![]() |
Lang leve trixie!
LANG LEVE ONZE BEA
http://www.oetzitterd.nl/images/beafun.jpg :cool: ja, hele leuke opening natuurlijk, maar het gaat erom, heb jij het koningshuis hoog staan, of vind je het slechts aandachttrekkerij en geldverspillers? |
ach, leuk om geld verdienen. en leuk voor de kleine kinderen die dan vlaggetjes op hun wangetjes kunnen schilderen.
ik vind er geen fuck aan, maar ik heb er ook geen last van ofzo. |
Je weet dat Bea niet jarig is, he? :o
|
Citaat:
|
laten we er een geef-trix-een-metormafose-topic van maken!
|
Citaat:
jij weet ook dat ze 25-jaar koningin is he? @ sjoerd, jaaaa! oké mensen, verbouw bea! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou. En ze is niet eens jarig. :s
|
Citaat:
en ze is al 25 jaar koningin. niet dat ik er iets mee heb ofzo. |
Weggegooid geld.
|
Citaat:
|
Ik wacht op verbouwde bea's :mad:
|
geldklopperij
kijk opzich vind ik het wel leuk maar moet er nu echt 84 miljoen aan uitgegeven worden??? |
Wat Arp zegt.
|
Citaat:
|
Wat reverend zegt.
|
Wat TheRedArrow zegt.
|
Post Beatrix wel regelmatig op DK?
|
Citaat:
|
Citaat:
En verder vind ik het nogal een achterlijke vertoning. |
:)
|
Citaat:
eigenlijk heb je helemaal gelijk maar ik was bang voor een meute dk oranjefans op mijn dak bij deze: afschaffen die hap |
Citaat:
|
Het boeit me allemaal niet zo, net als die hele Koninginnedag. Misschien is dat laatste wel zo omdat ik uit Maastricht kom.
|
Ik heb het koningshuis helemaal niet hoog staan. I couldn't care less.. Al zouden al die leden nu dood neervallen.
Maar goed, voor de kinderen is het leuk en het is een dag waarop het gezellig druk wordt in het centrum. Koninginnedag zelf kan me echt gestolen worden, maar er zitten wel leuke dingen aan vast. Verder is ze niet eens jarig, dus ik snap niet waarom de datum niet veranderd wordt zodra er een nieuw iemand op de troon zit. Maar goed, tradities hè? |
Ja.
|
Laat maar vallen dat koningshuis. Hup weg en president kiezen.
|
Citaat:
|
ze is vet cool.Koningin als je dit leest: Ik hou van jou!!
|
Eigenlijk kan het me helemaal niet schelen.
|
Volgens mij is ze best lief.
|
lekkerding
|
geweldige foto :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het wordt vast afgeschaft.
|
Citaat:
|
Ik zou haar doen.
|
Oranje boven! Oranje boven! Leve de monarchie!
Laat het koningshuis alsjeblieft gewoon intact. Hoewel ik wél vind dat ze het met aanzienlijk mínder geld ook kunnen doen. |
Citaat:
|
Koninginnedag houden, koningshuis weg
|
Citaat:
|
Trixieeeeeeeeee. :cool: :cool: :cool:
|
:cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29. |