![]() |
Tekenfilms van nu
Welke tekenfilms die nu op tv zijn (of waren in het afgelopen jaar ofzo, maar geen vrouwtje theelepel/mapletown/teddy ruxpin etc.) vind je het leukst? Of kijk je wel eens?
Ik vind Beugelbekkie :cool: En verder kijk ik eigenlijk bijna nooit tekenfilms, behalve soms 's morgens Yetix Play.. Franklin is :cool: En Tractor Tom is ook leuk, vanwege die geweldige schapen :D |
Ja Beugelbekkie :D En totally Spies wel eens en soms as told by ginger.. van die meisjestekenfilmpjes.
|
Natuurlijk the simpsons en futurama.
Maar van de "kinder"tekenfilms: Fairly odd parents, Three Friends and Jerry en natuurlijk What's With Andy. |
Citaat:
|
beugelbekkie
Voor de rest vind ik het allemaal vrij aggressief en wacht vol spanning af wanneer er weer fatsoenlijke tekenfilmpjes komen |
What's with Andy :cool:
|
alleen The Simpsons, maar die koop ik op dvd.
op tv kijk ik niks |
South Park is de enige animatieserie die ik nog kijk. Ik ben zelfs gestopt met het volgen van anime. De films zijn toch veel leuker.
|
spongebob :D
maar ook wel die series wat zaterdagmorgen op yorin kwamen, cardcaptor sakura enzo |
Fairly Odd Parents.
Pap is een van de meest geniale tekenfilmfiguren aller tijden. |
Southpark, Simpsons ook oc, al is dat al een vrij oude tekenfilm :D
|
Beugelbekkie, maar die heb ik wel gezien nu... En As Told By Ginger vond ik ook erg leuk een tijdje terug.
Simpsons blijven leuk (y) |
simpsons, south park, maar dat telt zeker niet? :P
ehm, fairly odd parents vind ik ook erg leuk :) |
Geen enkele. Doe mij maar the 80's
|
The Simpsons
Cow & Chicken Power Puff Girls Johnny Bravo En meer van dat soort tekenfilms. |
Shin Chan :cool:
|
Beugelbekkie en As told by Ginger
|
Oeh ja, Cow&Chicken, Johnny Bravo, Dexter's lab, Ren&Stimpy
|
Simpsons, SpongeBob, Fairly Oddparents, Beugelbekkie, As told by Ginger, Shin Chan.
(tja.. tekenfilmpjes-fan) |
Citaat:
|
Citaat:
|
The Simpsons
As Told By Ginger Totally Spies Futurama mwa en nog wel meer.. |
Citaat:
|
Totally Spies
Fairly Odd Parents Spongebob best wel veel eigenlijk, maar deze kijk ik het meest |
Citaat:
ik kijk nog steeds naar tekenfilms :o |
South Park en verder nog een tig aantal anime series
|
een week geleden ofzo ben ik bezweken voor de absurde verleiding van fairly odd parrents :P Cosmo is briljant :)
|
southpark, the simpsons
|
shin chan 4 ever :cool:
|
Dommel :cool:
Maar dat is er niet meer voor. :| |
Fairly odd parents (timmy turner), beugelbekkie, spongebob en af en toe franklin :)
|
http://www.tvtome.com/images/shows/21/9/35-14738.gif
American Dad, van de makers van Family Guy met de pilot heb ik me kapot gelachen 1 mei komt ie eindelijk. Word zowizo super. Family Guy vond ik ook wel lachen. En King of The Hill [edit] Foutje :o |
Citaat:
|
Fairly odd Parents, maar die ken ik ondertussen wel allemaal.
Spongebob, ken ik ook vrijwel allemaal. Shin Chan Kim Possible Boze Bevers En vroeger, toen we nog Cartoon Network hadden, Dexter, Cow&Chicken, Ed Edd&Eddy, en nog wat cartoons. |
Citaat:
|
Ben ik dan écht de enige (muv m'n broer ;) ) die Rocket Power kijkt?
"Wij zijn skaters, met een misse, onwijs coole kids in startpositie"! :D |
Citaat:
Verder vind ik As Told By Ginger, Fairly Odd Parents (pap is zo grappig :D) en Spongebob ook heel goed. |
Citaat:
Fairly Odd Parents is wel leuk, de enige echt leuke van de nieuwe generatie Ren & Stimpy opvolgers. En The Simpsons natuurlijk, maar dat is weer van een geheel andere orde. |
Beugelbekkie, Whats with Andy, Spongebob, As told by Ginger, Cat Dog, Dora the explorer (we gaan nu een puzzel leggen, doen jullie met me mee (y) ) enne De bende van vijf, shin chan, cow & chicken..
|
family guy,is ook grappig net 1ste aflvering van nieuwe seizoen gezien :D (y)
|
Citaat:
Oh, en ik keer Argay (hoe schrijf je dat? ook op nickelodeon, maar dan vooral 's nachts) ook wel eens, dat is vréselijk :| (Echt iets waar je 's nachts naar kijkt wanneer je te ziek bent om te slapen en vervolgens nóg zieker van wordt, helemaal wanneer het afwisselt met de Berenboot :| :P ) |
King Of The Hill (is niet meer :( )
The Simpsons South Park Shin Chan Fairly Odd Parents Spongebob Squarepants (in het Engels, Nederlandse stemmen zijn kut) What's With Andy \m/ :mad: \m/ |
Tekenfilms van nu zijn gaar. Voor mij liever ouderwetese cartoons als Tom & Jerry of Pink panter. :D
|
Verder nog
IM Weasel Justice friends Dexter's lab The Grim adventures of Billy and Mandy |
ik weet trouwens waarom ik haast geen tekenfilms kijk,
ik heb geen Jetix, geen Nickelodeon en ook geen Cartoon Network (bestaat dat nog?) |
Beugelbekkie
As told by Ginger Southpark Als ik me verveel Shin Chan, maar dat snel vervelen, net als de Bende van vijf :o |
maar komt cow & chicken dan eigenlijk nog?? zo ja, wanneer en welke zender dan?
|
Citaat:
Vette shizzle :D. Citaat:
|
Ed, edd n eddy in het Nederlands
|
Er zijn wel opvallend veel mensen die tekenfilms kijken, is dat dan echt zo leuk? Ik vind het een gruwel om dat nog te kijken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |