![]() |
Wanneer stoppen je voeten met groeien ?
Hallo,
Ik heb een vraag wanneer stoppen je voeten met groeien ? Want ik heb best wel grote voeten (maat 45) maar waneer(leeftijd) stoppen ze met groeien ? |
de mijne zijn gekrompen na mn 16e
|
Die van mij hielden er mee op toen ik 12 was. Ik ben doorgegaan met in de lengte groeien tot ik 15,5 was ongeveer (daarna misschien ook wel, maar niet meetbaar)
|
Die van mij toen ik 14 was :)
|
Bij mij toen ik 13 was ongeveer. Tenminste, kan nog m'n schoenen van 3 jaar geleden aan. :)
|
Ik zie dat jullie (de mensen die hadden gereageert) allemaal vrouwen zijn....meisjes stoppen toch altijd eerder met groeien dan jongens ?
|
gemiddeld wel ja, maar als je genoeg geduld hebt reageren er vandaag vast ook nog wel jongens in dit topic :p
|
helaas al weer een reactie vna een meisje :p
maar ik denk rond mijn 16e |
Bij mij stopten ze al op mijn 10e, maar ik heb dan ook niet erg grote voeten.
|
van mij groeien nog ben nu 18. net 2 maanden geleden weer een maat groter geworden :( :(
|
Je handen en voeten groeien geloof ik 't eerst, daarna ga je pas de lengte in. Dus als je al bezig bent met je groeispurt dan groeien je voeten niet of nauwelijks meer volgens mij :)
|
:p
|
Citaat:
|
Je voeten stoppen toch als eerst met groeien? Zoiets?
Oh ja, de mijne toen ik 12 was geloof ik :) |
Rond mijn 13e geloof ik!
|
Citaat:
|
...Mij werd in het ziekenhuis verteld dat je voeten eerst een groeispurt krijgen. Dat stopt en vervolgens krijg je een groeispurt in de lengte..
|
Citaat:
|
bij mij toen ik 16 was... ik heb nu maat 46/47...
|
mijne zijn serieus al gestopt toen ik 8 was ofzo.
Heb dan ook maat 35 :p |
Ik heb het gevoel dat ze niet meer groeien, is maar goed ook. Hebt 47 :P
|
16 ofzo. Ik heb nu al een paar jaar maat 43
|
Toen ik 10/11 was ongeveer. Ik heb dan ook vrij kleine voeten, en ben vanaf m'n 12e ook haast niet meer in de lengte gegroeid (had m'n groeispurt ong. toen ik 9/10 was). :)
|
Toen ik een jaartje of 13-14 was denk ik. Vroeger dacht ik dat ik gigantische poten zou krijgen maar ze hielden in eens op met groeien. Ik ben 1m90 met maat 43.
|
volgens mij op mn 13e.
kan me niet herinneren dat eerst mn voeten gingen groeien en toen de rest van mn lichaam pas. naja kheb nie echt grote voeten (38) en zelf ben ik ook maar 1.68 dus ik heb geen echte groeispurten gehad denk ik dan maar.. :P |
Rond m'n 13e geloof k.
|
Rond me 14de
|
12 à 13. M'n plechtige-communieschoenen passen nét niet meer.
|
ik d8 voeten noit eerlijk gezegd, ze stoppen wel met echt groeien zoals je lengte, maar door lopen ed worden voeten soort van opgerekt, door het gewicht wat erop leunt, het is daarom normaal dat je tussen je 40e en 50e er nopg n maatje bijkrijgt
helaas |
Citaat:
dan krijgik nog grotere voeten. dan me maat 54 :) |
Die stoppen een keer. Bij mij rond m'n 16e. Maar dat is voor iedereen verschillend. En ik heb nu maat 44.
|
Bij mij heel laat zo te lezen, maar een paar jaar geleden had ik nog 38, nu heb ik 39/40. En dat met mijn 1.64... :s Dus ik denk op mijn 19e ofzo.
|
de mijne zijn net ongeveer aan het ophouden, ik kan mn schoenen van een jaar of twee terug nog wel aan, dus bij is het dan 17, maar ik ben wel zo'n late groeier persoon.
|
Citaat:
|
ik heb eens gehoord dat je voeten stoppen met groeien als je ongesteld bent geweest... tenminste bij meisjes ;)
|
ze zijn bij mij gestopt toen ik een jaar of 16 was... (thank god... anders was t NOG groter :| zit nu op 48 :bloos: )
|
Maak je je al zorgen bij maat 45?
Ik heb maat 47... Overigens stopten m'n voeten met groeien ergens tussen m'n 13e en 15e, denk ik. |
maat 38
1.70 bij mij zijn ze op mn 11/12e wel gestopt of eerder zelfs al |
net als de meeste heren hier, zo rond een jaartje of 16, misschien al eerder. Remmende groei als het ware;)
|
ik was denk ongeveer 13.
enne 45 is voor een man niet eens zo heel groot hoor, mijn broertje heeft 47 |
Ik ben 16 en ze groeien nog volgens mij. Ongeveer maatje 46-47 maar heb platvoeten :(
|
sinds mn 13e zijn ze niet meer gegroeid
|
Volgens mij groeien mijn voeten nog een heel klein beejte maar ik denk dat ze gestopt zijn met explosief groeien rond mijn 15e
|
Sinds m'n 14de niet meer.
|
Op mijn veertiende, denk ik.
Misschien iets eerder, maar volgens mij scheelde het niet veel in tijd met toen ik stopte met gewoon groeien. (voeten dus iets eerder, denk ik) |
gestopt met groeien rond mn 14e denk ik
paar jaar later begonnen ze ineens weer :s en nu zijn ze weer een maat gekrompen |
ik ben 15 en heb maat 46 en het stopt gewoon niet met groeien :(, heb ik een keer een paar fijne schoenen, maar dan kun je ze na een kwart jaar alweer afschrijven omdat ze te klein zijn :(
|
ik hoop dat de mijne nie meer groeie hihi
41 echt verlul :p |
pas rond m'n 17de, maar m'n gehele groeispurt was gewoon laat. Maat 43 en 1.85 trouwens.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14. |