Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   WK acties/spelers? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=116565)

Martjin 04-06-2002 15:33

wat vind je tot nu toe de beste actie/speler/schwalbe
beschrijf/vertel
actie :Vrije trap van paraguay die de 2-0 maakte
speler: Denilson(Brazilie) breekt snel door bij de defensie van de tegenstander en maakte mooie acties(solo's)
schwalbe : Rivaldo, in dit geval slechtse schwalbe(mag ook mooiste of beste zijn)

bram_05 04-06-2002 15:52

Naah, Ik heb wel een NAAIACTIE....wat is die rivalde een MATENNAAIER zeg....zo'n topvoetballer onwaardig!

Martjin 04-06-2002 15:54

ik heb me bericht aangepast!!!

Lucky Luciano 07-06-2002 07:29

Actie: Eigendoelpunt van de VS, Wat een goal, prachtig hoe die gast hem zo in eens uit de lucht in de kruising jaagte :D
Speler: EL Tattem, had gisteren toch een paar mooie acties. Jammer dat ie in zo'n kneuzen team zit.
Swalbe: Lijkt me logisch, Rivaldo terrecht dat ie die boete heeft gehad.

Bazz 07-06-2002 15:24

Actie: die VETTE actie van die turk Al Asyam ofzo? :confused: hak achtige truuk over Roberto Carlos heen.
Speler: Speler van Tunesië, Ben Ashoer (<< hoe je dat ook schrijft) GEWELDIG, hij heeft inzicht, hij heeft jeugd, hij heeft talent, denk dat hij het nog ver zal schoppen
Schalbe: Ja duidelijk Rivaldo, idd zeer terecht dat hij boete heeft gekregen, misschien krijgt hij ook nog schorsing van een paar wedstrijden, maximaal het hele WK :eek: Maar wel terecht. Of van die andere mafkees uit Brazilië waar die "penalty" uitkwam, was een zuivere overtreding, maar om nou 5 meter na de overtreding in het strafschopgebied te gaan duiken vind ik ook een schwalbe.

Kezmanian Devil 08-06-2002 08:51

Actie: Doelpunt Rodrigeuz van Uruguay. Ander eerst uit de lucht aannemen, nog een keer hooghouden, passje breed en dan Rodriguez in 1x uit de lucht. :eek:

Speler: Hwang(Z-Korea), held nu die gescoord en gewonnen heeft.

Schwalbe: Rivaldo offcourse

Martjin 08-06-2002 11:57

jeesszzz
twas wel wat geluk die 2e goal van kroatie maar hij was mooi
dat ie nou aangeraakt was of niet!!!
en dit was trouwens de tot nu toe leukste wedstrijd van het WK!!!

Onze Zoon 08-06-2002 12:03

ACTIE: Die turk die inviel toen 2-1 achterstond toch nog zo'n gewaagde actie deed en carlos liet staan die daarn a overtredingbegon die moet ook gestrafd worden

SPELER: SANTA CRUZ maakte mooie akties

SCHWALBE: RIVALDO die moet veel grotere boete krijgen en een schorsing hij lachde die turk gewoon uit :mad:

Doelpunt: 1-0 par -zaf

freggelfreak 08-06-2002 12:21

Citaat:

/\/\4®téñZ schreef:
jeesszzz
twas wel wat geluk die 2e goal van kroatie maar hij was mooi
dat ie nou aangeraakt was of niet!!!
en dit was trouwens de tot nu toe leukste wedstrijd van het WK!!!

]

humm vond usa - portugal toch leuker, maar ok effe mijn zooi hier neerzetten:

ACTIE: die van die turk was inderdaad mooi met dat hakje over roberto carlos

SPELER: qua doeltreffendheid duidelijk vieri, qua acties jay jay ockocha, die heeft echt geweldige bewegingen

SCHWALBE: RIVALDO natuurlijk. dat was wel erg slecht

Utreg_Nr1 08-06-2002 12:32

Actie: die van Trevor Sinclair gister, hij deed een schaar en daarna gelijk een schijnbeweging erachteraan, jammer genoeg kwam die voorzet niet (goed) aan, anders was het zeker een goal

Speler: Denilson, hoe hij zo makkelijk langs zijn tegenstander komt, dat is altijd mooi om te zien, zelf vergelijk ik mezelf wel een beetje met hem, ik kijk altijd naar zijn acties, zodat ik er wel iets van ken leren

