![]() |
Peter R. de Vries start politieke partij
En die heet: PRDV, initialen van Peter R. de vries, maar het staat ook voor Partij voor Rechtvaardigheid, Daadkracht en Vooruitgang.
http://www.nu.nl/news/519578/11/Pete...ke_partij.html Wordt het wat met die partij ? |
Wat een pathetische naam (n)
|
Nu ik alleen nog! Dan is iedereen geweest.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nadat hij zijn snor eraf heeft gehaald kan ik die man niet meer serieus nemen.
Een man van zijn statuur moet minstens 3 snorren hebben wil ik naar zijn woorden luisteren. Om dan nog maar te zwijgen over b.i.g |
Het hoeveelste mislukte avontuur met Jan Nagel zal het zijn?
|
Citaat:
|
die politcie zijn wel erg orgineel Lijst Pim fortuin, Lijst wilders, en nu deze
|
Djah, zal het wat worden...denk het niet. Waasrchijnlijk zal hij vooral stemmen krijgen van de mensen die het iets nieuws willen dan de huidige politiek, maar ik geloof niet dat het uiteindelijk er wat mee wordt.
|
de vvd is niet ehct vernieuwend dit is een goede zaak
|
Partij voor Rechtvaardigheid
Lijst Wilders Lijst Geenstijl Lijst 'Roy van Zuydewijn'. Lijst Nawijn Lijst Lazrak Lijst Pim Fortuyn Leefbaar Nederland .... Vroeger waren ze iig origineler |
Citaat:
|
Weer zo'n waardeloze one-issue-partij. De Vries geeft aangeen vertrouwen in bestaande politici te hebben, maar wel in Jan Nagel. Na zeersuccesvolle avontuur met Emille Ratelband nu Peter R. de Vries, de zoveelste one-issue-partij :|
|
Citaat:
|
Nog meer vervuiling op het stembiljet, precies wat we allemaal nodig hadden.
|
OMG, wat een enorme, enorme loser. :eek:
|
Citaat:
de populariteit is naar zijn kop gestegen :S rare kwibus hoor |
when.does.the.hurting.stop
|
Citaat:
:p Nu nog Patty Brard met een partij, en de mol kan weer een nieuwe reality-soap beginnen. |
Ik ben tegen rechtvaardighheid, daadkracht en vooruitgang, dus ik ga er zeker niet op stemmen.
|
ik ben tegen vervelende drammerige populisten zonder snor.
mat herben was ook niet meer cool toen hij zijn snor afschoor. |
Maar Guus Hiddink wel! :eek:
|
Citaat:
|
Wie wilt er samen met mij een partij oprichten, ik neem de kosten wel op me rekening.
|
Als ik minister van Buitenlandse Zaken mag worden..
|
Ach, dat wordt weer lachen.
|
Eerder om te huilen.
|
Citaat:
|
Politieke partij Peter R. de Vries heet PRDV
Peter R. de Vries heeft een politieke partij opgericht om mee te doen aan de verkiezingen van 2007. De PRDV, de initialen van De Vries, staat voor de Partij Voor Rechtvaardigheid, Daadkracht en Vooruitgang. 15 zetels De misdaadjournalist wil samen met Klaas Wilting en oud-voorzitter van Leefbaar Nederland Jan Nagel de strijd aanbinden met de gevestigde politieke orde. Het drietal streeft naar 12 tot 15 zetels in het parlement in 2007. Volgens de oprichters is de partij niet links of rechts. Ambitieus De Vries, die eind vorig jaar bekendmaakte de politiek in te gaan, is ambitieus. "Ik wil geen rol in de marge. In dat geval heb ik niks in de politiek te zoeken en kan ik als misdaadverslaggever meer betekenen." Ook de gemeenteraadsverkiezingen passen niet bij De Vries. "We zijn een partij die landelijk zaken wil veranderen. Daarop concentreren wij ons." Belangrijke stap De partij van De Vries werd vorige week ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en de Kiesraad. "Daarmee is nog niets definitief, maar er is wel een belangrijke stap genomen", aldus De Vries. "Als morgen ineens het kabinet valt, moet je er klaar voor zijn." Sociale dienstplicht De PRDV wil onder meer de sociale dienstplicht invoeren. Jongeren moeten zo werkervaring opdoen en leren zich in te zetten voor de maatschappij. Ook lanceert de partij een plan om het file-probleem aan te pakken. Nagel Volgens Nagel heeft het drietal ieder een eigen rol binnen de nieuwe partij. "Uit peilingen van Maurice de Hond is gebleken dat Peter R. de Vries als lijsttrekker zetels in de dubbele cijfers kan halen. Wilting is goed in staat belangrijke zaken naar voren te brengen en ik zorg voor de politieke ervaring. Na de oprichting van Leefbaar Hilversum is de partij drie keer achter elkaar de grootste geweest bij de verkiezingen." --------------------------------------------------------------- Ik vertrouw het volk niet. Dat is het. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoihoi, weer een waardeloze partij erbij! Het lijkt me duidelijk wat mijn antwoord op de vraag 'wordt het nog wat' is :o
Jeej, het fileprobleem wordt opgelost! Ehm.. daar wáren ze al mee bezig hoor. Sociale dienstplicht = flut. Die Winny, of Wendy ofzo, dat was ook altijd wel lachen, misschien kan Peter haar er ook weer eens bijvragen? :) En Heinsbroek misschien? Of misschien kan ie samen met Geert Wilders? Dan hebben ze al twee keer zoveel punten in hun partijprogramma! |
Ik ga ook naar de Kamer van Koophandel. :o
|
Citaat:
|
ik vindt bassie en adriaan nog geloofwaardiger.
en die dienstplicht is werkelijk belachelijk, mag je asjeblieft zelf bepaen tot welk nivo je jezelf wilt verlagen als je dat uberhaupt al wil. |
Citaat:
Ik denk niet dat geld een probleem hoeft te zijn :p Hoeveel denk je ongeveer? |
Als je op hem stemt, heb je iig een alibi ;)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
Ik denk in de orde van een paar honderd duizend euro. :o |
Citaat:
|
Van populistische prutspartijtjes kun je er nooit te veel hebben! (y)
|
Citaat:
een paar sjeiks, that´s all :bloos: |
Citaat:
"Ik doe het voor de mensheid en dat weetje.." - Ali B. Dus no problem :o |
Citaat:
|
Ja, wat moet ik hier nou weer van denken?
|
Niet denken, maar stemmen!
|
Citaat:
DAN wil ik wel stemmen... op D66 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10. |