![]() |
Wat trekken jullie aan?
Wat trekken jullie aan met koninginnedag, of gaan jullie niet in het oranje?
Ikzelf wel, ga waarschijnlijk in korte broek met oranje panty's en mss oranje hawai-krans of iets. |
Heeel miss wat oranje haar mascara in mijn haar. Daar blijft het ook bij.
|
Niks bijzonders.
|
Kleding, denk ik.
|
ik ga werken
in een oude broek in een oud tshirt en laarzen dus oh en 's avonds leef ik me uit en ik trek iig niets aan in oranje |
Zaterdag zal ik mijn kistjes en mijn Lonsdalekleding aantrekken, om vervolgens de locale slagers te gaan bedreigen. :cool: (y)
|
Citaat:
"ik ben perseus en ik heb lonsdale kleding aan dus.. wees bang voor me!" |
Citaat:
En dat komt dan in de krant, natuurlijk! (y) |
Citaat:
|
en je doet je alweer anders voor! :nono:
|
Duidelijk alles behalve oranje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
doen we niet aan
|
Zwarte broek, zwart t-shirt, zwarte schoenen, zwart horloge.
Maar misschien doe ik eens gek en doe ik grijze sokken aan. :) |
Ik hou niet van oranje kledij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog niet over nagedacht, maar het zal wel weer veel zwarte zijn zoals normaal. :) Ik heb wel een oranje jasje, maar die is eigenlijk te cool voor koninginnedag.
|
Ik moet de hele dag werken.
Vrijdagavond ook werken, zaterdagsochtends weer beginnen om 8u, dus ik doe lekker helemaal niks met mijn dan heel luie hoofd. |
mijn overall, ik ben waarschijnlijk het hele dag druk bezig aan mijn projectje :evil:
|
Ik moet werken dus gewoon iets nets waarmee ik in de winkel kan staan. Ik zal wel even kijken of ik nog een net oranje shirtje heb.
|
Ik ga met mijn luie gat op een terras zitten en mijn flink volgieten met bier. Op deze manier doe ik toch nog is iets wat totaal niet bij mij past.
|
M'n kokspak moet werken.
We hebben wel een koninginen menu :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga in ieder geval geen oranje dragen, want die kleur staat me niet. Misschien doe ik wel gewoon rood-wit-blauw, da's makkelijk want ik heb een wit jasje en rode schoenen :cool: en eigenlijk zou ik me met een vriendin verkleden als breezersletjes omdat we naar het Museumplein gaan. Maar dat is misschien niet zo'n goed idee :D |
hmm ik heb nog een oranje voetbalshirt liggen, misschien trek ik dat wel aan
|
Ik heb een oranje powerpuffgirl shirtje. :)
|
Engeland shirt misschien :o
maar waarschijnlijk niks bijzonders, gewoon kleding die ik normaal ook draag |
Koninginnedag is een viering voor de mensen uit de lagere sociale klasse.
|
Shirt met vest. Spijkerbroek met me lange spijkerjas. Dus eigenlijk blauw :p
Ik heb geen oranje stuff |
Mijn boerenkiel, boerenzakdoek en klompen. Moet werken in de klompenmakerij. :D
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk wat ik nu ook aan heb (minus het ondergoed uiteraard). Als ik voor lul wil lopen dan zijn er wel betere manieren te bedenken dan oranje kleding...
|
Kleren. Omdat ik hier (bij m'n ouders) niet zo veel kleren heb wordt het iig een spijkerbroek.
Ik ga het wel vieren, ik ga namelijk een oranjetompouce eten. |
een joggingbroek en een gaar t-shirtje
|
Niets bijzonders, gewone kleding... geen oranje dingen in ieder geval.
|
niks natuurlijk
|
Citaat:
|
rokje, rose shirtje, laarzen.
en morgen rokje, blauw shirtje, sneakers. en zondag wordt het warmmmmmmmm :cool: dat wilde ik even kwijt :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat ik aantrek met Konginnedag? :o Gewoon, de kleding die ik altijd draag. Ik vier het namelijk niet.
En als ik het vier, geen oranje in ieder geval. :nono: |
Ik haat koninginnen dag.
|
Citaat:
|
Niks bijzonders, koniginnedag, ik vier nog liever pasen!
|
Ik heb geen oranje kleding... Dus ik ga in mijn normale kloffie :D
|
m'n broek is blauw, m'n truitje rood met witte opdruk.
ik vind m'n rood-wit-blauw dus nog best toepasselijk :) |
ik heb een shirtje aan van only's best queen ever en die is zwart met een gouden opdruk, en heeeeeel subtiel oranje nagellak :)
EN VANAVOND ALLEMAAL KIJKEN NAAR HET LAGERHUIS OM 21.00 UUR WANT MIJN SCHOOL (LYCEUM OUDEHOVEN GORINCHEM) DOET MEE EN WE GAAN WINNEEEEE! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09. |