Schwalbe: Ja, natuurlijk die van Rivaldo, maar die van Tomasson tegen Senegal vond ik ook wel overtreden, iemand zet heel even zijn knie in tomasson' rug en hij ging gelijk liggen

Bazz 08-06-2002 13:04

Actie: 7 salto's :)

Mr.Oizo 08-06-2002 15:42

Mooiste actie: van die Turk tegen Roberto Carlos
Mooiste goal: Rodriguez van Uruguay
Mooiste schwalbe: Rivaldo idd, sukkels besluiten hem ook nog een boete te geven in plaats van hem een wedstrijd te schorsen, alsof die knaap die tonnen met geld verdient van 7000 Euro wakker ligt :rolleyes:
Beste speler: Ik zou die Zuid-Koreaan willen zeggen, maar die heeft aps een half uur dit WK gespeeld. Dan zeg ik maar Tomasson (om nog wat Nederlandse inbreng hierbij te zetten) :D
Mooiste manier van juichen: Bij de 0-1 van Senegal, fantastisch gewoon, hoe die jongens dat verzinnen! :D Echt geinig! :D

Souljah 08-06-2002 15:44

Citaat:

Bazz schreef:
Julius Aghahowa :)

scara 08-06-2002 16:22

mooiste match: engeland-argentinie

Onze Zoon 08-06-2002 16:33

Citaat:

Souljah schreef:

Julius Aghahowa :)

:cool:

Mr.Oizo 08-06-2002 17:18

Citaat:

scara schreef:
Italie-Kroatie vandaag was ook kicke met die tweede helft.

freggelfreak 08-06-2002 18:33

Citaat:

scara schreef:
wat dan te denken van usa - portugal?

M-King 08-06-2002 20:26

Beste wedstrijd: Zweden-Nigeria

Beste actie (negatief): eigen doelpunt USA....
Beste actie (postief): Die turk met dat hakje over Roberto Carlos
Beste actie (pijnlijk): Die bal recht in de kruis(ing) van de Zuid-Koreaanse speler... vooral de reactie van het publiek...

Beste toeschouwer.. Fan van Nigeria met die roze BH aan... die zag er echt cool uit.

Beste speler: Moeilijk, maar ik ga voor Klose... Topscorer en bovendien redelijk onbekend. En die salto's worden ook steeds beter.... Zou wel de laatste zijn dit WK want hij heeft last van z'n knie

Schwalbe: Rivaldo natuurlijk

Het leukst dat een team gewonnen heeft: Zuid-Korea

Martjin 09-06-2002 10:00

ik vond portugal - USA niet zo denderend hoor
bij kroatie - italie brak er heel vaak een speler door bij de defensie waardoor er veel doelkansen onstonden
daarom is het leuk om naar te kijken
en helemaal het laatste kwartier was leuk :P:)

freggelfreak 09-06-2002 21:40

nou ja usa-portugal was in ieder geval nog wel een betere wedstrijd dan argentinie-engeland. die wedstrijd vond ik best wel tegenvallen eigenlijk

Martjin 11-06-2002 14:28

derde goal uruguay ; MASTERLIJK!!!!!

vijf 11-06-2002 14:56

schwalbe: die speler van uruguay

The Holy Terror 11-06-2002 16:11

Citaat:

/\/\4®téñZ schreef:
derde goal uruguay ; MASTERLIJK!!!!!
ik begrijp niet hoe je die mooier kan vinden dan een nota bene praktisch gelijkaardige goal die ook nog eens van uruguay was, in de eerste partij

bram_05 11-06-2002 16:37

Citaat:

Bazz schreef:
Hij is uitgenodigd voor het nationale turn-team he :D

M.Knopfler 11-06-2002 21:50

Ik vind 1 van de uitblinkers dit wk de Saudische Sjeik Nawaf Al Temyat. Deze man heeft echt goud in zn schoenen, een verademing om hem bezig te zien. Hij heeft alleen de pech dat hij 10 klungels om hem heen heeft lopen.

Er zijn nog een aantal uitblinkers, zoals Recoba, Denilson, Okocha, Ballack, maar Al Temyat is voor mij de beste.

scara 17-06-2002 15:43

UITBLINKER in de match belgie brazilie was volgens mij Marcos, de Braziliaanse keeper

hield zijn netten schoon, en dat was ook nodig, want brazilie had geen overschot tegen de belgen

Cupcake 18-06-2002 21:00

Leukste toeschouwer:
Spanje-Ierland, een man met een groen gesminkt gezicht en een groene cap op en een opgeplakt baardje. Hij zag er echt grappig uit!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39.