![]() |
Kleine enquête
Voor mijn Praktische Opdracht Statistiek (Wiskunde) moet ik een kleine enquête houden over de geldbesteding van jongeren, of jullie zo vriendelijk willen zijn om mij even te helpen. Dat doe je door de volgende vragen even in te vullen. :)
Alvast bedankt! Hmm, ik weet niet of het hier wel thuishoort trouwens.. Enquête: Wat is je leeftijd? Welke klas en opleiding doe/volg je? Waar woon je? Werk je? Zo ja, wat is ongeveer je inkomen/maand? 0-50 Euro 50-100 100-150 hoger dan €150 Krijg je kleedgeld? Waaraan besteed je je geld? uitgaan kleding muziek/games/video's etc. hobby's anders, nl. ... Waaraan besteed je het meest? Geef dat aub ff aan met cijfers op een schaal van 1 t/m 5. Cijfer 1 is het meest, cijfer 5 is het minst. |
Wat is je leeftijd? 17 Welke klas en opleiding doe/volg je? 5 HAVO, heb net m'n examens achter de rug nu maar wachten op 't uitslag :eek: Waar woon je? Amsterdam Werk je? Nope Krijg je kleedgeld? Yep Waaraan besteed je je geld? uitgaan = 3 kleding = 2 muziek/games/video's etc. = 1 hobby's = 4 anders, nl. = 5 |
Wat is je leeftijd?
[/B] 18 Welke klas en opleiding doe/volg je? HBO Office Manager Waar woon je? Bij Eindhoven in de buurt Werk je? Ja, stage Krijg je kleedgeld? Nee Waaraan besteed je je geld? uitgaan = 3 |
Enquête: Wat is je leeftijd? 15 Welke klas en opleiding doe/volg je? 3vwo/gym Waar woon je? Ergens bij arnhem Werk je? nee Krijg je kleedgeld? nee Waaraan besteed je je geld? hobby's --------------------- Waaraan besteed je het meest? Geef dat aub ff aan met cijfers op een schaal van 1 t/m 5. Cijfer 1 is het meest, cijfer 5 is het minst. uitgaan 3 kleding 5 muziek/games/video's etc. 4 hobby's 1 anders, nl. ... ("gewone spullen, die ik echt nodig heb) 2 |
Ik verdien met me werk (toen ik 17 was) al meer dan €150,- in de maand... daarnaast zakgeld... en tegenwoordig heb ik studiefinancieren en nog wat fonsen.
Misschien moet je het iets hoger leggen (of welke doel groep heb je???) |
Citaat:
|
Wat is je leeftijd?
17 Welke klas en opleiding doe/volg je? mbo tweede klas s.p.w. = sociaal pedagogisch werk niveau 3 Waar woon je? amsterdam Werk je? in kijkshop & inval op een kinderdagverblijf Zo ja, wat is ongeveer je inkomen/maand? 100-300 euro Krijg je kleedgeld? alleen kinderbijslag Waaraan besteed je je geld? uitgaan 3 kleding 3 muziek/games/video's etc. 1 hobby's 2 |
Wat is je leeftijd?
14 Welke klas en opleiding doe/volg je? Mavo 3de klas Waar woon je? Zaandam Werk je? Nope :) Waaraan besteed je je geld? Eten kopen :p en uitgaan :D |
Enquête:
Wat is je leeftijd? 14 Welke klas en opleiding doe/volg je? 2e klas gymnasium Waar woon je? vlakbij Arnhem Werk je? nein Zo ja, wat is ongeveer je inkomen/maand? 0-50 Euro 50-100 100-150 hoger dan €150 nvt Krijg je kleedgeld? Nope Waaraan besteed je je geld? uitgaan 1 kleding 4 muziek/games/video's etc. 3 hobby's 2 anders, nl. ... |
Citaat:
|
Enquête:
Wat is je leeftijd? 14 Welke klas en opleiding doe/volg je? 3 vwo Waar woon je? Rotterdam Werk je? Ja, een folderwijk Zo ja, wat is ongeveer je inkomen/maand? hoger dan €150 (inclusief kleedgeld ) Krijg je kleedgeld? Ja Waaraan besteed je je geld? 5 uitgaan 1 kleding 2 muziek/games/video's etc. 3 hobby's 4 anders, nl. van alles |
Wat is je leeftijd?
16 Welke klas en opleiding doe/volg je? 3havo Waar woon je? 't Gooi Werk je? Nee. Zo ja, wat is ongeveer je inkomen/maand? N.v.t. Krijg je kleedgeld? Ja. Waaraan besteed je je geld? 1. Kleding 2. Openvaar Vervoer 3. Muziek/games/video's etc. 4. Cadeau's voor anderen 5. Snacks Hm, dit heb ik op een ander forum ook al ingevuld. :D |
Wat is je leeftijd?
