![]() |
Komt jou gewicht overeen met hoe je eruit ziet?
Komt jou gewicht overeen met hoe je eruit ziet?
Ik ben 1,65 en ik weeg ongeveer 54 kilo. Ik heb maat 34/36 van kleding. Mensen denken vaak dat ik lichter weeg dan ik in werkelijkheid ben. Ik hoor dan ook vaak dat ik mager/ slank ben terwijl ik een normaal gewicht heb. |
Klaarblijkelijk lijk ik lichter dan ik daadwerkelijk ben.
|
Ik ben 1m70 en 70 kilo.. heb maat (38/)40, maar mensen schatten me vaak lichter en slanker qua maat.
Volgens mij komt dat gewoon omdat ze niet kunnen schatten, maar ok. Wel leuk om te horen ;). |
weet ik veel
ik denk dat ze me dunner inschatten |
Ben 1m75 en ong. 64 kg (broekmaat 38, shirtjes 40-42), ik weet niet wat anderen daarvan vinden, maar ik weet wel dat ik mezelf soms dikker zie dan ik eigenlijk ben (tegen beter weten in). Iedereen verzekert me wel dat ik erg slank ben, dus dat is wel leuk om te horen...
|
Ik ben 1.62 en weeg 60 kg. Sommige mensen zeggen dat ik mollig ben en sommige vinden me weer slank. Kvind mijzelf wel normaal. Met natuurlijk wel beetje vet maar vind ik niet zo heel storend. Dus komt wel aardig overeen.
|
1.80 en ongeveer tussen de 68-70, heb maat 38. En mensen schatten mij echt altijd veel lichter..
|
Citaat:
|
Ik ben 1.72 lang en k weeg 60 kilo... Maar 40 (M/L) als k geluk heb 38... M'n buik is dik, maar als k me uitrek of een ander truitje aantrek kan je m'n ribben tellen...
|
Ik ben ca. 1.63 en weeg rond de 58 kg, maar wordt eigenlijk,hoeveel ik ook weeg,altijd 5kilo lichter geschat... misschien wat zwaardere botten ofzo? :confused: :)
|
jouw:o
Aan de ene kant lijk ik dikker, gezien de weegschaal en mijn lengte. Ik ben klein, dus dan word je al gauw een propje. Aan de andere kant heb ik kleren in de maten xs-m, dus dan lijkt het al weer mee te vallen. |
Ik ben zelf vrij groot (1.85m) en weeg 74 kilo. Zelf vind ik het veel klinken, maar ben behoorlijk slank.
|
Citaat:
|
Ik ben 1m67 en ik weeg denk ik ongeveer 55 kg. (Toen ik me laatst gewogen had was het 57,5 maar toen was het al avond :o )
Mensen schatten me vaak magerder, en ik vind dit heel irritant, want ik heb een normaal gewicht. Ze vinden me ook te mager, en er was zelfs iemand die dacht dat ik expres bijna niets at. Ze zouden eens moeten zien wat ik allemaal op een dag eet... |
Ik heb een stevig postuur en mensen schatten me altijd lichter in en denken ook altijd dat ik een kleinere maat heb dan ik echt heb (40/42). Ik ben 1.70 m en weeg 65 kilo.
|
ik ben 1.65m en weeg 50 kilo, en ben dus te licht. ik heb maat 36. maar of je het aan me kunt zien dat ik te dun ben... ik heb nauwelijks vet bij m'n gewrichten en heb dunne armpjes, maar heb wel wat te veel vet op m'n buik en achterwerk :p conclusie: ik moet gaan sporten ;)
|
Citaat:
|
mensen schatten mij veeel dunner in :confused:
|
Ja, wat zitten we eigenlijk allemaal te zeuren :D
|
Mensen schatten mij altijd heel dun in maar ik weeg toch bijna 70 kg (ben wel 1.77). Qua kleding heb ik ook vaak maat L omdat ik lang ben en cup C heb.
Maar ik ben dus zwaarder dan sommige vriendinnen van me, die dikker zijn! |
Mijn vriendin is 1.80 en 55kg en heeft mt 32/34
Is iedereen tegenwoordig gewoon stiekem toch dikkig? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus de meeste mensen worden lichter geschat? :P
Ehm, ik ben 1.60 en 52/53 kg, dus mijn gewicht vindt dat ik slank-maar-niet-mager ben, en zo zie ik er meestal ook wel uit, dus dat zal wel kloppen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar is idd erg dun zelf ben ik ong 1.72 en weeg zown 60 kilo ik jojo nogal, en ik weet nog wel dat mense echt niet hadden verwacht dat ik ooit iets van 68 heb geweogen, omdat ze me toen nog wel 'strak' vonden :) lijk dus iets slanker, dan dat ik ben |
1.68 m, 53 kilo, maat 36 en ik zie er geloof ik steviger uit dan je zou verwachten.
|
weet ik veel :D
|
1.63 en 55 kg, en zo zie ik er ook wel uit denk ik. Mensen vinden me altijd heel slank en dat vind ik zelf ook.. daarom wil ik ook dikker worden.
|
Ik ben 1.73m en weeg 63 kg.
Mensen schatten mij over het algemeen lichter dan ik ben :) |
Citaat:
|
Ik word meestal toch zwaarder geschat dan ik daadwerkelijk ben (en ik ben al zo licht). Meestal word ik boven de 60 geschat maar ik weeg maar 57 kg en ben 1m78 (en een manneke).
|
Ik ben 1.74 ongeveer en weeg 55 kilo. Komt wel overeen geloof ik, alhoewel ik wel wat zwaarder zou mógen zijn.
|
ik ben 1.85 en 63 kilo.....maar k groei nu heel erg (ben 15) dus daardoor ben k nu dunner...vroeger was k altijd wel normaal
|
Nope. Ik zou met mn 100kg veel gespierder moeten lijken. Zware botten en organen ofzo. :s
en nee fotoboek dateert van 87kg |
Citaat:
|
Hm.. wel beetje herkenning :)
Ik ben ongeveer 1.73 en weeg 53 kilo, mensen schatten me ook vaak veel lichter. Ik lijk denk ik dunner dan ik ben. |
ik ben 1.80 meter en weeg rond de 60 kg, is dat weinig? want ik ben wel dun maar niet mager, en redelijk gespierd :)
|
Nee, mijn BMI is behoorlijk laag, maar ik ben niet superslank ofzo, vind ik en mijn omgeving vindt dat ook :)
|
ik weeg 72 bij een lengte van 1.82 maar meestal denkt men dat ik 60/65 kg weeg en een kleinere maat heb dan ik echt heb.
|
Ik weeg 44 en ben 1.64 lang. Ik zie er wel dun uit, maar toch niet zó ontzettend dun. Ik lijk dus iets zwaarder:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1.74 en 54 kilo.... niets te klagen ;)
|
Mensen zeggen altijd dat ze niet dachten dat ik zo zwaar ben, zal dus wel lichter er uit zien dan ik in werkelijkheid ben.
|
1.70 tussen 62/64 kilo meestal
truitjes maat 36/s broeken verschilt per merk, ene keer 36 (met geluk :p ) andere keer 38 ben nu sinds de winter wat aangekomen, maar paar kilo eraf is goed, dat buikje weer platter word ;) mensen schatten me vaak lichter dan ik ben |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19. |