![]() |
trouwen met iemand van jou religie
Als je ooit gaat trouwen of samenwonen, is de religie van die persoon dan belangrijk voor jou? Zo ja, waarom? Ik zou graag met een of andere Ali van 50 willen trouwen die me mept. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ook! :bloos: |
:d :d
|
Ik ga niet trouwen, mag dat ook?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou je zo vriendelijk willen zijn om te stoppen met je zinloze onwaarheden uit je duim te zuigen? Met voorbaat dank. |
Citaat:
Dit is een algemeen bekend feit, er wordt getwijfeld als het 6 jaar was toen ze trouwde of 9 jaar, iig had mohammed sex met haar toen ze 9 was. Boechari deel 7, nummer 65: Dat de profeet het huwelijkscontract met haar toen zij zes jaar oud was en hij consumeerde zijn huwelijk toen ze negen jaar oud was. Hisjaam zei: “Ik werd geïnformeerd dat Aisja bij de profeet bleef gedurende negen jaren (dat wil zeggen tot zijn dood). |
Citaat:
ze was ouder. |
Twee geloven op één kussen, daar komt de duivel tussen. ;)
Maar serieus, ik denk niet dat een gelovige het lang met mij uithoudt (en andersom ook niet). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Anyway, om maar ontopic te gaan voordat dit hele topic weer uitmondt in een nutteloze mohammed-was-een-pedo-discussie, geef ik antwoord op de vraag. Het wordt voor mij moeilijk met iemand die gelovig is te trouwen, aangezien ik een hekel heb aan geloof. De kans dat ik met een gelovige meid trouw is dus op zijn zachtst gezegd erg gering.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nare man is ook altijd zon lolbroek |
Ik heb nog niet eens antwoord gegeven op de echte vraag dus dat zal ik maar eens doen. Ik denk dat de kans erg klein is dat ik met een gelovige ga samenwonen, omdat de manier van denken van gelovigen ontzettend verschilt met die van mij, maar niets is onmogelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap niet waarom er altijd zo angstig op gereageerd wordt dat Mohammed seks had met een 9 jarige.
Hoewel zeldzaam zijn er wel vrouwen die in de pubertijd komen vanaf hun 9e. In het familierecht wat o.a. in Gaza geldt, mag je trouwen met een meisje wanneer ze de pubertijd bereikt heeft. De minimumleeftijd voor dit is 9 jaar. En hoewel het ongewoon is volgens onze westerse maatstaven om seks te hebben met 9 jarigen, komt het overal op de wereld vaker voor en is het zeker vaker voorgekomen. Mohammed leefde tig jaren terug, dus dan zou het helemaal niet raar zijn. Volgens onze huidige westerse maatstaven valt het onder pedoseksualiteit, want wij zien een 9 jarige nog als kind (en gelukkig maar!), maar als je haar al als vrouw begint te zien (omdat ze de pubertijd in gegaan is), dan kun je misschien niet over pedoseksualiteit praten. (ik vind t btw wel pedoseksualiteit) |
Ik denk ook niet dat ik het lang met een gelovige partner uit zou houden. Gelukkig is mijn vriendin ook ongelovig.
|
dit topic wordt niks.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30. |