![]() |
Nieuwe album releases
http://p097.ezboard.com/balbumreleases
Vanmiddag ben ik dit forum begonnen en zal het redelijk vaak updaten. In de help afdeling staat een goede uitleg over mIRC. Volg deze stappen dus eerst en haal daarna pas de cd binnen. Veel plezier!!! |
:eek: iemow kor!! dit is ja rijnste reclame!
SELLOUT! *iemow-kraai* (thx!) |
nee, ik verdien er toch nix aan?
Zie het maar als een helpende hand. Zo heb ik ook weer wat te doen in mn vrije tijd ahummm. Dit forum is trouwens gemaakt om nieuwe bands te ontdekken, misschien heb je ooit van de bandnaam gehoord of komt de band binnenkort op een festival. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil het best nog beter uitleggen :) Je weet niet wat je mist. |
Citaat:
|
Er zijn handiger systemen dan dit. Eerst opzoeken wat er te halen valt, mirc opstarten en daar die bepaalde commandos invoeren lijkt mij wat omslachtig in vergelijking met wat de huidige p2p systemen te bieden hebben.
Daarnaast heb ik dat downloaden via irc altijd al kut gevonden, uberlange queries, gedoe met die commandos. |
Citaat:
bij deze bots zijn er maar zelden queries. En het voordeel bij mirc is dat je een cd niet liedje voor liedje hoeft te downloaden. |
Hoe join ik een server, aangezien ik slechts via packetnews.com mIRC heb gebruikt. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
/server irc.wondernet.nu of /server efnet.xs4all.nl of /server eu.undernet.org |
Citaat:
|
Citaat:
|
link voor The_Hurt_Process-A_Heartbeat_Behind-(Advance)-2005-KzT.rar
is toegevoegd |
En wat voegt dit toe aan dingen als ircspy.com / torrentspy.com / filemp3.org / mp3shitter.com en dergelijke sites ?
|
mirc schmirk, doen dan dc ofwel mirc met gui (?)
|
/server efnet volstaat ook, maar op zich wel handig dat forum. Ik wacht nog steeds op de leak van Sons And Daughters' nieuwe album :| Op slsk had iemand 'm namelijk al...
|
Toegevoegd:
Dredg-Catch_Without_Arms-(Advance)-2005-AR_INT.rar At_The_Drive-In-This_Station_Is_Non-Operational-(Advance)-2005-RTB.RAR Ryan_Adams-Cold_Roses-2cd-2005-aR_INT.rar |
ULVER - BLOOD INSIDE
PLAAT VAN HET JAAR punt |
Citaat:
|
ah, die zilveren circel is eindelijk te downloaden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh ja en hell yeah: nieuwe Turbonegro \m/
Dredg is trouwens ook in 192 kbps variant te vinden. |
die staan al op willem zn site.
|
Citaat:
Maar toch wel een goed initiatief, maar er zijn handigere manieren. En nee, je hoeft tegenwoordig bijna nergens meer nummer voor nummer te downloaden. |
ik vind het wel handig.
vooral voor de mirc gebruikers, scheelt je een hoop opzoekwerk enz. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Willem: Team Sleep is nu ook een proper advance van. |
Citaat:
Linux \m/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Downloaden hoort alleen te geschieden van bandsites, de door hun zelf daar neergepleurde mp3's welke je dan lekker beluisterd en dan vrolijk de cd gaat scoren.
|
Citaat:
en dat forum vind ik eigenlijk wel een goed initiatief, ik heb altijd moeite met het vinden van scenereleases op IRC (y) |
Citaat:
Want? Goed platen koop ik toch wel als ik ze tegenkom. Verder: super willem! Dit ga ik ff bookmarken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Echt, dat mIRC blijft een groot raadsel voor mij. :o
|
Citaat:
Leg maar eens uit wat je niet snapt na de stappen. |
Citaat:
ik ga joinen. |
Iemow, help me ff, ik heb nu alles gedaan, en als ik nu een commando wil sturen staat er you're not on a channel, efnet.xs4all.nl is mijn default server oid.
wat moet ik doen? en hoe haal ik een cd binnen? |
Citaat:
Channel staat erbij geven, begint met # huppelepup. Daarna kan je pas je command geven |
Citaat:
Citaat:
|
oke ik heb het gevonden, hoe download ik nu die ATDI plaat?
ik heb het commando ingevoerd, maar verder doet ie niets? :confused: |
www.myspace/fubar
Voor samples van het nieuwe album ''Justification of Criminal Behaviour''. Voor liefhebbers van totale grind/crust inferno! Checken dus! edit: Link doet het blijkbaar niet, maar goed hier zijn de mp3 samples: http://www.fubargrind.com/beaten.mp3 http://www.fubargrind.com/thenationalfearcampaign.mp3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ok, merci :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37. |