![]() |
Maaltijden in het vliegtuig
Wat vinden jullie van de maaltijden die je vaak tijdens grote reizen in het vliegtuig krijgt.
Ik vind ze echt vies. Ikga zaterdag naar New York en dan zal ik wel zo'n maaltijd voorgeschoteld krijgen. Wat zijn jullie allemaal tegengekomen? |
Ik eet alles op, mij kan het niet schelen en vind het meestal wel lekker
|
Dat onthoud ik niet, maar ik eet de meeste dingen wel op. Behalve toetjes die minstens 8 jaar houdbaar zijn.
|
Bij de engelse maatschappijen krijg je altijd lekkere dingetjes, ik toen destijds.
Eet ook gewoon alles op. |
Citaat:
|
Moet je met Lufthansa gaan. Duitsers houden van veel vreten, dus ook in het vliegtuig.
|
De meeste keren dat ik heb gevlogen was ipb (indien plaats beschikbaar) en dan kan je geen vegetarische maaltijd krijgen, dus stop ik me helemaal vol met die kleine ronde broodjes. Als ik wel een vegetarische maaltijd kan krijgen maak ik daar ook dankbaar gebruik van en eet ik alles op.
|
Ik weet dat je bij KLM van te voren aan kan geven dat je graag vegetarisch wilt eten. Misschien kan dat bij andere vliegtuigmaatschappijen ook wel.
|
Ik vind het wel lekker. Vooral engelse vluchten. Dan krijg je engelse dingetjes.
|
aerovlot heeft de lekkerste kip ooit :D
en ik kan het weten ik vlieg regelmatig sinds dat ik een baby ben :D vliegen is tof (y) |
Ik vind ze niet lekker en eet ze meestal ook niet. behalve de paar kleine stukjes rijst waar geen goor spulletje overheen gegooid is.
en soms zit d'r nog wel een redelijk lekker toetje bij oid. dan eet ik dat ook wel. |
amercian airlines heeft heerlijke tomaat mozzarella tosti's
|
ik kan me maar van 1 vliegreis het eten herinneren (nouja, de heenweg en de terugweg, maar dat was hetzelfde eten), een vies míerzoet cakeje (en ik hou best van heel erg zoet, maar dit was te erg), met heel vieze pastasalade (en normaal eet ik wel gewoon op wat ik voorgezet krijg maar dit kreeg ik echt niet weg), en crackertjes die wel oke waren maar aan crackertjes valt ook niets te verpesten.
|
De maaltijden bij Dutchbird zijn lekker :) .
|
Citaat:
SSL (Zuid-Afrika) heeft ook heel lekker eten! Kan me vooral het toetje nog goed herinneren. Maar ik geloof dat die maaltijden zo'n beetje afgeschaft zijn op de niet heel lange vluchten? Ik kreeg ze vorig jaar naar Griekenland iig niet meer dus zal ze moren ook wel weer niet krijgen. |
Citaat:
|
ik meen dat ik ergens heb gelezen dat mensen vliegtuigeten viezer vinden juist omdat ze het opeten in het vliegtuig. Iets te maken met de luchtdruk of de lucht in het vliegtuig iig weet niet meer precies. Was een onderzoek waarbij ze 2 groepen mensen hetzelfde eten gaven, 1 groep op het vliegtuig en 1 groep aan de grond. Over het algemeen werd dezelfde maaltijd op de grond als lekkerder ervaren.
weet alleen niet meer waar ik het gelezen heb |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vliegtuigvoedsel is vies. Dat is voor iedereen zowat een feit geworden.
Dus als jij voor het eerst vliegtuigvoedsel eet (in een vliegtuig dus) ben je eerder geneigd om ook te zeggen dat het vies is. Dat heeft er ook mee te maken, denk ik. |
Nog niet echt iets tegengekomen wat echt oneetbaar was. Kan me ook weinig schelen, behalve als het echt eng ruikt (maar dat is nog niet gebeurd).
Ik ga in juni naar Amerika, hopelijk is dat eetbaar :p en in juli naar Turkije... ben benieuwd of er dan kebab wordt geserveerd.... |
Op de een of andere manier krijg ik altijd honger als ik in de vliegtuig zit... dus dat eten daar vind ik meestal wel lekker; ik eet ook alles op.
Behalve als je zo'n boterkuipje erbij krijgt, voor op dat overhard broodje, nou dat is hard!! Echt niet te eten... |
Citaat:
Maar Turkije is niet zolang vliegen dus ik verwacht niet dat je een avondmaaltijd krijgt. |
Ik hou het meestal bij de broodjes, de rest vind ik echt niet lekker en er zit bovendien vlees in :p
|
Citaat:
|
ik vind het altijd wel lekker :)
|
Ik vind de meeste dingen lekker :)
|
kvind het meestal heerlijk (y)
|
www.airlinemeals.net
En ik vind het eten meestal wel oke. Maar als je 1x business/starclass hebt gevlogen wil je niet anders meer :o |
Citaat:
|
Niet echt lekker maar zeker niet vies. Een beetje te vergelijken met een magnetronmaaltijd; niet super maar best goed te doen :)
Toetjes zijn meestal wel lekker (kwark) Dat eet ik normaal gesproken nooit |
Citaat:
|
Ik vind het meestal wel lekker. Je krijgt vaak iets van lasagne ofzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03. |