SneakyViper |
30-04-2005 18:52 |
Citaat:
freyk schreef op 30-04-2005 @ 10:34 :
En op welke manier haal je ze dan weg?- Je download, installeert het en om het weg te halen verwijder je het bestandje.
- Je download, installeert en haalt het via configuratiescherm -> software de boel weg?
Als je gewoon het tweede volgt, krijg je deze problemen niet. :)
(en het is veiliger dan het eerste)
|
Programma's laten nogal eens gedeelde bestanden achter en dat zijn dan meestal .dll's omdat dat libraries zijn. Meestal wordt er dan ook wel om gevraagd als je het programma probeert te uninstallen (via start->instellingen->configuratiescherm->software dus), maar als je daar niet op let, of er wordt niet om gevraagd, dan kan het zijn dat die ding zomaar blijven staan.
Vooral programma's van bedrijven zoals MCafee en Symantec enzo hebben hier een handje van, want deze hebben verschillende programma's die dezelfde .dll's gebruiken.
(Deze bedrijven zijn overigens alleen bedrijven die het eerste in me op kwamen, er zijn er nog wel meer)
Edit: overal waar ik kom om computers te repareren en op te schonen, leer ik de gebruikers aan om dingen te verwijderen via de goeie methode, want anders kan ik een paar maanden later weer langskomen om alles op te schonen.
|