17 Welke klas en opleiding doe/volg je? 5 gymnasium Waar woon je? Vlaardingen (Z-H) Werk je? Ja, bij de AH Zo ja, wat is ongeveer je inkomen/maand? 100-150 als het meezit 150-200 Krijg je kleedgeld? Nee Waaraan besteed je je geld? uitgaan 1 kleding 4 (betaal ook wel eens iets zelf) muziek/games/video's etc. 5 hobby's 3 anders, nl. ...2 |
Citaat:
|
16 jaar
gymnasium 5 C&M Eindhoven Ik werk niet, verdien soms iets bij Ik krijg kleedgeld 1. kleding 2. vanalles 3. uitgaan (ook bios etc) 4. boeken/cd's |
Wat is je leeftijd? 16 Welke klas en opleiding doe/volg je? Ik zit in de laatste weken van 4VWO Waar woon je? Waddinxveen, Zuid-Holland Werk je? Ja Zo ja, wat is ongeveer je inkomen/maand? Alleen werk: 50 - 100 Euro Incl. kleedgeld en zakgeld: 100 - 150 Euro Krijg je kleedgeld? Ja dus :) Waaraan besteed je je geld? uitgaan = 3 kleding = 1 muziek/games/video's etc. = 5 hobby's = 4 anders, nl. = 2, beltegoed, openbaar vervoer, eten |
Wat is je leeftijd? 16
Welke klas en opleiding doe/volg je? havo-4 Waar woon je? rotterdam Werk je? ja Zo ja, wat is ongeveer je inkomen/maand? 100-150 Krijg je kleedgeld? nee Waaraan besteed je je geld? uitgaan 4 kleding 1 muziek/games/video's etc. (alleen muziek) 2 hobby's 3 |
leeftijd: 15
klas: 3havo woonplaats: Den Burg (Texel) werk: Folderwijkje inkomen per maand: 28 euro folderwijk+ 16 euro zakgeld dat valt geloof ik in de categorie 0-50 kleedgeld: nein uitgaan= - kleding= - muziek, games, video's= 3 hobby's= 2 anders mijn spaarrekening= 1 |
Enquête:
Wat is je leeftijd? 17 jaar Welke klas en opleiding doe/volg je? 5 havo net examen gehad. Waar woon je? Nijmegen Werk je? Yeps Zo ja, wat is ongeveer je inkomen/maand? 100-150 euro per maand. Krijg je kleedgeld? Ja Waaraan besteed je je geld? uitgaan :2 kleding :5 muziek/games/video's etc. :0 hobby's :3 anders, nl. ... :4 |
Wat is je leeftijd?
-16 Welke klas en opleiding doe/volg je? -high school.. Waar woon je? -amerika Werk je? -nee Krijg je kleedgeld? -nee Waaraan besteed je je geld? uitgaan 1 kleding 3 muziek/games/video's etc. 5 hobby's 4 anders, nl. ... beltegoed, eten, cadeautjes voor mezelf, cadeautjes voor anderen, etc. 2 |
Wat is je leeftijd? 20
Welke klas en opleiding doe/volg je? pabo-1 Waar woon je? Rotterdam Werk je? Ja Zo ja, wat is ongeveer je inkomen/maand? (uit werk is het 0-50 euro, het antwoord wat ik in totaal aan inkomen heb staat hier onder) Hoger dan 150 euro. Krijg je kleedgeld? Nee. Waaraan besteed je je geld? Anders, nl. huur, GEB, telefoon, verzekering, school, (school)boeken, kleding, hobby's enz. Waaraan besteed je het meest? Geef dat aub ff aan met cijfers op een schaal van 1 t/m 5. Cijfer 1 is het meest, cijfer 5 is het minst. 1. Huur; 2. School; 3. GEB; 4. telefoon; 5. (school)boeken en kleding |
Wat is je leeftijd? 17 Welke klas en opleiding doe/volg je? 6vwo, hopelijk nu klaar :D Waar woon je? Leiden Werk je? ja, zaterdags/vakantiewerk bij de HEMA, yesss :D Zo ja, wat is ongeveer je inkomen/maand? normaal 100-150 euro, nu meer als het goed is :D Krijg je kleedgeld? jah. Waaraan besteed je je geld? 3 uitgaan: ja maar niet heel veel 4 kleding: ja 5 anders, nl.: zo'n 600 euro per jaar aan make- up/verzorgingsprodukten (jah ik spoor niet :o ) (de andere dingen die er stonden daar geef ik nix aan uit.) |
Citaat:
|
Wat is je leeftijd? 17 Welke klas en opleiding doe/volg je? 5 VWO Natuur en Techniek Waar woon je? Hoensbroek Zuid Limburg bij Heerlen Werk je? Nee Krijg je kleedgeld? Nee Waaraan besteed je je geld? Mijn vriendin, daar gaat alles heen. |
Enquête:
Wat is je leeftijd? 18, over drie weken 19 Welke klas en opleiding doe/volg je? Eerstejaars Grieks en Latijnse taal en cultuur aan de Rijksuniversiteit Groningen Waar woon je? Friesland Werk je? Nee Zo ja, wat is ongeveer je inkomen/maand? hoger dan €150 (studiefinanciering) Krijg je kleedgeld? Nee Waaraan besteed je je geld? uitgaan 1 (ik ga nooit uit) kleding 4 muziek/games/video's etc. 2 (zelden) hobby's 3 school, boeken 5 |
Enquête:
Wat is je leeftijd? bijna 15:p Welke klas en opleiding doe/volg je? 3 vwo+ Waar woon je? Helmond Werk je? nee Zo ja, wat is ongeveer je inkomen/maand? - 0-50 Euro 50-100 100-150 hoger dan €150 Krijg je kleedgeld? ja Waaraan besteed je je geld? aan kleding :rolleyes: En aan muziek+hobby..Ik besteed het meest aan kleding (1) en daarna aan muziek (3) en dan aan mn hobby's (4) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04. |