![]() |
bad religion + Mister Brett
volgens festivalinfo.nl:
Bad Religion Los Angeles - Amerika lowlandspukkelpopblablablabla Hele goede, en als sinds begin jaren 80 actieve punkband met Greg Graffin (vocals), Greg Hetson (guitar), Brett Gurewitz (guitar), Brian Baker (guitar), Jay Bentley (bass) en Brooks Wackerman (drums). Na een tijdje weg geweest te zijn is (Mister) Brett Gurewitz weer terug. Dat betekent dat de melodieuze punk en geniale teksten weer klinken zoals vanouds. Is dit echt zo? Ik heb hier verder helemaal niets van gelezen... weet iemand hier meer van? |
Op de officiele site staat ie erbij ja. Weet niet hoe opnaardaatum het is. :o
Ik zou zeggen, even geduld tot Lowlands en check het zelf. |
Bad Religion is één van de algemeen gerespecteerde bands die ik het minste kan waarderen.
|
Sjoerd, ff wakker blijven, mr. Brett zit sinds the process of belief alweer bij Bad Religion. In Amerika heeft ie ook al mee getourd geloof ik maar de afgelopen 2 tours is ie niet mee naar nederland geweest als ik het goed heb.
|
Hij schrijft nummers, neemt op en speelt incidenteel een showtje. Eerste US tour heeft ie nieteens afgemaakt en speelt alleen de shows die enigzins in de buurt zijn. Ga er dus maar niet vanuit dat hij er bij zal zijn.
|
haha wow dat is idd al sinds 2002 (nouja daarvoor al)
|
Mr. Brett Gurewitz tourt alleen met Bad Religion als ze in Amerika touren tegenwoordig i.v.m. zijn funcioneren als directeur van Epitaph.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Brett is sinds the process of belief weer terug bij de band ja. Hij is er uit geweest tijdens the gray race, no substance en the new america, wegens ruzie. Hij heeft dan ook een nummer opgenomen met zijn band Daredevils, 'hate you', tegen Jay Bentley (bassist).
Hij tourt meestal niet met de band, speelt af en toe shows in Amerika mee.. Hij was bijvoorbeeld wel bij de shows voor opnames voor de nieuwe dvd. Komt omdat hij de baas van Epitaph is en dus ook andere zaken aan zn hoofd heeft. Hij heeft wel bijvoorbeeld op het nieuwste album een groot deel van de nummers voor zijn rekening genomen (geschreven), dus echt inactief is hij niet. ;) 99% dat hij dus niet op Lowlands is.. Ik ga ze de avond vóór Lowlands (de 18e) hopelijk nog zien in Keulen. :) Oja, ik kan me goed voorstellen dat zo'n stukje misverstanden opwekt.. Hij is dus sinds 2002 weer gewoon bandlid, maar speelt meestal niet mee. Tada. :) |
:) :) :)
|
hmm een tijdje geleden vond ik het een hele vette band, heb alle cd's, en heb ze al een tijdje niet meer geluisterd. Toch maar weer eens doen(Y)
ontopic: hij zit er zoals iedereen al zei er weer bij sinds de cd the process of belief |
Had iets gelezen - volgens mij iets van Mindfields - over dat ze op zouden treden in de melkweg. Weet iemand daar meer van? Want ik kan er niks van vinden op internet.
|
Citaat:
22 augustus meen ik |
Sta niet bij hun tourdates op hun site of bij hun label-site epitaph. Maar waar zou 't optreden dan zijn?
|
Citaat:
|
Lekkere commerciele shit... 't zou zeker de kaartenverkoop van lowlands drukken als men dit (eerder) wist... Bedankt trouwens voor de info. Lekker handig die contact van jou ^^
|
Georgia, daar had ik het dus van. Verder gingen er roddels rond, over dat er al tourdata's waren bekend, maar dat die snel van de site waren gehaald.
Achja, ik ga ze zien in Keulen, op Lowlands én in de Melkweg. |
Citaat:
Ik denk dat ik ze alleen in de melkweg ga zien... Ik baal nog steeds van dat ik ze niet in 013 heb gezien... Maar melkweg is nog fijner. |
Wanneer komen ze in de melkweg dan?
geen zin om op te zoeken.. |
Al zoek je het op, je vindt toch niks.
Waarschijnlijk 22 augustus. |
Kut, dan begint net de introductie week die ik ga begeleiden dit jaar.. Hopelijk komen ze een dagje eerder oid.
|
zowiezo dat ik daarheen ga
|
Ze zijn vandaag in de vvk gegaan. 17,- euro plus 3,35 ( en ja 't is op 22 augustus zoals mindfields zei.)
Ik heb er maar gelijk 4 gekocht. Gezellig met de "hele" groep er naartoe.... Ik ben benieuwd wat ze als support meenemen. |
Mweh ik ga niet. Ook al is t m'n favoriete band. 4 of 5x gezien en dat vind ik wel best. Dig de nieuwe plaat uiteindelijk niet. Paar nummers.
|
Al twee keer gezien en ik de kans is vrij groot dat ik ze op Lowlands ga zien, dus geen Melkweg voor mij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb ze nu denk ik 2 keer gezien ofzo maa rziem ze sowieso op ll dus ga geen moeite nemen ze weer te zien
|
Nou. Nee.
Prutband. |
k ga ook niet. De meeste nummers zijn wel vet, maar meer ook niet.
|
tsssk homo's
|
ik ben ook keihard naar de klote sjoerd. (y)
|
ja maar ik ben jarig dus ik own jullie.
|
ha gefeliciteerd!
feliciteerd geertje ook maar\m/ (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |