![]() |
[kansloos topic] de leukste reclametermen
We kennen natuurlijk allemaal 'ambachtelijk', 'origineel recept' en 'vernieuwd', maar het lijkt erop dat reclamemakers steeds absurdere reclametermen aan het verzinnen zijn. Zo zag ik laatst een pak Appelsientje waar 'professioneel sinaasappelsap' op stond. En bij één of andere zalf hebben ze het op tv steeds over de 'gepatenteerde formule'.
Nog voorbeelden? |
Misschien niet echt een reclameterm, maar ik moet altijd lachen om die Hertogreclame waar ze zeggen dat ze allemaal verse ingrediënten gebruiken, maar die wel de tijd gunnen om op smaak te komen. Dat heeft ijs ook echt nodig.
|
Citaat:
een formule kan best gepatenteerd zijn net als dat het 'recept" van heineken "gepatenteerd" is ik vind natuurlijk bronwater altijd raar ik bedoel als het bron water is komt het uit een bron en is het DUS natuurlijk |
Citaat:
|
Biologische eieren en biologisch vlees.
|
He maar waarom is bronwater volgend jaar overdatum terwijl het eerst duizenden jaren door de Zwitserse bergen heeft gestroomd?! :D
Ik hoor trouwens ook wel es kansloze slogans, zoals die van TNT koerier een half jaar terug, op de melodie van 1 2 3 4 hoedje van papier :s Of dat liedje van Omo, het meest trieste komt aan het eind: "niet duur" AARRGGHHH :D hahaha Maar ja je ziet ook wel es op pizzaverpakkingen: Eerst het plastic van de pizza verwijderen :s lol alsof ik een pizza met vers plastic besteld heb hahaha :D (of ben ik nu een beetje off-topic?) |
Die dingen die op zo'n blikje cola staan.
'Dit product is uitsluitend geproduceerd door de Coca Cola fabriek' o.i.d. Mja daar ga ik wel vanuit ja. Niet dat het door de Campina fabriek is uitgespuugd als een van zuivel gemaakte cola ofzo. |
Volgens mij is er een shampoo met blijmakende moleculen ofzo :D
|
Yakult, met goede bacteriën (y) :cool:
|
Die nieuwe tv-reclame van Croky;"Blijf van m`n zak af!", echt hilarisch! (y) :D
|
Zuiver mineraalwater, dat stond eerst op een Bar-le-Duc pak.
(contradictio in terminis) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'Niet zo zoet, net zo gezond' Dus.... als je van zoet houdt, moet je de gewone Yakult pakken, en ze zijn allebei even gezond. Goede samenvatting van een light-product :rolleyes: |
Citaat:
|
"76,53892732719231% glanzendere huid"
"Goedkope lening" "Veel beter dan het goedkopere merk" "3 in 1" "4 in 1" "666 in 1" "als beste getest" etc. |
Onze energie is beter.
Terwijl daarvoor gezegd wordt dat de energie hetzelfde is als bij andere bedrijven. |
Na een hele ochtend Albert Heijn-vakkenvullen heb ik mijn buik vol van de nieuwe groenteverpakkingen met de slogan:
'Vers, gezond en gemakkelijk'. :s :o |
Citaat:
das van zo'n creme staat er: 37% minder rimpels binnen 4 dagen* *zelfevaluatie onder 100 vrouwen kunnen net zo goed medewerksters zijn |
Citaat:
light in het engels ook wel diet genoemt is ontwikkeld voor suikerziektepatienten dus geven ze het wel degelijk goed aan |
Dat geleuter altijd in shampoo-reclames is wel irritant (moisturizing shampoo en conditioner; revitaliserende creme :confused: )
Oh en ik vind het altijd wel mooi wat er op mijn biertje staat: "Brewed with crystal clear water, the finest hops, select grains and pure yeast". Nou dat proef je er niet aan af iig. (y) |
Ik moet altijd lachen als ik een pak appelsap bekijk. Dan staat erop:
appelsap uit geconcentreerd appelsap. Heuh? |
die stoelgang verbeterende troep: bifidus excensus cultuur of whatever...
heeft IEMAND énig idee wat het is? :confused: |
Citaat:
De smaak is net zo zoet, alleen zit er geen suiker in (en is het dus gezonder) Dus niet: minder zoet en nét zo gezond. Lijkt mij zo :o |
Citaat:
Ik maakte daar vroeger altijd liedjes over :) |
Citaat:
|
Hero Fruit: Vloeibaar fruit met stukjes fruit.
Lazlow |
Citaat:
|
Citaat:
light zitten zoetstoffen in net zo zoet eigenlijk dus alleen anders en zoetstoffen schijnen o.a kanker en impotentie tot gevolg te hebben lekker gezond ;) |
Citaat:
Utrechts water ;) of nieuw en verbeterd als iets nieuw is, is er geen voorganger en dus ook geen verbetering als het verbeterd is is het dus niet nieuw |
"dermatologisch getest"
Maar wat was de uitslag??? :rolleyes: |
Citaat:
zolang het maar diervriendelijk is getest |
Rechtsdraaiend melkzuur!
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, da's wel waar :o Zoetstoffen zijn niet per definitie gezonder. |
Citaat:
|
Citaat:
het is als product het beste getest, maar kwam het ook als beste naar voren ná de test? iedereen weet wat er mee bedoeld wordt, maar het wordt altijd verkeerd gezegt. Net als shampoo VOOR vet haar, dat wil je toch niet? |
inn de VS was er een slogan van Pesi over hun Vanille cola:
Not THAT Vanilla veel mensen vonden Coca Cola vanilla te erg en vandaar deze leus van Pepsi, ik vond hem wel leuk |
Citaat:
|
Citaat:
Dermatologisch getest wil zeggen getest voor huidallergiën. De uitslag is dus duidelijk. |
op de fles clerasil staat:
"wasgel, met perelmoerglans" waarom zou iemand parelmoerglans willen met een wasgel? Dat was je dr toch af? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar ik me overigens ook aan kan ergeren is berichten zoals "het weer wordt mede mogelijk gemaakt door...". Net of ze het anders niet uit zouden zenden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
net zoals dat cola light niet minder zoet is alleen anders gezoet maar dan moet je maar yoep van het hek kijken met reclame is een leugen en wordt nog geacteerd ook |
Citaat:
invloed heeft op het weer |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:03. |