![]() |
Relatie en sex
Ik heb nu iets meer dan een maand met mijn vriend.
Het is mijn aller eerste vriend en ik ben echt zeer blij met hem. Nu hebben we al vrij snel alles achter elkaar gedaan van zoenen tot sex. Zeg maar de 3de week "volgens mij" dat ik bij hem kwam (ik heb het over weken want ik zie hem eigenlijk alleen in het weekend omdat hij niet in de buurt woont) hebben we dus sex gehad nu is mijn vraag gaat het bij iedereen zo snel of is dit normaal. Het leek mij wel leuk om te weten hoe lang jullie elkaar kenden voordat je sex had in je eerste of mischien wel in meerdere relaties ? SilverBlue |
"normaal" is een heel breed begrip :) iedereen heeft zijn/haar eigen "tempo" dus daar kan ik je geen antwoord op geven.
Met mijn huidige vriendin waren we bijna 1 maand samen toen we voor het eerst met elkaar naar bed gingen :) (maar we kende elkaar al een aantal maanden :)) stap van: "eerste zoen" naar "het" was btw 2 maanden (en 3 dagen) :o |
anderhalve week
|
Zo'n drie maanden. Ik was haar eerste vriendje, en we deden alles gewoon heel rustig aan. We moesten voornamelijk heel lang wachten op de pil (tot die was ingewerkt, maandje extra) en een dag dat we alleen thuis waren, anders was het al een maand eerder gebeurd denk ik.
|
kenden elkaar eerst wat maanden van msn. Daarna afspreken 2/3 weken best vaak in de week en in de 4e of 5e week kwam het er uiteindelijk van. 2e keer dat ik bij hem sliep
|
Citaat:
Comdoom vonden jullie geen optie? |
De 1e keer dat we bij elkaar sliepen, de 2e keer dat we elkaar zagen :o
|
Eerste na 3 maanden ofzo, 2e binnen een tijdsbestek van 12 uur:p
|
bijna twee maanden eigenlijk, best lang.
|
Ik denk dat het er heel erg vanaf hangt hoe goed je elkaar al kent, hoeveel je al van elkaar weet en vooral hoeveel je elkaar vertrouwd. Mijn vorige vriendin kende ik al dermate lang dat we in elkaars armen verstrengeld lagen voordat het eerste uur verstreken was, bij de vriendinnen daarvoor was 't meer in de regio van een maand/anderhalve maand.
"Gewoon" bestaat dus eigenlijk niet. Veel plezier (y) |
Bij de een gaat het sneller dan bij de ander, maar dat betekent niet meteen dat iets sneller, TE snel is. Dat is per relatie verschillend en wanneer jij, hij of de relatie op zich daar aan toe is.
Ik kende mijn vriend al 5 jaar, maar toch heeft het nog 1 maand en 3 weken geduurd. Ik wou namelijk dat Het moment perfect was. :p Anders was het wel eerder gebeurd. :p :D |
Citaat:
|
na een maand, waarvan hij 3 weken op vakantie is geweest :D
Maar ik kende hem al een jaar ofzo, en we voelden ons vertrouwd bij elkaar. En als het goed voelt voor beiden, is het niet te snel geweest |
Citaat:
|
Ik weet meteen of ik iemand wil of niet. Het hangt dan van hem af of het ook meteen gebeurt.
|
Bij mij was het na drie maanden. Dat was nog vrij lang, want de tijd die we met elkaar hadden doorgebracht was ongelofelijk. We waren bijna dag en nacht bij elkaar.
|
Het heeft bij mij ooit acht dagen geduurd:P
|
met me 1e een maand ongeveer, wasa redelijk snel gezioen t feit dat we elkaar nmiet zo vaak zagen
met me huidige luvy heb ik nu iets meer dan 2 maanden en t is nog steeds niet gebeurd, steeds weer van die stomme 'excusses, dat t weer niet kan' maar nu moeten we wel opschieten anders word ik helemaal gek :evil: :D :evil: |
mijn langste keer was 10 dagen :bloos:
|
meestal gewoon 1 dag .. t langst was drie weken geloof ik, maar dat meisje was nog maagd
nouja, niet echt een hele goeie reden, bij zo'n andere die ook nog maagd was duurde t maar een uur of 10 |
Bij mijn ex-vriend duurde het 9 maanden. We waren 16 en er gewoon uberhaupt nog niet aan toe, in het begin.
