![]() |
[digicam] Hulp bij keuze maken
Hoi,
ik ben van plan binnekort een digitale camera aan te schaffen, alleen ben ik er nog niet helemaal uit welke. Wellicht dat iemand kan helpen? Mijn budget stopt ongeveer bij 400/450 euro, iets in die richting, staat niet echt vast (ik bedoel dat er ook 30 euro nog bij kan als dat het waard is). Het aantal megapixels zo veel mogelijk lijkt me, ik wil in ieder geval niet onder de 3, maar dat moet lukken lijkt me. Verder heb ik vrij weinig verstand van digicams, wat ik wel belangrijk vind is (indien dat uberhaupt mogelijk is), een accu, zodat ik niet steeds met batterijen hoef te klooien. En qua design: de canon digital ixus serie (klik ) vind ik mooi en lijkt me het praktischte, het moet compact zijn... Voor zover ik het kan beoordelen lijkt die digital ixus serie me wel een goede keus, is dat zo? edit: canon powershot s70? klik |
Wat moet jij met 7.1 megapixels? Wil je posters gaan maken?
Kijk hier maar even voor reviews van digitale camera's. |
Ixus is heel goed, heb ervaring met de Ixus 40 en de 430. Ik zou de Ixus 700 bovenaan mn verlanglijstje zetten. Die S70 zou ik niet doen, heeft nagenoeg dezelfde specs als de 700 en is een slag groter. De Powershot G6 is ook mooi maar niet meer compact en duurder (500$ of 500 euro hier)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05. |