![]() |
leuk?
wat is leuk?
|
jij niet :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben leuk. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
alhoewel de weg naar t paradijs ook paradijslijk kan zijn, mits het een mooie lijkwagen is... als t aan mij ligt ga ik toch op de fiets hoor, m'n brommer is kapot :| en dat is niet leuk
dus ff ontopic, het is leuk als mijn lieve brommertje het weer doet! het valt me tegen dat dit topic nog niet dicht is :nono: |
Zolang het nog niet dicht is kunnen we onze gang gaan!
Ik wil dat mijn lijkwagen rood met roze is, en anders op de fiets, ik wil niet met een brommertje :nono: |
wanneer gaan jullie daten?
|
Ga je ook mee dan? :bloos:
|
:nono:
Ik ben leuk :bloos: |
naja pech, mijn brommer lijkt op n rose met rode lijkwagen! een kappote daar niet van. ow m'n fiets is paars! althans half, de verf was op! de andere kant is bruin goud groen, en n beetje rood. en wit, is dat wel goed?
|
Primaaaa hoorrr, de mijne is donkerblauw en ik had een keer in een week 5x een lekke band :nono:
|
och jeetje, is ie nu wel weer helemaal heel?
wat wel leuk is dat er een breda n coffee shop zit die t paradijs heet,(ik bedoel natuurlijk een milkshake-bar hè) en dan pak ik gewoon de fiets hoor, lijkwagens zijn prijzig |
Ja hoor hij is weer gezond en wel. Fietsen is ook nog eens gezonder dan lijkwagens want je verbrand calorietjes met fietsen in de Hollandse buitenlucht.
In Uden heb je een Chinees afhaalrestaurant dat Het Paradijs heet btw. |
|
Choco-paradijs :eek: Daar wil ik heen (y)
|
Citaat:
maar dat is voor veel meisjes dus een reden om me te gebruiken... (althans in mijn dromen) |
Hihihii, dan droom je vast fijn :cool:
Ik heb net chocoladekoekjes op. |
dan rijst bij mij de vraag: van die american chocolate chip cookies of gewone met zo'n laagje cacao fantasie?
|
Gewone met een laagje cacoafantasie :( Wat zeg je dat mooi.
Die andere zijn veull lekkerderr, maargoed. Ik heb ook voor de eerste keer dit jaar asperges op :cool: |
he:D
|
Ik ga, tabee, lieve lieden. (hettopicisnogsteedsnichtgeschlossenoeioeiforumbazennn)
|
Slotje! Slotje! Slotje!!
|
Citaat:
|
Dit topic is nog steeds open :eek: :nono:
|
Citaat:
Maar goed, onzin hou je maar op onzin en niet hier. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44. |