![]() |
Windows '95 vraagjes
Aangezien onze pc met windows '98 rete-instabiel blijft hebben we besloten windows '95 erop te zetten. Volgens mijn broertje was dit stabieler. Dat is tot nu toe ook zo, maar ik mis twee belangrijke dingen:
* de gebruikers (windows family) * als je in windows '98 een ' en dan een e intypte kreeg je een é. Dat is in windows '95 niet het geval. Weet iemand of dit wel te installeren is? alvast bedankt. |
Citaat:
|
Windows 95 is niet echt stabieler dan 98. Een schone re-install van 98 had waarschijnlijk ook geholpen.
Antwoorden: 1) Volgens MIJ is t niet mogelijk gebruikers te gebruiken in win95 2) Wijzig in je toetsenbordinstellingen (in Conf. Scherm) je toetsenbordindeling van VS 101 naar VS Internationaal |
Citaat:
Heb je wel een iets zwaardere bak voor nodig... en Win95 kan je op de hoek van straat van de grond halen... en dat is met 2000 minder t geval. |
voor die é is wel een oplossing: CTRL + ', en dan een e. werkt voor alle accenten en trema's.
|
Met de trema's, e.d. is het gelukt.
Ik weet wel dat het kan met windows 95 (gebruikers), maar ik heb geen windows family... kan je dat downloaden ofzo? Verder: als ik scroll, blijft winamp hangen (dan hoor ik tikjes), is daar wat tegen te doen? Ik heb een te trage pc voor windows '98 trouwens. Bedankt voor de info! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
windows95 is wel stabieler dan win98, win95 maakt deels gebruik van de NT kernel die dus beter met geheugen omgaat :)
voor het scrollen zou ik zoeken naar de precieze software van je muis bijvoorbeeld als eht een logitech is even drivertjes downen van de logitech site :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12. |