![]() |
Lang haar
wat vinden de mensen hier ervan.
en dan bedoel ik lang haar voor JONGENS en geen dreadlocks. |
moowjj moowj mits verzorgd
|
bij een enkeling staat het wel aardig, verder vind ik het maar lelijk
|
hmm lang haar is sexiej :)
moet je wel het tiep ervoor zijn maar meestal vind ik het erg mooi.. moet je netuurlijk wel zwarte kleertjes bij dragen he en strakke spijkerbroek en kistjes *kwijl* droomt weg |
bij argentijnen staat het wel mewlek vind ik en italianen gaat ook wel
maar voor nuchtere hollanders staat het vrij triest |
mmmmmmmmmmmmm, me luv jongens met lang haar
(y) (y) (y) (y) (y) (y) |
Citaat:
maar ok *laat haar groeien, koopt spijkerbroek, trekt kisten uit stof en pakt sepultura shirt uit kast* |
tja, je bent gek als je je haar afknipt..
|
echt lang haar voor jongens vind ik ronduit lelijk.
Halflang is daarentegen wel weer goed. |
Citaat:
|
Mwa, als het geen lange slungel is. :)
|
Lelijk, i'm sorry maar ik vind t echt walgelijk en dan bedoel ik jongens met zo lang haar dat ze het in een staart dragen of kunnen dragen
|
jongens met "lang" haar zoals Winston Gerstanowitsz is moooooooooi:)
Verder vind ik lang haar voor jongens niet mooi. |
:eek:
*pas op voor loslopende hormonen* :D lang haar is mooooojjjj :) mits verzorgt idd....en het moet WEL staan anders is t nix ... |
Citaat:
Ik denk dat de topicopener op haar doelt dat tot over je schouders hangt ofzo.. ;) |
hmm kan wel mooi staan natuurlijk,ligt eraan hoe hij er voor de rest uit ziet, moet bij de jongen passen.
maar mijn persoonlijke voorkeur gaat toch uit naar kort |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lang haar is zoooohoooo lievv!! Bij Kasper vind ik het heerluk om lekker door zn haartjes te aaien :D ;)
heel lange vlechtjes of dreads bij jongens vind ik ook wel zum geilen :D :o :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lang haar bij jongens vind ik zooooooooooooooooooooo mooooooi + geil + sexy + weetikwat :D
|
Het kan mooi zijn. En dat kan alleen als het verzorgd is en diegene staat, dus bij zijn hoofd, -vorm en stijl. Persoonlijk ben ik er niet zo dol op.
|
'k vind 't lelijk.
|
ik vind lang haar moooooooooooooooooooooj :P
|
Ik vinnet meestal ook wel mooi, maar het ligt er maar net aan wat voor type de jongen is... :)
|
Alleen als het dreads zijn :p
Mja, het moet niet zo'n lange slierterige staart zijn. Bij Eightballgod (ruben) van het forum heeft het een goede lengte, dat hangt niet sloom, das dan wel weer mooi:) |
Ik vind het echt niet mooi, dreads gaan nog wel.
|
Citaat:
Ik denk dat het lange haar wel bij me past anders was het er al lang af geweest.. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het lelijk bij mensen met 'gewoon' stijl haar. Net als Billy Crawford in die clip van 'em.
Maar als het nou krullend ofzow is, niet té lang, dan isset wel mooi. |
Uhm...hangt helemaal van de persoon af.
Bij de meeste alto's die ik ken niet, want die laten het dan gelijk ook als een zwerver zitten, dan moet je het wel kammen. Maar ik ben zelf Moluks van afkomst en heb ooms en neven met van dat zwarte, lange, golvende(of krullen of slag of hoe heet dat) haar, en ook goed verzorgd, en dat vind ik wel mooi. |
Citaat:
|
Lange haartjes zijn moooooooooooooooooooi!!!!!! Maar wel alleen als het verzorgd is.. dus geen vettig slierterig haar ofzoow.. en het moet bij je passen natuurlijk :)
|
Mooi met krulletjes :)
|
Citaat:
|
hangt ervan af....als het in klitten zit is het eng,maar gewoon goed door kant en SCHOON dan is het mooi :D
en het is maar hoe je kop er voor de rest eruit ziet |
Citaat:
|
donker halflang, met of zonder krullen
woei*zwijmel* |
Citaat:
|
Vind het o.h.a. ronduit lelijk
|
Ik hou er niet zo van (n)
|
mooi maar het moet je wel staan
wel donker/zwart, geen krullen, zwarte kleertjes :):) leukleukleuk:) zowiets http://www.barbiesbloodrave.com/pict...p_0576_jpg.jpg hijs vele mooier in et echt :) en hij lijkt op manson hihi |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ikke ga/ben het ook aan't laten groeien, iemand tips voor de periode tussen kort en lang in?
Matje gewoon laten knippen? of ook laten groeien? |
echt lang haar vind ik bijna altijd lelijk bij een jongen
|
Citaat:
|
Wiej t is nu sown beetje tot aan me schouders .. als het nat is en stijl hangt.. want anders krult het enigzins lichtelijk ofsow.. hoe heet da? dur zit slag in.. naja.. hoe dan ook.. dat is kut :) Ik wil 't gewoon stijl :]
en ik ga athell denkbeeldig in elkaar slaan want ik ben helemaal geen langharig tuig of een lesbiej en al dat soort grut *sgopt, slaat, neemt ana... mm.. sgopt nog een keer* Ik vind mezelf echt een ongelovelijk geile kerel, met me haar zo. Dit wilde ik even kwijt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29. |