![]() |
The Green Mile
wat vinde jullie nouw van die fim?
|
Ik heb hem nog nooit gezien....ik ben wel van plan om hem een keertje te gaan kijken want ik hoor van iedereen dat het een hele goeie film is!!! Ik heb alleen geen idee waar hij over gaat. :(
|
Mooie film! Ik kon het eigenlijk niet geloven dat dit verhaal door Stephen King was geschreven.
Een echte aanrader! |
Overrated.
|
een mooie film, maar had wel echt een kut gevoel nadat ik 'm had gezien..
|
Prachtige film, werkelijk een kunst hoe die grote neger de rol van John Coffey neerzet.
|
Mooie film, wel sielug :(
|
coole film:D 1 van de betere die ik de laatste tijd heb gezien. idd moeilijk voor te stellen dat het verhaal van steven king is
|
hele goede film (y)
|
The Shawshank Redemption, gefilmd door dezelfde regisseur en gebaseerd op een verhaal van dezelfde auteur, is beter. Deze was (in vergelijking) wel okee, voor een keertje.
|
Zeker een mooie film! :)
Groetjes Ben(die hem een jaar geleden heeft gezien :) |
Zeker mooi! (agreed met Ben die hem een paar jaar geleden heeft gezien... :rolleyes: :p )
Heb t boek ook gelezen :p |
:( huil huil ..........snik
|
Was vet mooi! Ik had echt een brok in m'n keel aan het einde. Wanneer die grote neger naar die stoel wordt geleid is echt zielig. En dat die man wordt geelektrocuteerd zonder spons op z'n hoofd! en dat die man die muis doodmaakt!
*snif* zo kan ik nog wel even doorgaan... Echt een hele mooie film. Ik kreeg zelf een hekel aan die irritante bewaker die expres die spons vergat. Steeds als hij kwam had ik zoiets van: "ga uit m'n beeld sukkel! jou wil ik niet zien...." |
Geweldig!!!!!!!!!
Een van de beste films die ik ooit gezien heb! :D Een aanrader voor iedereen! :D |
een geweldige film, maar het boek is eigenlijk nog beter!
en idd wyner, the shawshank redemption is ook erg tof! |
Eén vand e beste films die ik tot nu toe heb gezien, goed verhaal en ik kwam er pas na afloop 8-er dat stephen king m had geschreven, had ik er niet achter gezocht
|
Je bent een cultuurbarbaar als je m niet gezien hebt ;) Tis echt een film die je moet zien!
|
Ik vin het echt een geweldige film..
1 van de beste die ik gezien heb.. ikraad hem iedereen aan! |
Film nie gezien, wel boek gelezen.
Boek was echt superrr!!! |
volgens mij ben ik ongeveer de enige die het niet zo vond.
heb is op zich wel mooi, maar het is zo onrealistisch vind ik. niet dat een film per se realistisch hoeft te zijn, maar ik vond het niet echt een topfilm zoals de rest.... :rolleyes: |
je moet het boek lezen, is veeeeeeeel beter
(maar film was ook goed) |
heel goed en zielig ook wel. een heeeeeeeelleeeee mooie film (y)
|
hele moowje film, zow lang en toch weet ie te boeien :)
|
Is echt een supermooie film, wel heel zielig inderdaad, maarja, daardoor wordt ie wel mooi... zeker 1 van mijn lievelingsfilms...
|
Citaat:
|
echt een geweldige film!
|
Ongelofelijk mooie film, moest zelfs traantje wegpinken bij het slot! :( :rolleyes:
|
Zeker een van de beste films die ik heb gezien!
|
Prachtig (muisjes roeleren!!)
Echt super |
uhm...... ik heb er wel eens iets over gehoord maar waar gaat ie nou ook alweer precies over??
kuzz monique |
Citaat:
Idem.. boek kan alleen maar beter zijn dan de film.. maar kep um op DVD, heb hem alleen nog niet gekeken.. |
erg mooi
|
Gewoon geniaal.
|
Citaat:
|
heb um eergister gezien :(
kon het beeld niet meer volgen :( mooie film :) |
Ik heb het boek wel gelezen, maar de film nog niet gezien
|
Ik vond 'm erg goed.....
|
goed!
|
geweldig!!
|
geniaal! (y)
|
Het verhaal was misschien ontroerend, maar op zo'n ontstellend Amerikaanse manier dat ik er bijna misselijk van werd. Bleh.
En ik heb het ook niet zo op Tom Hanks. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond die film echt supergoed!! Ik heb lopen huilen, lachen, schelden... Die ene bewaker, wat een %&^$^#^ :mad:
Gheghe, m'n ouders hoorden ineens om 2 uur 's nachts iemand schelden :p Nee, echt supergoede film!! |
heb hem hier voor m'n neus liggen op dvd....moet hem nog zien...eerlijk gezegt ligt hij hier al 2 maanden ofsow.....moet hem toch maar eens gaan denk ik....na julie reacties
|
Moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi!
Hele goede film voor een regenachtige middag. Of eigenlijk maakt het niet uit wanneer je hem ziet. Ik heb hem op DVD, en dat is echt een aanrader aangezien je allerlei extra's (behind the scenes en making of materiaal enzo) erbij krijgt en het is z. goede kwaliteit allemaal. Vond het ook vreemd om te horen dat het door Stephen King is geschreven, aangezien ik die alleen ken van B-films als It (nou oké die was wel leuk :D), Thinner, Tommyknockers enz. Dit verhaal is echt heel goed! Mooie rollen door Tom Hanks en Michael Clarke Duncan (leuk feit: Micheal kreeg de rol via vriendje Bruce Willis met wie hij samen speelde in Armageddon, Bruce hoorde van de rol en vond dat het echt iets voor Micheal was) <= jajaja dat soort dingen krijg je er nou allemaal bij op DVD :p In ieder geval... mooie film, als je hem nog niet gezien hebt, zien! :) |
Heeeeeeeeeeel errug mooie film. (y) Ik moest bijna huilen op het eind. :rolleyes: Maarja, dit laat ook zien hoe barbaars ik de doodstraf in Amerika vind. :mad:
|
Citaat:
ik was de naam kwijt maar nu weet ik het weer:)dankje:) |
Echt SUPER mooie film!!
Dis ook weer zo'n film die bij de catagorie 'die moet je gezien hebben' hoort |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24. |