerd. En na Shark Tale heb ik het wel een tijd gehad met Dreamworks Animation.
|
JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! die lijkt me zoooooooo leuk he!!! :D
ik zit er al tijden aan te denken. Ik moet em zien!!! Jammer dat het nog zo lang duurt.. |
zeker weten zien die hap, lijkt me super. Die trailer ook met dat zielige pruil lip beestje. Erg lief en leuk :D
|
Meesterlijk :D
Die pinguins (Y) ! |
Geweest en hij valt wat tegen, Melman is grappig (de giraffe), de rest voorspelbaar en niet grappig..
Voor de rest, ach.. wacht op de dvd zou ik zeggen. ;) |
Ik heb het wel een beetje gehad met deze opzet in animatiefilms. Vernieuwend is het allemaal al lang niet meer.
|
vond 'm nogal tegenvallen moet ik zeggen, heb 'm net gezien en vond vooral de grappen geforceerd, "het is een animatiefilm, het moet grappig zijn, dus we gooien er zoveel mogelijk grappen in", veel voorspelbaar en inkoppertjes...
Niet gelukt voor mij iig, haalt het niveau van shrek bij lange na niet. |
Blijkbaar moet er nog flink wat afgeschreven worden op die renderfarm.
|
Echt super film, zo gelachen.
vooral die pinguins :D |
grappige film heb hem op den laptop staan. maar het is niet echt een subliem grappige film. wel aardig.
|
mad props voor die american beauty parodie btw.
|
Citaat:
verder vond ik het echt vreselijk tegenvallen (N) |
Hij lijkt me opzich wel leuk
maar ga hem niet in de bios kijken... huur hem wel een keer ofzo... :D |
zondag gezien in de bios, vond em ontzettend lachen! vooral bij een paar stukjes
|
Heb hem gisteren gezien... hij was echt wel leuk (y)
|
Die pinguins zijn echt te leuk voor woorden :cool: , de hele tijd gelachen ookal waren sommige grappen een beetje flauw :) .
|
Ik heb hem nog niet gezien en ik weet ook niet of ik het wel wil zien.
Is deze film niet heel erg kinderachtig? Is het een beetje te vergelijken met shrek / ice age? |
Citaat:
|
Ik heb al wel de previews gezien, maar ben er nog niet heen geweest. Ga ik zeker nog wel doen, want hij lijkt me erg gaaf (y)
|
Ik ga deze nog zeker wel zien! :cool:
|
Ik vond het nogal tegenvallen, beetje stom verhaal eigenlijk.
|
De trailer beloofd niet veel goeds. Irritante geforceerde grappen, en ik heb het wel gehad met stemmen van beroemdheden in animatiefilms. Wat maakt het nou uit of Ben Stiller of een onbekende die stem doet? Vroeger was een beroemde acteur met een stem in een tekenfilm nog gaaf, nu is het niet meer bijzonder.
|
Lijkt me wel leuk, maar ga er geen €8 aan spenderen, dus ooit op video misschien.
|
Hij lijkt me niet leuk, eigenlijk.
Ik krijg 'm vast wel een keer te zien op een of andere melige verjaardag ofzo. |
Citaat:
Ok, ik kan best veel redenen verzinnen om naar deze film te gaan, maar dat je DE STEM van David Schwimmer HOORT, is daar echt absoluut geen van... |
ik vond hem een beetje tegenvallen. Die apen uit de zoo zijn wel echt geniaal
|
Citaat:
|
Ik vond hem geweldig :)
Dat eendje :cool: |
Ik ga dr morgenavond (eigenlijk vandaag alweer :eek: ) heen met een vriend, dus ben benieuwd :)
|
Viel me erg mee. Geen erg hoog niveau, wel erg vermakelijk, en leuke animatie. Soms een leuke grap, verder gewoon best fun.
(vond hem leuker als finding nemo, maar die vond ik wat kinderachtig, spaar me) |
Rare mensen hier die een of ander diepgaand verhaal verwachten en dan gaan zeuren dat het oppervlakkig en nietszeggend is. :D
|
Citaat:
|
Ik vond hem niet grappig. Om de trailer kon ik nog wel lachen. Beste scène is als de penguïns op antartica staan. En weer van die verschrikkelijke filmverwijzingen (American Beauty, Planet of the Apes, Cast Away).
|
Ik vond de beste scène die waarin de wasberen een feestje houden, dat zegt wel wat over de rest van de film, denk ik.
|
Ik vond hem wel heel erg leuk, alleen het einde was enorm slap...
Hadden ze veel meer uit kunnen halen, nu was het echt zo van... "Ow, hij is afgelopen?" :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond het opzich wel een leuke film, maar had hem wel leuker verwacht!
Ik vond het feest van die wasberen wel een van de leukste stukken :D |
Wel leuk om eens een keer te kijken, maar verder echt niets bijzonders ofzo
|
Hij was echt heel leuk! Heb dubbel gelegen :D
Die giraf is echt dé bom :o :cool: |
OMG, gisteren gaan kijken...geniaal gewoon! Heel de zaal lag kreupel van het lachen! Ik vond dat nijlpaard & die bomma geweldig :cool:
|
geweldig die film!!
Dat kleine ventje met die grote ogen haha die gaat huilen.. echt lief! I like to move it move it |
Ik zou vanavond gaan alleen die kinders hadden geen zin meer :mad:
|
Om een of ander reden lijkt deze film me niks aan. :|
|
Hij is wel grappig, maar er zit echt totaal geen verhaal in.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22. |