![]() |
is dit een "teken" of niet?
mijn beste vriend en zijn vriendin waren voor het eerst aan het zoenen
precies op het moment dat ze wilden tongen ging de telefoon van zijn vriendin, het was haar moeder. is dit toeval? of is dit een teken dat ze moeten kappen ofzo? |
ja, en als het nou der vader was viel het nog mee maar nu krijgt ze binnen een week een dodelijk ongeluk :eek:
|
Kijk maar uit, die relatie kan nu nooit meer slagen. Ik zou je vriend adviseren om het meteen uit te maken voordat zijn enige uitweg een tragische zelfmoord is.
|
Dit is een teken dat haar moeder wel eens wil weten waar haar dochter uithangt. Meer niet.
|
Dude!
|
Dude don't be so superstitious
|
Ja, dit is een teken. Ze moeten er vandaag nog mee stoppen, anders gaat het fout. Elke keer dat ze nu willen gaan zoenen, dan krijgt één van hen te maken met een grote ramp.
Offtopic: grow up |
Dit is geen teken maar een les:
Mobiele telefoons zijn kut. |
Citaat:
|
Ja. Meteen stoppen en voor de zekerheid langs de priester, anders zijn ze voor altijd vervloekt.
|
Dikke n00b die de telefoon zomaar aan heeft staan.
|
Zeg maar tegen je vriend dat ie z'n vriendin moet wassen in wij-water, dan z'n naam in haar borsten moet snijden met een mes en der vervolgens in de brand steken. Alles natuurlijk op een zolderkamertje, anders werkt t niet.
Succes en laat ons horen hoe t is gelopen! :) (y) |
Citaat:
|
En mijn moeder belde tijdens de eerste keer seks met mijn ex. Pff.. Misschien had ik toen al moeten inzien dat het niet zou werken :D :p
Sorry, maar ik zie hier niet echt een discussie meer komen. Het lijkt me duidelijk dat iedereen het geen teken vindt (nogal logisch). Daarom zet ik er een slotje op :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11. |