![]() |
wat vind jij van jongens die zich zelf opmaken?!
:confused: :confused:
|
Als het er maar niet zo uitziet dat ie net zn moekes makuptas ontdekkt heeft:D Ondergekliederd bedoel ik.
Maar een simpel strak zwart lijntje bij het oog kan best sexy zijn. |
ik denk dat je eerst maar eens gebruik moet maken van de zoekfunctie :p
Verder vind ik het mooi, mits netjes gedaan en niet het halve gezicht zwart geverfd ( panda-effect ) |
Whaaaaaa!!!!!
Cool man, jongens met make-up, zwarte nagelak ofzwo, vage lijntjes.......we damn love that!!!!!!! |
Niet mooi.
Waarom? Zal ik nu te horen krijgen. Omdat het door de menigte nog niet 'geaccepteerd' is? Of omdat het bij vrouwen 'hoort'? Deze allebei. Dat hóórt niet. Ik vind dat het béétje mannelijkheid niet verloren mag gaan. Mannen gaan al steeds meer op hun uiterlijk letten, maar make-up gaat té ver. Of ik iets wel mooi vind als het in de mode komt? Ja. ;) |
Ik vind het mooi, een beetje eyeliner, meer niet...
|
Citaat:
Ik vind het ook niet cool, idd, beetje mannelijk moet het gewoon blijven. En daar past het idee ook niet bij. |
leuk, mits het niet teveel is, of uitgesmeerd enzo...
ik vind het eigelijk eerder niet leuk als ze GEEN makeup ophebben... anders zijn ze ook amar lelijk over het algemeen... |
mja ik vind het cewl, ik heb zelf alleen een zwart eyelinerpotlood..
|
verwijfd :p
|
Citaat:
|
S, je boort jezelf alleen maar verder de grond in met dit soort posts..
|
lachwekkend
|
Citaat:
Ik weet dat jij niet zo'n voorstander bent van mij of mijn posts (herrinner je nog 5 maanden geleden?) maar dat kun je best anders formuleren. Er zijn genoeg mensen die mij wel aardig vinden en het met mij eens zijn cq met mijn posts. Ik denk dat jij jezelf verder vernedert door make-up te dragen. Maarja. Ik zeg zonder aanleiding er verder niks van. Mensen vroegen om MIJN MENING. En die gaf ik. Problemen mee? Probeer ze op een fatsoenlijke manier op te lossen. Kind. Vrdmm, wat haat ik het als mensen opeens zo doen. Denk na. |
Ik heb ook een mening, maar ga ik dan ook mensen quoten als ze een mening hebben die erop lijkt? Ik zie er het nut niet van in..
Verder ga ik niet in op die lulpraat van jouw kant. (Heb geen zin om terug te schelden en proberen jouw grote bek te evenaren..) |
Citaat:
Maar waarom heb ik gelijk een grote bek als ik een discussie met iemand voer? Wanneer heeft iemand een grote bek volgens jou? Waar ligt die grens? ---»»Edit. Bij alles wat ik hiervoor heb gezegd dacht ik dat het over de eerste post ging van mij en niet over die quote van Italianboy. Kschnapp««--- ;). En nog over dat schelden... Ik heb nooit tegen je gescholden. En nooit een grote bek gehad ;). |
Citaat:
geintje ]{ing ;):p |
Mooi, als het wel een beetje subtiel blijft... dus een lijntje ofzoow, niet het hele gezicht volgekleurd..
|
Citaat:
|
lelijk!
|
Citaat:
|
als het maar wel zwart is
|
Klein beetje eyeliner is wel oke.