Bij mijn vriend na 1 maand, maar dat was meer een misverstand, de eerste nacht hadden we allebei ook niet erg gevonden :P maar hij dacht dat ik zou willen wachten omdat ik een net meisje ben, en ik dacht dat hij zou willen wachten omdat zijn allereerste zoen óók die nacht was. oh en het is normaal om seks te hebben op het moment dat jullie dat allebei willen. |
Kan snel gaan, kan langzaam gaan. Bij een ex van mij duurde het 3 weken, met een ander had ik al sex voordat we iets hadden, met weer een ander nauwelijks een paar uur, varieert heel erg.
|
Mijn eerste vriend na ruim een jaar, bij mijn huidige vriend na 5 maanden. Ik vind het goed zo, kende mijn vriendjes erg goed en de seks is geweldig :)
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk ontelbaar veel.
|
Na 2 maanden verkering werd ik ontmaagd, en we hebben nu nog steeds
|
4 uur.
en het duurt nu bijna 9 maanden. |
eerste kus -> 2 maanden nadat ik hem leren kennen had
'het' -> iets meer dan 2 maanden na eerste kus :) |
ik had toen ong 5 maanden met m'n huidige vriendje (nu 14 maanden :)) en waarom niet eerder?? daarom niet
niet aan toe.. rustig aan.. eerst kijken hoe het verder zou lopen en t kwam vanzelf ook allebei toen 16 en beide nog maagd.. miss daarom maar ik vond het erg fijn dat het precies zo rustig ging als ik wilde :) |
na 5 maanden en na 1 maand of na een week of gewoon vooor dat de relatie daadwerkelijk begon (a)
|
Nou dat is natuurlijk heel persoonlijk voor iedereen :) Bij mijn ene relatie duurde het wel een half jaar en bij de andere nog niet eens een maand, voordat ik sex had.
Ik denk overigens wel dat de spanning er gauw af is, als je snel met elkaar naar bed gaat. |
Eerste relatie? Twee jaar. (neuken)
|
hmm.. ik ben met 5 jongens naar bed geweest..
met de één na een maand, met de ander euhm, vrij kort zeg maar. en toch vond ik het bij alle 5 te vroeg. maar dat boeit je niet meer na 2 maanden, mij niet in elk geval. ik hoor idd veel mensen die zeggen dat dan de spanning er snel af is. maar dat is je eigen invulling. ik vind het nog steeds net zo spannend als de eerste keer, met mn vriend nu. |
ik zal wel weer wereldvreemd zijn hoor, maar 15 en dan gefuckt met 5 man.. hell no:|
|
nou ja... met mij eerste vriend heb ik wel langer gewacht dan jij met jouw eerste vriend (zo'n halfjaar).
Maar ik was wel jonger (16). |
Citaat:
|
Citaat:
ik zit met precies dezelfde :eek: -blik te kijken, maar.. als ze dr zelf maar achter staat. Zal dr ook wel aan liggen dat ik nog maagd ben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maargoed ik hou op met preken. |
5 op je 15e is minimaal tegenwoordig.
|
Citaat:
|
toen ik mijn vriend leerde kennen: meteen al de eerste avond ;)
je moet doen waar je zin in hebt! dus als je zin hebt in sex op dat moment, then who gives a shit? gewoon doen dus :D |
Citaat:
|
We hadden drie weken officieel wat, geloof ik. Kende hem al wel een jaar.
|
gemiddeld ook zo'n 3 weken
|
Citaat:
|
toen we bijna 3 maanden iets hadden (en elkaar net iets langer kenden) hadden we voor t eerst sex. Ik was nog maagd, hij niet maar hij wou alles op mijn tempo doen en niets overhaasten. We hebben inmiddels al 7 maandjes iets :).
|
Bij mijn ex na 2 maanden (hij riep steeds dat zijn vorige vriendin snel sex wilde hebben en dat hij dat irritant vond, toen durfde ik niet meer)
Bij mijn huidige vriend eigelijk voor we echt wat hadden, we wilden geen relatie, was te onhandig (afstand ed). maar anders kan je het bekijken als in een week na we zoende. |
anderhalf jaar.
maar goed, toen was ik ook nog maar net vijftien na die anderhalf jaar, dus dat vind ik nog vroeg. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55. |