Maar *geen* lippenstift. Dat vind ik niet mooi. Maar ik heb toch liever naturel. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
*ik is anti zwarte lippenstift*
|
Citaat:
een echte vent LAAT zich opmaken . :D ;) |
zou het zelf niet zo snel doen, maar kan best mooi zijn, als het maar subtiel is, geen dikke lagen
|
een beetje mag wel nagellakjes vink wel kjoet geoon soms eens een keer is koewl, maar nie gevlekt, geen panda effect, geen lippestift en nie teveel...
in een relatie zou ik me denk ik oowk heel ongemakkelijk voelen als een jongen meer makeupperig is als ik... kben nie zo heel vrouwelijk ofzow, ieuwh als de jongen meer met dat soort dingen bezig is dan ik zouk me dr vast aan ergeren |
onzin...
ok, een puist kan nog wel weggewerkt worden met camouflage-stift... Mascara, lippenstift, oogschaduw, nagellak ed is een beetje overdone. Maar wanneer het bij je kledingstlijl past is het niet erg... |
Ok, ik probeer niet narrow minded te doen ;)
Het is extravagant, ik heb het niet zo op extravagant in het dagelijks leven. Maar als ik deze foto zo bekijk kan ik wel begrijpen dat sommige mensen dit mooi vinden (ik persoonlijk niet, hou meer van Ariërs ;)) Voor zo'n reclame foto vind ik het dus wel kunnen. http://www.fcukbuymail.com/ss/images/1.jpg Ik heb trouwens nog nooit een jongen gezien die make-up mooi had aangebracht, maar het hoeft dus niet per definitie lelijk te zijn. (fout is iets anders) Aan zwarte lippenstif/nagellak heb ik trouwens echt een hekel, maar dat komt omdat ik het met bepaalde mensen associeer. |
Dat moeten ze helemaal zelf weten.
|
Citaat:
|
ik vind beetje eyeliner en wat oogschaduw wel mooi, maar GEEN lippestift..dat vind ik zoooo juckie, vooral als het er al een tijdje opzit en het is zo uitgesmeerd *rilt*
|
Citaat:
Al die mannelijkheid die in de mode van tegenwoordig zit :rolleyes: btw..dit is gewoon een opmerking niet om je aan te vallen hoor :) (voordat er een 'discussie' ontstaat) |
'n Béétje oogpotlood kán inderdaad best mooi zijn, maar ik vindt 't allemaal nogal overdreven.
|
Ik ken een jongen die altijd eyeliner droeg. Bij hem stond het heel erg mooi maar over het algemeen hoeft 't voor mij niet. Veel make-up bij vrouwen vind ik overigens ook lelijk.
|
Sorry, ik kan het echt niet mooi vinden, als ik het op straat tegen kom.
|
walgenlijk, maar doe wat je neit laten kan
|
Ligt aan de persoon,en aan de make-up.
Zowel bij jongens al meiden hou ik niet witte aangekoekte lagen met zwarte strepen over het hele hoofd heen. Een simpel randje eyeliner kan wel mooi zijn. Nagellak hoeft van mij niet zo. Ik heb ze denk ik liever toch zonder make-up. |
Bie - joe - tie - fol tenminste ik vind het over het algemeen wel ok staan en dat er geen mannelijkheid aan zit? :rolleyes: Nogmaals make-up is uitgevonden voor en door mannen :p
|
Moooi! Maar de persoon in kwestie moet er wel een hoofd voor heben (zie Ieme, Jozzz, EPD) Discretie is gewenst, dus geen KISS-uitdossingen ofzo, maar een subtiel lijntje onder de ogen ofzo, met wat donkergrijze oogschaduw *WIII*
......sprak de fan:) |
Neeh, zou niet happy zijn als mijn boyfriend ook in m'n make-up tasje zit te snuffelen... maar goed... dat is natuurlijk heel persoonlijk!?-x-
|
haj haj :)
k fin t meestal wel mooi :D zoals valo van him zich opmaakt is egt geweldig :D http://www.heartagram.com/him/multim...t/kansi_11.jpg http://www.heartagram.com/him/club/p...00/thumb_7.jpg http://www.geocities.com/bines666Him...merfville2.jpg |
Citaat:
|
over het algemeen een jongen zonder make-up... :) maar ik moet toegeven dat het bij Valo idd erg charming staat
|
Citaat:
|
Fout! :)
|
liever zonder make - up ja........
Maar als hij zich er zo fijn bij voelt moet ie het zelf tog wetuh??/¿ :rolleyes: |
mwah als t niet opvalt, bijvoorbeeld fondation ofzo, dat zijn huidje wat egaler lijkt, als j t goed doet zie je t niet.
als ze met meer rondlopen moeten ze dat zelf weten, ik heb liever niet dat mijn vriend t doet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31. |